Tuntuu olevan taas harvinaisen vaikeeta tää Soneran aspa-pelleily. Kävin tänään kyselemässä Soneran paperit kädessä että miten tuon iFöönin sais vapaaksi liittymälukosta ja mainitsin että ainakin nettilegendojen perusteella onnistuu soitolla Soneran aspaan ja siihenpä ukko vastas että "Ei-ei... Se onnistuu ihan Soneran omilta sivuilta".
Noh, kiitin ja heitin liittymäpaprut että saisin purettua edes sen liittymän kerryttämästä lisää sitä 2€/kk maksua sinne... Kattelin sitten sieltä toimipisteeltä takaisin päin lähtiessä että hoidampa homman samantien sitten luurin kautta. Omille sivuille mentyäni ja tarpeeksi pitkään siellä navigoituani löysin kuin löysinkin vaihtoehdon purkaa puhelimen lukitus. Hieman hämilleni menin kun siellä näkyi kaksi (2) samalla IMEI-koodilla olevaa luuria. Kokeilin ekaa painamalla "jatka" ja lopputuloksena sanoi että ei onnistunut. Eipä siinä mitään, kokeilin ja toista ja sekään ei toiminut ->

ja eikun rintamasuunta takaisin kohti Sonera-pistettä ja marisemaan samalle tyypille. Sitten hän päättikin selventää että eihän se vielä onnistu vaan kun liittymä on suljettu niin sitten se lähtee. No nyt kun illalla yritin kirjautua Soneran omille sivuille niin eipä tuo tietenkään enää päästä sinne sisään kun Soneran päässä on painettu "deleteä" minun liittymälle. Mitäs nyt? Huomenna heti aamutuimaan taas valittamaan ja pakottamaan se tyyppi soittamaan ihan Soneran päähän ITSE kun ei tuo homma nyt oikein tunnu hänen lailla toimivan... Liittymäpaperit meni samalla kun hän otti ne paperit itselleen lopettaakseen liittymän, mutta liittymänumero on tallessa ja jos sama tyyppi on siellä huomennakin nii luulisi tuo vielä minut muistavan.
P.S. Olo on aika pettynyt kun jäi kolme Soneran Kulta-etua käyttämättä -.- . Se parinkympin Prepaidi ois ollut kiva saada varalle laatikkoon vaikka ulkomaanreissuja varten...
Soneran aspaan en taida uskaltaa soittaa kun kuulin huhuja että sinne soittaminen maksaa luokkaa 1€/min joten tulee jonottaminen aika perk*leen kalliiksi...
I <3 Sonera, kuolkoon pois koko schaiba minun puolestani... Mokkulatkin Soneralla nykyään semmosta kusetusta, että....