jantza kirjoitti:4.0 lla homma toimi hienosti aamupäivällä, sitten piti mennä päivittämään softa uusimpaan 4.0.1 een ja nyt kun yrittää uudestaan niin lataa sitä jb softaa ja lopussa kaatuu selain ja homma jää siihen. Mokasinko taas jotain vai onko nyt vaan niin ruuhkaa että tyssää siihen ?
No täällä on kanssa kohtalotoveri. Eli lataa sen softan, vilkauttaa 'sit tight' tekstii ja heti sen jälkeen sulkee safarin eikä mitään tapahdu. Puhelimena 3GS
Edit: kokeiltuna siis rebootit ja safarin tyhjennys, mutta ei vaikutusta.
No sainpas toimimaan Tosin ehdin tehdä softan nollauksenkin tehdasasetuksiin ja otin käyttöön uutena, mutta tiedä sitten oliko tuolla merkitystä ? Ehkä pahin ruuhka alkaa jo helittää tuolta lataus sivulta ? Onnea muille yritykseen !
Hienostihan tämä toimii, mutta nyt kun buuttaan puhelimen, niin näytön yläreunaan tulee raitoja ja pilkkuja, jotka tosin katoaa kun puhelin on päällä- Onko muilla ilmestynyt tämmöistä?
omenasato kirjoitti:Hienostihan tämä toimii, mutta nyt kun buuttaan puhelimen, niin näytön yläreunaan tulee raitoja ja pilkkuja, jotka tosin katoaa kun puhelin on päällä- Onko muilla ilmestynyt tämmöistä?
Onko muille tullut herjaa:
Ladattaessa iPhone-ohjelmistoa iPhonelle "" tapahtui virhe. Verkkoyhteysaika loppui. Varmista, että verkkoasetukset ovat oikeat...
Eilen yritin kahdella eri koneella puoliltaöin ja nyt aamulla sama herja kolmannella koneella.
Koneesta ei siis johtune, voiko palvelimet olla vaan noin jumissa??
HElPPIÄ???
MJT kirjoitti:Puhelin 3GS ja 4.01 firmware... jailbreak onnistuin hyvin, mutta itunes ei suostu asentamaan mitään ohjelmia tuohon. Menin sitten uudelleen tuonne JailbreakMe.comiin ja siellä tulee tämmönen teksti " Oops... It looks like the installer crashed last time you tried to jailbreak it might work if you try again" kokeilin uudelleen sama juttu. Apuva!!!
edit: Toimiii!
Mitä teit? Vai lähtikö vaan toimimaan? Mulla oli tuota samaa vaivaa nääs.
Tein uudelleen soneran kortti sisällä, mutta jää tilaan jossa vain hätäpuhelut sallittuja. Ja itunes kuvake on ruudussa.
Itunes sanoo, että "the sim card inserted in this iphone is pin locked"
Kuis tästä eteenpäin ?
Viimeksi muokannut Cable, 3.8.2010 klo 10.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cable kirjoitti:Tein uudelleen soneran kortti sisällä, mutta jää tilaan jossa vain hätäpuhelut sallittuja.(tämäkin on kirjoitettu jollain ulkomaankielellä) Ja itunes kuvake on ruudussa.
Kuis tästä eteenpäin ?
Koita käyttää tuo SIM-kortti jossain toisessa puhelimessa, ja ota PIN-koodin kysely pois päältä.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Cable kirjoitti:Tein uudelleen soneran kortti sisällä, mutta jää tilaan jossa vain hätäpuhelut sallittuja. Ja itunes kuvake on ruudussa.
Kuis tästä eteenpäin ?
Cable kirjoitti:Tein uudelleen soneran kortti sisällä, mutta jää tilaan jossa vain hätäpuhelut sallittuja. Ja itunes kuvake on ruudussa.
Kuis tästä eteenpäin ?
Pin koodi on 0000
näppäilin ton ja alko toimii
Näinkö on kaikilla PIN-korteilla ? Minulla on kyllä aivan jotain muuta, kun olen sen itse asettanut.
Helposti onnistui iPadin jailbreakkaus kun olivat korjanneet sivustoa vaivanneen bugin.. Nyt koitan vaan keksiä mitä hyötyä tästä sitten on. 3GUnrestrictor on ainoa joka kiinnostaisi mutta en taida sen takia viitsiä pitää laitetta jb:n alaisena. Se "multitasking" tulee kuitenkin iOS4:n muodossa.
Kuis tästä eteenpäin ?
Pin koodi on 0000
näppäilin ton ja alko toimii
Näinkö on kaikilla PIN-korteilla ? Minulla on kyllä aivan jotain muuta, kun olen sen itse asettanut.
Niin siis soneran uudella kortilla. Kai se oman pin-koodin tietää, eikä olis ongelmaa
Viimeksi muokannut rasva, 3.8.2010 klo 10.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lassix kirjoitti:Helposti onnistui iPadin jailbreakkaus kun olivat korjanneet sivustoa vaivanneen bugin.. Nyt koitan vaan keksiä mitä hyötyä tästä sitten on. 3GUnrestrictor on ainoa joka kiinnostaisi mutta en taida sen takia viitsiä pitää laitetta jb:n alaisena. Se "multitasking" tulee kuitenkin iOS4:n muodossa.
Tarkoitatko siis 3.2.1 -firmistä ?
lassix kirjoitti:Helposti onnistui iPadin jailbreakkaus kun olivat korjanneet sivustoa vaivanneen bugin.. Nyt koitan vaan keksiä mitä hyötyä tästä sitten on. 3GUnrestrictor on ainoa joka kiinnostaisi mutta en taida sen takia viitsiä pitää laitetta jb:n alaisena. Se "multitasking" tulee kuitenkin iOS4:n muodossa.
Tarkoitatko siis 3.2.1 -firmistä ?
Kyllä, juurikin 3.2.1-firmistä. Unohdin mainita äskeisessä postauksessa, sori siitä. @comex kirjoitteli twitter-feedissään tosiaan iPadeja vaivanneesta bugista joka on nyt korjattu. Jailbreakme.comin kautta tein itse.
lassix kirjoitti:
Kyllä, juurikin 3.2.1-firmistä. Unohdin mainita äskeisessä postauksessa, sori siitä. @comex kirjoitteli twitter-feedissään tosiaan iPadeja vaivanneesta bugista joka on nyt korjattu. Jailbreakme.comin kautta tein itse.
Pitääpä jossain vaiheessa kokeilla. Kiitos tiedosta !
Pin-kyselyn poisotto toisessa puhelimessa auttoi. Kiitos !
Ultrasn0w tosin jää ruutuun, jossa lukee "Note: The requested modifications cannot be applied duo to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed"
Ja ainoa painike on vasemmassa yläkulmassa cancel/queue
Cable kirjoitti:Pin-kyselyn poisotto toisessa puhelimessa auttoi. Kiitos !
Ultrasn0w tosin jää ruutuun, jossa lukee "Note: The requested modifications cannot be applied duo to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed"
Ja ainoa painike on vasemmassa yläkulmassa cancel/queue
Kokeile uudestaan sitä UltraSn0wta käynnistää. Paina alkuun vaikka sitä ainoata painiketta, ja katso, mitä tapahtuu.
Minulla toimi hyvin ja ilman ongelmia jailbreak. Puhelin 3Gs uudemmalla bootromilla. Soneran lainakortilla aktivointi 4.0.1:n päivityksen jälkeen ja sitten wlanilla jailbreakme.comiin, Cydiasta ultrasn0w, Saunalahden kortti sisään, buuttaus, kaikki toimii.