Pupa kirjoitti:
Itse vaihdoin Soneran asiakkuuden pois 10v sitten, enkä ole katunut päivääkään. Operaattori ei vaan palvelutasonsa takia ole minua varten.
OT: Itellä oli pakonsanelemana Sonera 90 luvulta siihen saakka kun DNA tuli suomen markkinoille.. Olin hyvinkin tyytyväinen DNA:n, ja mitä nyt iPhonen takia joutunut Soneralla olemaan vuodenpäivät, niin nimenomaan palvelu on se joka Soneralla toimii paljon paremmin kuin DNA:lla tai Elisa/sauniksella josta myös kokemusta.
Omilta sivuilta viestiä aspaan...alta 30min ja soittavat takaisin.
Aspaan soitto suoraan, alkaa heti hälyyttämään ja parin tuuttauksen jälkeen vastataan.
Tässä DNA:ta edelleen on rinnalla ja sinne aina välillä joutuu soittelee ja kyl 30min on ihan minimi jonotusaika.
Ongelma Soneralla on tuol laajakaistapuolella kun ei meinaan ihmisen kanssa päästä puhumaan kun robotille vaan, ja samaten netti ei toimi puoliakaan ajasta, ja kännyissä 3g verkko on etelä-suomesta ylöspäin todella onnetonta, ja muutenkin nopeuksissa jäädään etelässäkin.
Hinnat toki törkeän kalliit, mut kyl nimenomaan palvelu ja sen nopeus on se mistä annan kilpailijoihin nähden kymppi plussan
edit: toki kaksi iphonea ja liittymät neteillä niin on laskutusta niin paljon et oon kulta-asiakas, normi asiakkaan palveluun en ota kantaa
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08