Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
Nyt pitäisi tehdä jotakin ennenkuulumatonta: tilata paperivedoksia digikuvista! Jos jollakulla on hyviä kokemuksia kuvavalmistamosta, kertokoon ne tänne!
Kiitos.
iBook G3 366 MHz, 320 Mt, 30 Gt ja Tiikeri
iMac 27" 3,06 GHz ja Lumileopardi
iPhone 4G
Salmister kirjoitti:Iphoton kautta olen tilannut. Hyvä ja (edullinen?).
Tämä kiinnostaa. Tuleeko siihen lähetyskuluja erikseen? Ilmeisesti ihan Suomeen ja Suomesta voi tilata? Toimiiko teksteissä ääkköset? Hoidetaanko maksu oman iTunes store-tilin kautta?
Olikos tuolla suosituksia millaisia kuvien tulisi olla. Esim. koko?
MacFinn kirjoitti:Ihan hyvin tuo iPhoton kautta tilaaminen on toiminut ja hyvälaatuisia kuvia olen saanut. Tosin viime aikoina ei ole kuvia tullut paperille teetettyä.
Ääkköset kyllä toimii. Ja iTunes Storen tilin tiedoilla maksetaan kyllä.
Eiköhän iPhoto siirrä ne kuvat kuvavalmistamoon ihan täydellä resolla. Ja varoittaa, jos kuvan laatu ei riitä valitussa koossa tulostamiseen.
Haa, kiitos paljon tiedoista. Meillä puoliso oli ihan myyty kun näki tuon. Tulee varmaan testattua joskus.
Viimeksi kun tilasin suoraan iphoton kautta, niin kuvat tulivat Kodakilta? Näin ainakin muistelisin. Laatu oli hyvä. Olen tilannut kymppikuvia, 20x30cm kuvia ja yhden kuvakirjan x 5. Tyytyväinen olen ollut.
Tilaan jatkossakin sieltä, helppoa kuin heinänteko.
Viimeksi muokannut Salmister, 2.8.2010 klo 21.09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
Nii joo, sitä kuvakirjaahan noi minun kysymykset lähinnä koskikin. Vielä sellanen että tuliko noihin postimaksut erikseen vai onko hinta kokonaisuudessaan se mitä applen sivuilla lukee?
Pitää itsekin antaa ääni iPhotolle. Olen tilannut muutaman kalenterin, ihan perus kuvia ja jouluksi tulee aina kortit sitä kautta hommattua. Hyvin on aina homma toiminut ja laatu riittää ainakin minulle. Ei varmastikaan ole halvin vaihtoehto, mutta helppo ainakin.