Hei.
Olin matkoilla 3 viikkoa, ja sitä ennen 3G netti toimi hyvin, mutta nyt kun tulin takaisin suomeen, 3G ei enää toimikkaan. Olen koittanut sammuttaa ja käynnistää uudestaan, mutta siltikään ei toimi. Koitin myös nollata verkkoasetukset, eikä siltikään toiminut. Mikäs tässä nyt on :S Uusimmat iphone päivitykset ja operaattoriasetukset pitäisi olla.
Sonera 3G netti ei toimi
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Sonera 3G netti ei toimi
Viesti Kirjoittaja gheeD »
-
Re: Sonera 3G netti ei toimi
Viesti Kirjoittaja CoB »
En tiedä vaikuttaako tähän mutta ainakin lehdessä luki että myrskyt vaikuttavat kännyköiden yhteyksiin edelleen. Missä päin mahdat asustaa?gheeD kirjoitti:Hei.
Olin matkoilla 3 viikkoa, ja sitä ennen 3G netti toimi hyvin, mutta nyt kun tulin takaisin suomeen, 3G ei enää toimikkaan. Olen koittanut sammuttaa ja käynnistää uudestaan, mutta siltikään ei toimi. Koitin myös nollata verkkoasetukset, eikä siltikään toiminut. Mikäs tässä nyt on :S Uusimmat iphone päivitykset ja operaattoriasetukset pitäisi olla.
-
Viesti Kirjoittaja strandell »
Oletko laittanut data-roaming esto päälle? Tsekkaa se. Asetukset>yleiset>verkko>data-roaming on/off switch.gheeD kirjoitti:Hei.
Oletko sammuttanut 3G:n puheliasta ressun aikana? Tsekkaa se. Asetukset>yleiset>verkko>3G on/off switch.
Onko sulla Soneran data-roaming esto? Jos on voi olla että se on jäänny päälle, kysy Soneralta.
Asutko siellä missä Asta-myrsky teki tuhojaan?
Viimeksi muokannut strandell, 31.7.2010 klo 16.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Apple MacBook Pro 15" i7 2.0Ghz 8gb 500gb +120gb SSD 6490M
- iPhone 6+ 16gb space grey
www.marinoswingcup.fi
- iPhone 6+ 16gb space grey
www.marinoswingcup.fi
-
Viesti Kirjoittaja gheeD »
En ole lukenut mitään tietoa myrskyistä, Turussa asustan, eikä täällä mitään suurempia myrskyjä ole ollut, eilen meni sähköt katki ehkä 5 min, mutta tämä ongelma on ollut jo viikko sitten.. Kun tulin suomeen. Laitoin kyllä data-roamingin pois päältä kun lähdin suomesta, mutta pistin sen päälle kun tulin takaisin.

-
Viesti Kirjoittaja Laterix »
Sama ongelma täällä. Turussa asun itsekkin, mutta liittymänä on Elisa.gheeD kirjoitti:En ole lukenut mitään tietoa myrskyistä, Turussa asustan, eikä täällä mitään suurempia myrskyjä ole ollut, eilen meni sähköt katki ehkä 5 min, mutta tämä ongelma on ollut jo viikko sitten.. Kun tulin suomeen. Laitoin kyllä data-roamingin pois päältä kun lähdin suomesta, mutta pistin sen päälle kun tulin takaisin.
-
Viesti Kirjoittaja projector »
Olen tänä vuonna käynyt 3 kertaa kreikassa, ja aina kun olen tullut suomeen niin netti ei ole toiminut. Vika on korjaantunut 1-2 päivän aikana itsekseen. Puhelimena 3gs ja sonera. Jaaniin puhelin omi aina matkan ajan lentokone tilassa.
HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95
Google Nexus ONE -> CyanogenMod 6.0 Stable
Tulossa -> Desire HD <3
-
Viesti Kirjoittaja Köhpeet »
Sama ongelma itselläni oli, kun tulin Tukholmasta takaisin. Minulla kuitenkin, kuten edellisen viestin kirjoittalla, vika korjaantui itsestään seuraavana päivänä. Aika outoa. ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kalljo12 »
Itse työskentelen puhelimien ja liittymien parissa. Saunalahdella tuo on todella yleinen ongelma. Vika korjaantuu ajan myötä itsekseen mutta nopeuttaaksesi tilannetta voit soittaa asiakaspalveluun/tekniseen tukeen ja pyytää verkon resetointia/boottausta. Tämä tiputtaa sinut verkoska ja etsii sen uudelleen. OFFLINE ja ONLINE tilan venkkaaminen ei tee samaa, eikä myöskään puhelimen boottaus. Uskoisin että soneralla aspa voi tehdä myös ko toimenpiteet. Kannattaa koetella...
- joni -
- joni -
-
Viesti Kirjoittaja Nessuno »
Itse kävin myös matkoilla (sattumalta juuri Kreikassa) ja netti on pätkinyt. Pahempi on vielä ollut se, että puhelin on tyhjentänyt akun yön aikana. Tämä vaikuttaisi liittyvän netin pätkimiseen. Netti ei ole pätkinyt koko ajan. Eilen illalla ennen nukkumaan menoa yritin lukea netin kautta lehtiä, mutta netti ei taas toiminut. En saanut yhteyttä millään ohjelmalla. Sitten akku tyhjeni yön aikana (kolmannen kerran). Ikään kuin puhelin yrittäisi koko ajan ladata jotain. Työmatkalla puhelin ei uudelleenkäynnistyksenkään jälkeen saanut mitään yhteyttä nettiin, kunnes kokeilin Safarin asetuksista tyhjentää historian, evästeet ja välimuistin. Sen jälkeen netti alkoi taas kutakuinkin toimia. Olen myös miettinyt, että johtuisiko ongelma jotenkin tästä uudesta käyttöjärjestelmästä, jos se vaikka jättäisi jotain prosesseja päälle. Mutta vaikuttaisi siltä, että ongelma on liittynyt johonkin ulkomailta jääneisiin mömmöihin välimuistissa. Käytin siellä nettiä vain Wifissä.
Onko muilla netin toimimattomuuteen liittynyt akun tyhjenemistä?
Onko muilla netin toimimattomuuteen liittynyt akun tyhjenemistä?
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka