![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Pankkivinkkejä?
-
Pankkivinkkejä?
Viesti Kirjoittaja Loki »
-
Re: Pankkivinkkejä?
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja jukei »
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Sama. Ei mitään ongelmia Osuuspankin kanssa ja asiakaspalvelu on toiminut enemmän kuin täydellisesti. Verkkopankki aina pystyssä ja käyttöliittymältään oikein toimiva. Verkko-ostokset ovat sujuneet niin ikään ongelmitta tähän mennessä.jukei kirjoitti:Osuuspankilla on toiminut kaikki nettikaupat mihi rahani oon änkeny electronilla. Nettipankki on täyttä hunajaa.
Jos jotain sijoitushommia aikoo tulevaisuudessa tehdä niin kannattaa kivijalkapankit kiertää kaukaa. Nordnet edullisin vaihtoehto tällä hetkellä, vaikkakin siellä nostettiin hintoja tässä. Ulkomaille sijoittaessa jokin ulkomaalainen välittäjä voi tulla kyseeseen myös.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No, olen maksanut nettipankissa vissiin vuodesta 1991 eikä mun mielestä mikään oikein hunajaa ole vieläkään. Esim. OP:n näiden suoraveloistusten ja verkkolaskujen hyväksyntä jättää toivomisen varaa.jukei kirjoitti:Osuuspankilla on toiminut kaikki nettikaupat mihi rahani oon änkeny electronilla. Nettipankki on täyttä hunajaa.
Toki nyt kun olen muutaman vuoden ollut OP:n asiakas, pankkia ei tee mieli vaihtaa. Omistaja-asiakas kannattaa kyllä olla, ainakin tietää minne pankin tuotot menee.
-
Viesti Kirjoittaja teemue »
Höpöhöpö, toiminut noin kahdessakymmenessä tilauksessa =)Erño kirjoitti:Nordea on pelannut todella hyvin, tosin Electron ei toimi ainakaan esim. play.comista ostettaessa.
-
Viesti Kirjoittaja Rodeo Clown »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minullakin Electron pelaa ihan hyvin, tosin omani on Osuuspankilta. Spotify, iTunes, Blizzard Store, random vaatekaupat yms. hyväksyvät joka kerta rahani.teemue kirjoitti:Höpöhöpö, toiminut noin kahdessakymmenessä tilauksessa =)Erño kirjoitti:Nordea on pelannut todella hyvin, tosin Electron ei toimi ainakaan esim. play.comista ostettaessa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Mutta älä ikinä, missään tapauksessa siirrä rahojasi Sampoon. Ikinä.
-
Viesti Kirjoittaja iMika »
Varsinkin jos olet "mäcci" käyttäjä. Sampon nettipankki ei pelitä kunnollaMuffe kirjoitti:Mutta älä ikinä, missään tapauksessa siirrä rahojasi Sampoon. Ikinä.
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Mikä tahansa pankki, joka tyrkyttää sulle rahastoja tai eläkevakuutusta ( = osakesijoittamista ) valehtelee sulle suoraan päin naamaa - koittavat ulkoistaa oman riskinsä ja jakaa tuotot. Suoraan sijoittamalla ko. osakkeisiin olet vahvemmalla. Jos et harrasta täysillä sijoittamista, älä sijoita.
OPssa, S-pankissa ja Nordeassa on omat tilit. Siirtyvät varmaan pikkuhiljaa S-pankkiin. Paikallisessa osuuspankissa ystävällisin palvelu, Nordeassa helpointa asioida ja S-pankissa rehellisin meininki. Uskon, että tämä pätee kaikkiin pankkeihin.
-
Joo, olen tietoinen Sampon "toimivuudesta", ei käynyt edes mielessä vaihtaa siihen. Nordea ja S-Pankki alkaa vaikuttamaan kohtalaisilta vaihtoehdoilta, ja aion kyllä vielä hiillostaa HB:tä tuosta asiakaspalvelusta. Olen nyt saanut jo kolme kertaa väärää informaatiota sieltä ja siihen päälle tuo iTunes-hommeli, luulen että jotakuta hieman korkeammalla jakkaralla istuvaa saattaisi kiinnostaa moinen toiminta. Kiitoksia vaan kaikille vinkeistä, selvityksenä tosiaan että en tarvitse verkkopankkia kuin laskujen maksuun, kaikki muu on aika turhaa kilkettä. Ja tietenki sen Electronin pitäis toimia ainakin isoimmissa nettikaupoissa (amazon, itunes, jnejne.) ongelmitta.Muffe kirjoitti:...Mutta älä ikinä, missään tapauksessa siirrä rahojasi Sampoon. Ikinä.
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Tapiolalla on myös käyttötilille tarjolla huomattavasti parempaa korkoa kuin muille ja se lasketaan vielä päiväsaldolle.
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Panda. »
Eikös Nordealla juurikin ollut se, että electronin tapauksessa pitää erikseen käydä esim. verkkopankissa kortin asetuksista nämä sallimassa?Erño kirjoitti:Jostain syystä mulla ei ole Nordean kortti käynyt verkkokauppoihin. Pitääpi varmaan käydä kysymässä olisiko siinä joku esto.
Itellä OP, ei oo valittamista ollut.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No, minä olin Nordean (ja sen edeltäjien) asiakas suunnilleen 40 vuotta, mutta sitten tuli mitta täyteen.Aadee kirjoitti:Nordeaa suosittelen lämpimästi. 9 vuoden aikana ei ole ollut ongelmia ja ainakin paikallisessa toimii asiakaspalvelukin mukavasti. Nettipankin ja electronin käytön kanssa ei ole ollut myöskään ongelmia.
-
Viesti Kirjoittaja demise »

-
Viesti Kirjoittaja Macco »
OP on hyvä. Mää omistan sen. Ja verkkopankista tykkään, vaikka toki sielläkin viilattavaa olisi. Mutta noin yleisesti sitä on nopea ja mutkaton käyttää. Asiakaspalvelu on ainakin Oulussa ollut aina erittäin hyvää, kun olen ihmisten kanssa asioinut.
-
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Itsellä ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa HB:n kanssa. Ainut hankaluus ollut juurikin tuon electronin toimivuus osassa verkkokaupoista. Asiakaspalvelukin on ollut aina varsin kiitettävää tasoa.Loki kirjoitti:Olisiko Homppulaisilla hyviä vinkkejä pankkien suhteen? Handelsbankenin uskomattoman surkea meininki katkaisi nyt tämän kamelin selän, haussa olisi siis semmoinen pankki jonka verkko-osio toimii 24/7 moitteetta tai ainakin vaivautuisivat ilmoittamaan häiriöistä ja jonka Visa Electron kelpaisi iTunes/Appstoreen. Niin joo, ja mielellään semmoinen jossa asiakaspalvelu on asiallinen ja ajan tasalla, tuota Electron/iTunes-juttua HB:lta kysellessäni sanoivat että jos se on niin tärkeä palvelu niin vaihda pankkia.
Mutta muutoin voisin suositella Tapiolaa. Ei omakohtaisia kokemuksia, mutta perheenjäsen on heidän asiakas ja aina on ylistänyt asiakaspalvelua ja muutakin helppoutta asioita hoitaessaan.
-
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
Pikkupankeista ei kokemusta, mutta ei toisaalta luottokaan riitä niiden vakavaraisuuteen.
-

-
Viesti Kirjoittaja heilei »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka