iPhone 4
-
Re: iPhone 4
Viesti Kirjoittaja jerppi_ »
-
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Ei ole uskon asia, Applehan uutisoi jo asiasta. Valkoiset mallit myöhästyvät loppuvuoteen.jerppi_ kirjoitti:En kyllä jaksa uskoa valkoisen tuloon vaikka kaikkia malleja mainostavatkin.
-
Niin niin.thompzon kirjoitti:Ei ole uskon asia, Applehan uutisoi jo asiasta. Valkoiset mallit myöhästyvät loppuvuoteen.jerppi_ kirjoitti:En kyllä jaksa uskoa valkoisen tuloon vaikka kaikkia malleja mainostavatkin.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
sarjasta? Applelta vain hämäystä...
-
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Malleilla Apple tässä lienee tarkoittaa puhelimen muistin kokoa.jerppi_ kirjoitti: Niin niin.En ole muuta väittänytkään. Itse odotan kanssa että myöhemmin vasta tulee mutta eikö tuo valkoinenkin ole osa "All models of iPhone 4"
sarjasta? Applelta vain hämäystä...
-
Viesti Kirjoittaja ruoho »
-
07.00ruoho kirjoitti:tarkempaa kellonaikaa tiedossa puhelimen myynnin alkamisesta perjantaina?
-
Viesti Kirjoittaja ruoho »
kiitos. oon ensikertalainen iphonen ostaja ja kaipaan vähän neuvoja :) heti seiskalta ilmeisesti soneran verkkokauppa tukossa, sellasta odotettavissa?jerppi_ kirjoitti:07.00ruoho kirjoitti:tarkempaa kellonaikaa tiedossa puhelimen myynnin alkamisesta perjantaina?
-
tai klo 9.00 kannattaa viellä seurailla, ei tunnu olevan tarkkaa tietoa kenelläkään.ruoho kirjoitti:kiitos. oon ensikertalainen iphonen ostaja ja kaipaan vähän neuvojajerppi_ kirjoitti:07.00ruoho kirjoitti:tarkempaa kellonaikaa tiedossa puhelimen myynnin alkamisesta perjantaina?heti seiskalta ilmeisesti soneran verkkokauppa tukossa, sellasta odotettavissa?
-
Viesti Kirjoittaja Mäksä »

-
Viesti Kirjoittaja iipphone »
-
-
Viesti Kirjoittaja iFoure »
Itseäni lainaten: kävin tänään iTeknon sivuilla vertaamassa hintaa Soneran huhuttuun kertamaksuun ja huomasin että 16 GB mallin hinta on noussut 10 € - nyt 789 € Ja näköjään 32 GB:n hinta on pysynyt samanaiFoure kirjoitti:Oliko jo postattu tänne?
iTekno on julkistanut iPhone 4:n myyntihinnat:
"Hinta 16 gb 779 € ja 32 gb 899 € sis. alv 23 % ."
http://www.itekno.fi/iphone.shtml

Mitä tämä tämmöinen on kun vain toisen version hintaa nostetaan? Nyt harmittaa kun en varausta 16 GB:n mallista tehdessäni maininnut sen hetkistä hintaa varausviestissä, varmana joudun maksamaan tuon uuden kalliimman hinnan

-
Viesti Kirjoittaja legace »
Kymppi sinne tänne, mitä väliä?iFoure kirjoitti:Mitä tämä tämmöinen on kun vain toisen version hintaa nostetaan? Nyt harmittaa kun en varausta 16 GB:n mallista tehdessäni maininnut sen hetkistä hintaa varausviestissä, varmana joudun maksamaan tuon uuden kalliimman hinnan
-
Viesti Kirjoittaja iFoure »
On sillä väliä. Lähetän sähköpostia ja kysyn asian laitaa, sittenhän se selviää.legace kirjoitti:Kymppi sinne tänne, mitä väliä?iFoure kirjoitti:Mitä tämä tämmöinen on kun vain toisen version hintaa nostetaan? Nyt harmittaa kun en varausta 16 GB:n mallista tehdessäni maininnut sen hetkistä hintaa varausviestissä, varmana joudun maksamaan tuon uuden kalliimman hinnan
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja dbasse »
Ei sillä että päivä tai pari maata kaataisi, mutta olisihan se tosi jees päästä räpeltämään kun on lopulta vapaa viikonloppu ja uutta luuria on nyt tullut tienattua 101h viimeiseen 8 päivään :D
//b
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Paras betti olisi se ettei kukaan osta mitään ja Sonera jää nuolemaan näppejään. Kuinkas tässä nyt näin kävi.. 8)dbasse kirjoitti:Onkohan nyt loppupeleissä paras betti hakata refreshiä Soneran verkkokaupassa aamulla, vai jalkautua kelaamaan itse liikkeitä läpi..?
//b
-
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Hankit Sim-vapaan puhelimen,Mika73 kirjoitti:Paras betti olisi se ettei kukaan osta mitään ja Sonera jää nuolemaan näppejään. Kuinkas tässä nyt näin kävi.. 8)dbasse kirjoitti:Onkohan nyt loppupeleissä paras betti hakata refreshiä Soneran verkkokaupassa aamulla, vai jalkautua kelaamaan itse liikkeitä läpi..?
//b
Itse en alistu Soneralle, vaikka joutuisin puhelinta vielä kuukauden odottomaan.
-
Hankaluus on vain, että nuo ovat kaikkialta loppu ja kysyntä esim. Lontoossa on varmasti kova. Ebay trokareille en ylihintaa lähde maksamaan, eikä Apple lähetä Suomeen muista liikkeistään.Kakkee kirjoitti:Hankit Sim-vapaan puhelimen,Mika73 kirjoitti:Paras betti olisi se ettei kukaan osta mitään ja Sonera jää nuolemaan näppejään. Kuinkas tässä nyt näin kävi.. 8)dbasse kirjoitti:Onkohan nyt loppupeleissä paras betti hakata refreshiä Soneran verkkokaupassa aamulla, vai jalkautua kelaamaan itse liikkeitä läpi..?
//b
Itse en alistu Soneralle, vaikka joutuisin puhelinta vielä kuukauden odottomaan.
-
Sepä se.Mika73 kirjoitti:Hankaluus on vain, että nuo ovat kaikkialta loppu ja kysyntä esim. Lontoossa on varmasti kova. Ebay trokareille en ylihintaa lähde maksamaan, eikä Apple lähetä Suomeen muista liikkeistään.Kakkee kirjoitti:Hankit Sim-vapaan puhelimen,Mika73 kirjoitti:Paras betti olisi se ettei kukaan osta mitään ja Sonera jää nuolemaan näppejään. Kuinkas tässä nyt näin kävi.. 8)dbasse kirjoitti:Onkohan nyt loppupeleissä paras betti hakata refreshiä Soneran verkkokaupassa aamulla, vai jalkautua kelaamaan itse liikkeitä läpi..?
//b
Se on se ongelma.
Itse nyt vain odota, että iTekno saa laitteita (olen jonossa ensimmäisten 10:nen joukossa).
Huomenna alkaa Italiasta tulemaan puhelimia saataville, ehkä parin viikon päästä iTeknolta Suomeen sitten.
-
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Ruotsissa Telia avaa liikkeet keskiyöllä ja kenties taas palkkaa jonottajiakin. Veikkaan että siellä on tarjolla enemmänkin iPHoneja kuin Helsingin liikkeissä, mutta toivottavasti innokkaimmat saaavat ipHonensa jo huomenna. Sinne vaan mummojen ja pappojen sekaan jonottamaan vuoronumerolla kuten viime vuonna jolloin eläkeläiset kävivät konsultoimassa Soneran myyjiä kännykkäongelmistaan. Tunti oli lyhyt aika jonottaessa. Toivottavasti tänä vuonna perjantaille on palkattu riittävästi lisähenkilökuntaa, tosin jos ei ole mitä myydä niin miksi palkkaisivat.Kakkee kirjoitti:Hankit Sim-vapaan puhelimen,Mika73 kirjoitti:Paras betti olisi se ettei kukaan osta mitään ja Sonera jää nuolemaan näppejään. Kuinkas tässä nyt näin kävi.. 8)dbasse kirjoitti:Onkohan nyt loppupeleissä paras betti hakata refreshiä Soneran verkkokaupassa aamulla, vai jalkautua kelaamaan itse liikkeitä läpi..?
//b
http://www.anp.se/newsletterweb/806960/ ... 7046455E43
-
Viesti Kirjoittaja framberg »

http://www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg
-
Viesti Kirjoittaja iMäkki »
http://www.sonera.fi/puhelin+ja+liittyma/iphone+hinnat
iMac 27''
iPad 16GB Wi-Fi
-
Sinne olisi tuttuja tuossa elokuun 15.päivä menossa, sieltä voisi niitä vaikka muutaman tuoda Suomeen myytäväksi

-
Viesti Kirjoittaja junskeri »
Saa.Kakkee kirjoitti:Osaako joku sanoa saako Belgiasta Sim-vapaita puhelimia?
Sinne olisi tuttuja tuossa elokuun 15.päivä menossa, sieltä voisi niitä vaikka muutaman tuoda Suomeen myytäväksi
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka