Hei kaikille,
Otin uuden Macbook Pro:n käyttööni aikaisemmin tällä viikolla ja käytin siirtoavustajaa siirtämään kaikki ohjelmat ja tiedot uuteen omppuuni. Kaikki paitsi messenger toimii hyvin. En pääse connectaamaan Adiumilla mihinkään msn-tiliin (loin uuden tilin kokeeksi ja sama virheilmoitus). Nyt on ladattuna uusin betaversio Adiumista ja se jää kohtaan (Sending Cookie 100 %). Vanhemmissa versioissa virheilmoitukseksi tulee joko, että kaverilistaa ei saada ladattua koneelle tai MSN palvelimet eivät juuri nyt ole käytettävissä. En kuitenkaan usko, että vika olisi tällä kertaa Microsoftin palvelimissa, sillä ongelma on ollut minulla jo pari päivää ja alkoi kun sain uuden MBP:n asennettua.
Mystisintä on, että enää en saa edes vanhalla Macbookillani yhteyttä Messengeriin. Olen myös kokeillut aMSN ja Microsoftin omaa clienttiä, enkä niilläkään pääse sillä ne tilttaavat kun otan yhteyttä ja joudun pakottamaan ne lopettamaan. Myöskään Meebon selainmeselläkään en saa yhteyttä. Niin se mystinen juttu. Googlasin netistä MSN2GO-palvelun, ja sillä pystyn kuitenkin ilman mitään ongelmia ottamaan yhteyden kumpaan tahansa messenger-tiliini ja käyttämään messengeriä ongelmitta!
Yhteenveto: Olen poistanut Adiumin ja asentanut uudelleen eri versioita. Olen myös poistanut Adiumin asetukset kansioista ennen eri version asetusta. Loin uuden käyttäjätunnuksen koneelleni, enkä sieltäkään päässyt ottamaan yhteyttä. Olen myös kokeillut eri clientteja. Olen kokeillut eri messenger-tilejä. Olen myös kokeillut eri tietokonetta. MSN2GO toimii, mutta muut clientit eivät. Mitä ihmettä voin vielä tehdä?
Kiitos avusta etukäteen. Pahoittelen hieman sekavaa tekstiä, alkaa pää hajoilemaan.
Edit: Lisätään vielä, että käyttikseen on ladattu kaikki uusimmat päivitykset.
Messengeriin ei pääse
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Messengeriin ei pääse
Viesti Kirjoittaja Tadu »
Viimeksi muokannut Tadu, 30.7.2010 klo 16.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Messengeriin ei pääse
Viesti Kirjoittaja Iisi-E »
Sama homma meikällä tänään. Taitaa olla mikrosoftin päässä ongelma. Tuolla aiheesta http://answers.yahoo.com/question/index ... 400AA8OWkx
-
Re: Messengeriin ei pääse
Viesti Kirjoittaja Tadu »
Kiitos tästä!Iisi-E kirjoitti:Sama homma meikällä tänään. Taitaa olla mikrosoftin päässä ongelma. Tuolla aiheesta http://answers.yahoo.com/question/index ... 400AA8OWkx
Nyt voi lähteä viikonlopun viettoon paljon rennommilla fiiliksillä.

3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka