Minkähän puhelimen tälläkertaa? Etkö saanu iLuurin jo myytyä?Pikkuroope kirjoitti:Laitoin taas puhelimen myyntiin

Viesti Kirjoittaja peco »
Minkähän puhelimen tälläkertaa? Etkö saanu iLuurin jo myytyä?Pikkuroope kirjoitti:Laitoin taas puhelimen myyntiin
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pölijä möi iLuurin, sitten osti jonkun turhakkeen, myy nyt sen ja ostaa taas iLuurin.peco kirjoitti:Minkähän puhelimen tälläkertaa? Etkö saanu iLuurin jo myytyä?Pikkuroope kirjoitti:Laitoin taas puhelimen myyntiin
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ehkä hienoin Ferrari ikinä. Varmaan tuotu jostain Saksasta tms, ei kai noita Suomesta saakaan mistään.Macco kirjoitti:Kävin heilumassa Tyrnävällä moottorisahan kanssa. Takaisintullessa näin halvan oloisen matkailuauton, jolla oli peräkärryssä punainen Ferrari Testarossa.
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Rahalla saa: http://www.nettiauto.com/ferrari/testarossa. Eikä edes paha hinta.Erño kirjoitti:Ehkä hienoin Ferrari ikinä. Varmaan tuotu jostain Saksasta tms, ei kai noita Suomesta saakaan mistään.Macco kirjoitti:Kävin heilumassa Tyrnävällä moottorisahan kanssa. Takaisintullessa näin halvan oloisen matkailuauton, jolla oli peräkärryssä punainen Ferrari Testarossa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mutta sillon ajettu vain 73 000 km. Minun -88 Toyotalla on ajettu jo 230 000 km, ja hintakin on alle kolmasosa Testarossan hinnasta.Jone kirjoitti:No en kyllä maksaisi ikinä +70.000€ vuoden 1988 henkilöautosta.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Kymmeniä maalaiskissan sisälle raahaamia rottia olen aikoinaan siivoillut pois. Kissoilla on kuulemma tarve tuoda saaliinsa "emolleen" näytille.mercury kirjoitti:Siivosin hylätyn hengettömän päästäisen eteisen lattialta pois. Kaupunkikissat...
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Sille on hyvä syy. Sinua on varoitettu.Macco kirjoitti:Kymmeniä maalaiskissan sisälle raahaamia rottia olen aikoinaan siivoillut pois. Kissoilla on kuulemma tarve tuoda saaliinsa "emolleen" näytille.mercury kirjoitti:Siivosin hylätyn hengettömän päästäisen eteisen lattialta pois. Kaupunkikissat...
Muistelin juuri tätä linkkiäMailia kirjoitti:Sille on hyvä syy. Sinua on varoitettu.Macco kirjoitti:Kymmeniä maalaiskissan sisälle raahaamia rottia olen aikoinaan siivoillut pois. Kissoilla on kuulemma tarve tuoda saaliinsa "emolleen" näytille.mercury kirjoitti:Siivosin hylätyn hengettömän päästäisen eteisen lattialta pois. Kaupunkikissat...
Viesti Kirjoittaja Lare »