Moikka!
Olisikohan kellään hyvää vinkkiä, että missä mättää, kun probleema on seuraavanlainen....
Eli olen synkannut musat ihan normisti itunesilla tähän uuteen iphoneen ja sinne menivät hienosti, mutta yhden artistin kohdalla näkyy vain yksi levy cover flow:ssa. Jos kuitenkin katson albumeittain musaa, niin siellähän ne kaikki levyt on ja levynkannet ok jne.
Olen koittanut synkata pois ja takas, mutta ei vaikutusta, vain se yksi levynkansi näkyy cover flow:ssa.
Tätä ongelmaa ei ollut entisen ipod nanon kanssa...
Tattista vinkeistä!
-Jarmo-
Probleema musan synkkauksessa iPhone 4
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Probleema musan synkkauksessa iPhone 4
Viesti Kirjoittaja jtvirtanen »
-
Re: Probleema musan synkkauksessa iPhone 4
Viesti Kirjoittaja oh6jih »
Oon huomannut vähän vastaavaa ongelmaa kuvien kanssa, ja siihen on auttanut että on synkkauksen jälkeen tappanut sen kuvat-ohjelman sieltä moniajovalikosta ja käynnistänyt sen uudestaan. Mahtaisko vaikuttaa iPodiin vastaavasti...?
-
Ei auta, tuota samaa kokeilin kans heti ekana, ja olen buutannut puhelimen. Eihän tämä mikään maatakaatava ongelma ole, mutta ärsyttävä kuitenkin...kun se toimi vanhassa ipodissa.oh6jih kirjoitti:Oon huomannut vähän vastaavaa ongelmaa kuvien kanssa, ja siihen on auttanut että on synkkauksen jälkeen tappanut sen kuvat-ohjelman sieltä moniajovalikosta ja käynnistänyt sen uudestaan. Mahtaisko vaikuttaa iPodiin vastaavasti...?
No ehkäpä jollakin muulla on vielä hyviä vinkkejä - kiitos!
-J-
-
Lainaan vielä itse itseäni, ja kokeilin vielä niin, että poistin sen levyn itunesista mikä näkyy ainoastaan cover flowssa. Ja tämän kun teki, niin sitten ei näkynyt enää cover flowssa tietenkään sitä poistettua, mutta ei muitakaan, kuten ei aikasemminkaan. No edelleen kun katsoi artistien kohdalta, niin hyvinhän se Viikate siellä oli.jtvirtanen kirjoitti:Ei auta, tuota samaa kokeilin kans heti ekana, ja olen buutannut puhelimen. Eihän tämä mikään maatakaatava ongelma ole, mutta ärsyttävä kuitenkin...kun se toimi vanhassa ipodissa.oh6jih kirjoitti:Oon huomannut vähän vastaavaa ongelmaa kuvien kanssa, ja siihen on auttanut että on synkkauksen jälkeen tappanut sen kuvat-ohjelman sieltä moniajovalikosta ja käynnistänyt sen uudestaan. Mahtaisko vaikuttaa iPodiin vastaavasti...?
No ehkäpä jollakin muulla on vielä hyviä vinkkejä - kiitos!
-J-
Ompas hiton omituista...itunes siis suostuu laittaa vain yhden levynkannen...ei muita.
Ei ymmärrä, ei vaan ymmärrä...joten apuja kaivataan kokeneemmilta mac-, itunes tai iphone -osaajilta
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-J-
EDIT: probleema paikallistettu. poistin kaikki musat iphonesta, tosin tätä ennen olin myös "palauttanut" kapulan varmuuden vuoksi ja tämän jälkeen synkkasin vain tämän ongelma artistin -> no problem, kaikki levynkannet fine. no sitten aloin artisti kerrallaan lisäämään musaa ja kappas, sieltä se ongelma kai tuli, eli yhden kohdalla kun olin lisännyt bändin, niin kappas kun taas hävisi albumikannet. no tiedä sitten mikä ton aiheutti, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. täytyy ripata ct:t uudelleen ja jospa se siitä sitten.
Viimeksi muokannut jtvirtanen, 6.8.2010 klo 23.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka