Voisin tulla silloin vierailemaanamanita kirjoitti:Maza saaks sua tilata kokiksi kun kutsun seuraavan kerran vieraita? Pääsisit kyllä itekkin keitelmyksiäsi nauttimaan.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Voisin tulla silloin vierailemaanamanita kirjoitti:Maza saaks sua tilata kokiksi kun kutsun seuraavan kerran vieraita? Pääsisit kyllä itekkin keitelmyksiäsi nauttimaan.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Jaha, jaha. Koskas syödään?Macco kirjoitti:Voisin tulla silloin vierailemaanamanita kirjoitti:Maza saaks sua tilata kokiksi kun kutsun seuraavan kerran vieraita? Pääsisit kyllä itekkin keitelmyksiäsi nauttimaan.Erinomaista oli sapuska (ja sitä oli paljon) edelliselläkin Turun reissulla, mutta nuo Mazan kokkaukset on kyllä sen kuuloisia, että niitä pitäisi päästä maistamaan, kun ei osaa muuten edes kuvitella makua.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Jotenkin semmoinen kutina että kunkku koittaa liittyä völjyyn mun lisäksi..!?amanita kirjoitti:Pitänee koota hyvä porukka ja eikun popsimaan. Ollaan kuulolla!![]()
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ping-gastronomia - huolimatta sen 60-vuotiaasta historiasta - on kenties vielä hieman liian uutta kurmee-ruuanlaittoa ajatellen. Siihen kun lisätään tapa, jolla miniporkkanat annostellaan ruokailijoille, voidaan olla vyöhykkeellä, joka on ehkä hieman radikaalia ruuanlaittoa suurimmalle osalle veronmaksajia.hatey kirjoitti:Miksei kukaan halua minua kokiksi?![]()
Ei ei ei... Ei öljyisiä kaloja laihdutuskuurilla olevalle. Vain vedessä liotettuja.mikastus kirjoitti:^^ Totta. Purkki tonnista öljyssä, ja ei maita enää mikään. Intissähän tuo oli hyväksi koettu konsti metsissä mentäessä. Ja ananasrenkaita säilykepurkillinen janoon, koska lunta ei aina jaksanut sulatella, eikä kesäkelillä puolijoukkuetaltan valumisvedet juuri houkutelleet janoistakaan sotilasta. Juomavesikanisterihan oli jo aiemmin mennyt uhkaavan metsäpalon sammutukseen.
Oho, anteeksi. Hylsyjä..
Annos, joka räjäyttää tajusi kankaalle..?Macco kirjoitti:Siihen kun lisätään tapa, jolla miniporkkanat annostellaan ruokailijoille, voidaan olla vyöhykkeellä, joka on ehkä hieman radikaalia ruuanlaittoa suurimmalle osalle veronmaksajia.hatey kirjoitti:Miksei kukaan halua minua kokiksi?![]()
Ah, ok. Vaan entäpä tonnikalapihvit. Koostumukseltaan ihan eri maailmasta kuin silputtu tai paloina ahdettu purkkikalaserkkunsa. Nekin kyllä huutavat kermaa kaverikseen. Mutta onhan noita melkein täysin kalorittomiakin kermanomaisia litkuja nykyään. Pannulle hetkeksi, pippurit lämpimine kermoineen pintaan ja menoks. Onkohan mulla kuvaa, täytyy tarkistaa asia..arttula kirjoitti:Ei ei ei... Ei öljyisiä kaloja laihdutuskuurilla olevalle. Vain vedessä liotettuja.
Juu !!! Ja erityisesti grillissä paistettuina. Mediumiksi korkeintaan.mikastus kirjoitti:Ah, ok. Vaan entäpä tonnikalapihvit. Koostumukseltaan ihan eri maailmasta kuin silputtu tai paloina ahdettu purkkikalaserkkunsa. Nekin kyllä huutavat kermaa kaverikseen. Mutta onhan noita melkein täysin kalorittomiakin kermanomaisia litkuja nykyään. Pannulle hetkeksi, pippurit lämpimine kermoineen pintaan ja menoks. Onkohan mulla kuvaa, täytyy tarkistaa asia..arttula kirjoitti:Ei ei ei... Ei öljyisiä kaloja laihdutuskuurilla olevalle. Vain vedessä liotettuja.
ps. Tonnikala tosin taitaa olla epäeettistä syötävää tänään? Kuolevat pahukset sukupuuttoon kuulemma.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei sun oo pakko tulla, jos ahistaa. Koskas syödään?Escobar75 kirjoitti:Jotenkin semmoinen kutina että kunkku koittaa liittyä völjyyn mun lisäksi..!?amanita kirjoitti:Pitänee koota hyvä porukka ja eikun popsimaan. Ollaan kuulolla!![]()
No jos ne ovat suoraan sitä piparia tarjonneet, niin ei se enää mitään vihjailua ole.thompzon kirjoitti:Työpaikan tytskät tarjosivat tänään munkkeja ja piparia kahvilla. Vihjailua?
Kuulostaa hobittismilta.Erño kirjoitti:Pöh, rahka lloppui, joten töytyy hotkaista kalkkunajuustoruisleipä ennen ruokailuun siirtymistä.
Macco kirjoitti:Kuulostaa hobittismilta.Erño kirjoitti:Pöh, rahka lloppui, joten töytyy hotkaista kalkkunajuustoruisleipä ennen ruokailuun siirtymistä.