Alkaa loppuun usko tohon Handbrake -softaan. Olen yrittänyt ehkä neljä kertaa nyt konvertoida testinä tuollaista reilut 130MB .avi pätkää iPhonelle, mutta en vain saa sitä oikeaan muotoon, niin että se luuriin siirtyisi.
Konvertointi menee siis ok, viimeisin testi meni säädöillä:
Source: 720x406
Output: 480x310
Picture cropping: Auto 0/0/0
Average bitrate (kbbs): 400
Format: mp4
MBP näyttää konvertoidun videon ihan ok, mutta iTunesissa kun yritän siirtää sitä iPhoneen, saan jatkuvasti errorin "Ei voi syncronoida koska iPhone ei voi toistaa tätä videota". Minulla on siis iPhone 3G 3.1.2.
Mikä hemmetti tässä nyt mättää?
Handbrake
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: Handbrake
Viesti Kirjoittaja maukku92 »
Eikös handbrakessa ole siellä oikealla sivupalkissa niitä valmiita asetuksia joista voi valita sopivan muodon iPhonelle? Tuolla olen ainakin itse saanut aina kaikki videot niin että iTunes ja iphone ne hyväksyvät.
-
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Ja lifehacker.comin sivuilta saa valmiit asetukset iPadia varten, 3 eri asetusta, lähdemateriaalista ja lopputulemasta riippuen.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Ja tuossa suora linkki sivulleMcKorhone kirjoitti:Ja lifehacker.comin sivuilta saa valmiit asetukset iPadia varten, 3 eri asetusta, lähdemateriaalista ja lopputulemasta riippuen.
http://lifehacker.com/5572037/handbrake ... r-iphone-4
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja mistahype »
Puusilmä tässä terve! Niinhän se todellakin oli. Kiitos!maukku92 kirjoitti:Eikös handbrakessa ole siellä oikealla sivupalkissa niitä valmiita asetuksia joista voi valita sopivan muodon iPhonelle? Tuolla olen ainakin itse saanut aina kaikki videot niin että iTunes ja iphone ne hyväksyvät.
-
Viesti Kirjoittaja McInt0sh »
Mihin tuo tiedosto nyt mikä ladataan noi ".plistit" niin pitää laittaa jotta tohon handbrakeen saisi noi asetukset? Handbrake siis ohjelmien alla, mutta onko siellä alla joku kansio johon noi pitäisi siirtää?=)
Sori tumpeluuteni
Sori tumpeluuteni

Apple iMac 24" | 4Gb | 250Gt
Apple iPad 2 32Gt Wifi + 3G White
Apple iPhone 4 32Gt
Apple iPod 4Gt
Apple iPad 2 32Gt Wifi + 3G White
Apple iPhone 4 32Gt
Apple iPod 4Gt
-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
En ole ihan varma, mitä tarkoitat? Mutta handbraken päivityksessä on kaikki esiasetukset valmiina, joten siihen ei erikseen tarvitse latailla mitään tiedostoja. Löytyvät kohdasta appleMcInt0sh kirjoitti:Mihin tuo tiedosto nyt mikä ladataan noi ".plistit" niin pitää laittaa jotta tohon handbrakeen saisi noi asetukset? Handbrake siis ohjelmien alla, mutta onko siellä alla joku kansio johon noi pitäisi siirtää?=)
Sori tumpeluuteni
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iPad Air13
iPhone 14+
iPhone 14+
-
Viesti Kirjoittaja Pystäri »
Hep,
On sellainen ongelma että kun yritän handbrakella convertoida lastenelokuvia niin 7 kappaleisesta Puuhapetestä hanbrake convertoi vain ensimmäisen. En millään tunnu keksivän keinoa jolla saisi kaikki 7 kappaletta mukaan.
On sellainen ongelma että kun yritän handbrakella convertoida lastenelokuvia niin 7 kappaleisesta Puuhapetestä hanbrake convertoi vain ensimmäisen. En millään tunnu keksivän keinoa jolla saisi kaikki 7 kappaletta mukaan.
-
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Luulen että joudut lisäämään "käsin" kunkin jakson. Ei ole kovin hankala, title-listasta vaan valitset aina seuraavan jakson ja lisäät jonoon. Kun kaikki on lisätty jonoon niin "start".
-
Viesti Kirjoittaja Pystäri »
Se ei ilmeisesti kuitenkaan osaa laittaa titleja peräkkäin vaan pitää tehdä jokaisesta oma pätkänsä?Fixx kirjoitti:Luulen että joudut lisäämään "käsin" kunkin jakson. Ei ole kovin hankala, title-listasta vaan valitset aina seuraavan jakson ja lisäät jonoon. Kun kaikki on lisätty jonoon niin "start".
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka