Mulla on jotenkin semmonen fiilis tullu iphonea ekasta versiosta asti käyttäneenä että nää sen jälkeen ilmestyneet Smartpuhelimet on iphone rip offeja, halpoja kopiota. En halua kuitenkaan olla sinisilmäinen ja jämähtää iphonen pilvilinnaan niin voisiko joku Android-"fanboy" valaista miksi pitäisi vaihtaa siihen iphone jb-maailmasta!? Mikä on se killer juttu miks pitäis vaihtaa täydellisesti maccien kaa synkkaava ipuhelin toiseen? Mä lopetin iphone 2gn myötä specseihin tuijottamisen, ne kun ei kerro totuutta käytettävyydestä.Esa66 kirjoitti:Nöyrä luuri, pyytelee anteeksi kokoajanHyvä näyttö, kosketus toiminnot vähän heikonlaiset. Saattaa tosin johtua kalibroinnin puutteesta, olin siellä näkevinäni semmosenkin härpättimen? Käytettävyys iPhoneen verrattuna, vaikeaa ja tahmaavaa(tosin tämähän on minulle uusi tuttavuus, mutta niin oli iPhonekin
) En saa esim MMS pelittämään, vaikka saunalahden sivuilta käsin laittelin asetusohjeiden mukaan, tilatut asetukset kun ei saavu puhelimeen
Yhteenveto:
Ihan kuin taiwanin pojat olisivat kopioineet iPhonen OSsin, huonolla menestyksellä, liikaa kikkailuaOlen varma, kunhan kaiken saa väännettyä kohdalleen, että kyseessä on ihan ok luuri. Asettunee kaikki huomioon ottaen, johonkin 3Gs:n ja Nelosen välmaastoon......
Noh jospa jatkais harjoituksia,MUTINAA
Edit: eli haluasin kuulla vertauksia Jaibreakattuun ipuhelimeen ja minua ei kiinnosta Google ominaisuudet ku en niitä käytä en kalenteria enkä edes gmailia - MobileMe kun pitä kaikki omppulaitteet synkassa automaattisesti, kalenterit ja kaikki...
Se kuva minkä olen tosta Androidista saanut että se on Google-nörttien unelma viritysplatta - viriteetävyydessään tulee mielee joku Linux eli kaiken saa viritettyä ja toimimaan mieleisekseen mutta vaatii syvempâä perehtymistä. Eli mukavuuden tuudittamana on mulla pientä ennakko-asenneongelmaa näihin iPhonen kilpailijoihin. Voisiko joku kertoa mulle miks se desire android vai mikälie on niin hyvä?