Mäksä kirjoitti:Meillä on nyt alkanut ongelmia ilmetä.
Vaimo puhuu kuussa noin 3000minuuttia, ja nyt tänä viikonloppuna vielä erityisen paljon, ja tänäänkin luuri ollut korvalla muutaman tunnin jo..
4/5 puhelussa on ongelmia...
joko:
-Puhelu katkeaa itsestään ilman syytä, puhelimessa on suojakuori ja kentät ei tipu yhtään, näyttö myös sammuksissa
-Puhelu toimii hetken, mutta sitten jompikumpi ei kuule ollenkaan toisen puhetta
-Puhelu toimii hetken, mutta sitten molempiinsuuntiin mykistyy, kuitenkin puhelu ei katkea
Omassa puhelimessa samoja ongelmia, mutta ei noin paljoa, mutta en myöskään puhu kovin paljoa
Sit lisäksi molemmissa puhelimissa 3G nopeus on 0,02-0,3megaa maximissaan, kun 3gs:ssä täällä oli 2 megaa..Soneran mukaan ongelmia ei täällä ole verkoissa.
Todella ärsyttävää, puhelimena ei pysty käyttämään yhtään nyt jostain syystä. 3G:n yli ei toimi myöskään netti juuri ollenkaan, Wlanilla toimii hyvin.
Kuten jo tossa aamulla mainitsin niin 3g:ssä oli vain jotain häikkää soneralla, se skulaa nyt ok...puhelut ei.
Kuolemanotteilla sun muulla ei ole mitään merkitystä, mutta tein mielenkiintoisen havainnon äsken..
Soitin soneran aspaan 3gs:n purkuasioissa ja aspantäti otti välipuhelun joten mulla oli luuri aika kauan korvalla ja kokoajan sivusilmällä katsoin että näyttö varmasti on kiinni ettei vika olisi siinä näytön sensorissa.
Noh, ensin aspan täti ihmetteli kun ei kuullut mua "haloo haloo" kuulu vaan, näyttö oli kokoajan kiinni, otin puhelimen korvalta ja katsoin niin oli yhteystiedoissa. Painoin yläpalkista "palaa takaisin puheluun", ja siellä oli mykistys päällä.
Taas toimi ja sitten sen välipuhelun aikana hävis se taustamusa kokonaan, katsoin luuria niin puhelin soittaakin mun kaverille ja soneran apsa on pidossa

Näyttö oli kiinni kokoajan, tämän jälkeen puhelun loppuun ruudussa luki "mykistys päällä" vaikka molemmat kuuli ihan hyvin
Eli, tuo näytönsensori kyllä itsellä molemmissa luureissa sammuttaa näytön, mutta painallukset toimii siltin, ja näinollen mykistää, pistää pitoon, soittaa toisille, tai pahimmillaan katkaisee koko puhelun, riippuen mihen kohtaan poski on näyttöä osunut.
Toivottavasti tulis 4.1 päivitys nopeasti!
iMac 21,5"+2kpl Macbook+PowerMac G4+AppleTV+iPad 2 32Gb 3G White+2kpl iPhone 4S 64Gb White+Huawei U8800+2kpl DNA+1kpl Saunalahti+3kpl Sonera. Autona: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0tdi DSG --08