zuki kirjoitti:Minkälainen tuo safety box systeemi oikein on? Onko Kylpylä velvollinen korvaamaan tuon?
Siellä on sisääntuloaulan lähistöllä (kulman takana, vähän katveessa) pieniä Safe Box -lokeroita joista mainitaan kylpylän nettisivuilla (faq) että ne on nimenomaan arvotavaroille tarkoitettu. Jälkikäteen ajateltuna ko. boxit on kyllä aika heppoisia, mutta itse kun olen tottunut käytäntöön että pukuhuoneen kaapeissa tavarat on omalla vastuulla mutta erillisessä safety boxissa on niiden tarjomalla firmalla vakuutus joka kattaa vahingot jos tavarat häviää.
Vastaanottotiskillä sanoivat tapahtuneen jälkeen kuitenkin, että "valitettavasti emme vastaa safety boxeihin jätetyistä tavaroista". Asiasta ei ole mainintaa ko. boxien välittömässä läheisyydessä (ei ainakaan omaan silmään osunut).
Sain sieltä kuitenkin kylpyläpäällikön yhteystiedot ja pitää vielä asia selvittää "ylemmältä" tasolta heti maanantaina. Ite kyllä näkisin että mulle on markkinoitu ja oon ostanu osana muita kylpyläpalveluita arvotavarasäilytyksen ja kylpylä on velvollinen korvaamaan menetykset.