SONERA Hyvitysten jakelu
-
Re: SONERA Hyvitysten jakelu
Viesti Kirjoittaja IronC88 »
Mitä erikoisempia syitä sieltä on lueteltu mutta tiivistettynä kaikki ovat olleet samaa mieltä siitä että hyvitys koskee 16gb malleja jotka manuaalikäsittelyn takia ovat jostain syystä jääneet kirjaamatta järjestelmään. Sanoin sitten että sivuillanne lukee että KAIKKI perjantaina tilanneet saavat hyvityksen. Tähän sanottiin minulle useasti että siellä on muutamia kohtia jotka saattavat estää hyvityksen saamisen. Ja minun mukamas olisi pitänyt tietää heti tilatessani että 32gb mallia on vaikeampi saada ja olen kuulemma ihan normaalin toimitusaikataulun sisäpuolella.
Uskomatonta tuubaa kyllä syöttivät. Sanoin vain että korjatkaa sitten tuo harhaanjohtava ilmoitus sivuillanne mutta ei....siellähän taas ylistetään miten sonera on maksanut kaikille hyvityksen.
-
Viesti Kirjoittaja kaukkis »
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
tänään on sunnuntai.kaukkis kirjoitti:Ilmeisesti kukaan ei ole tänään(kään) saanut mitään tietoa hyvityksestä?
-
Tiedän kyllä, siksi epäilinkin ettei ilmoituksia ole tulossa. Soneran sivuilla kuitenkin lukee "Kaikille hyvityksen saaville ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla 15.8. mennessä."vesku kirjoitti:tänään on sunnuntai.kaukkis kirjoitti:Ilmeisesti kukaan ei ole tänään(kään) saanut mitään tietoa hyvityksestä?
-
Viesti Kirjoittaja Nokia »

-
eihän se sun tilaus järjestelmähäiriön vuoksi hannaa, vaan siksi kun laitteita ei ole (siis olet kertonut tilanneesi 30.7. klo 21 aikaan).Nokia kirjoitti:Eipä oo täälläkään näkyny mtn hyvityksiä. saakutti huomenna lähtee päivänkakkaran äkänen puhelu soneralle
-
Viesti Kirjoittaja Gaga »
Kysehän oli hyvityksestä, kyllähän tekstarin pystyy vastaanottamaan vaikka uusi laite ei vielä olekkaan saapunut.....vesku kirjoitti:eihän se sun tilaus järjestelmähäiriön vuoksi hannaa, vaan siksi kun laitteita ei ole (siis olet kertonut tilanneesi 30.7. klo 21 aikaan).Nokia kirjoitti:Eipä oo täälläkään näkyny mtn hyvityksiä. saakutti huomenna lähtee päivänkakkaran äkänen puhelu soneralle
iPhone 2G 8gb USA
iPod mini grey 4gt
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Joo mutta et ole oikeutettu hyvitykseen koska puhelimen odottelusi ei johdu järjestelmähäiriöstäGaga kirjoitti:Kysehän oli hyvityksestä, kyllähän tekstarin pystyy vastaanottamaan vaikka uusi laite ei vielä olekkaan saapunut.....vesku kirjoitti:eihän se sun tilaus järjestelmähäiriön vuoksi hannaa, vaan siksi kun laitteita ei ole (siis olet kertonut tilanneesi 30.7. klo 21 aikaan).Nokia kirjoitti:Eipä oo täälläkään näkyny mtn hyvityksiä. saakutti huomenna lähtee päivänkakkaran äkänen puhelu soneralle
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
"mikäli olette tehneet tilauksenne 30.7, ettekä ole saanut vielä puhelintanne, olette oikeutettuja hyvitykseen. Nimiänne ei löydy hyvityslistaltamme, joten tulette saamaan hyvityksen erikseen. Jotta voimme kirjata hyvityksen oikealle liittymälle, otattehan yhteyttä asiakaspalveluumme."
Kuulostaa lupaavalta, pitää soitella asiasta vielä tänään.
EDIT: soitettu, pitäisi näkyä vasta laskussa joka seuraavaksi tulee, saa nähdä.
-
Viesti Kirjoittaja Nokia »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

ja tosiaan tilasin noin 21 aikoihin perjantaina
-
Viesti Kirjoittaja legace »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mr.hemmo »
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Hyvitys siirtyy seuraavaan laskuun, jos sitä on vielä jäljellä.mr.hemmo kirjoitti:hmm mitenköhän hyvitys tapahtuu kun ostaa puhelimen suoraan ja ainoat laskut mitä soneralta tulee on 1.90€/KK pitääkö alkamaan huvikseen käyttämään että saa tuon 50€ hyödyn,jos näin niin pitää mennä varmaan tyhjentämään joku limuautomaatti jostain..
Syy: Viesti palautettu
-
Viesti Kirjoittaja mr.hemmo »
legace kirjoitti:Hyvitys siirtyy seuraavaan laskuun, jos sitä on vielä jäljellä.mr.hemmo kirjoitti:hmm mitenköhän hyvitys tapahtuu kun ostaa puhelimen suoraan ja ainoat laskut mitä soneralta tulee on 1.90€/KK pitääkö alkamaan huvikseen käyttämään että saa tuon 50€ hyödyn,jos näin niin pitää mennä varmaan tyhjentämään joku limuautomaatti jostain..
Joo mutta kun en ole käyttämässä tuota soneran liittymää joten ei ole tulossa soneralta laskuja (mulla on ilmanen firman liittymä) joten ei ole mitään mistä hyvittää tuota 50€ koska 12 x 1.90€ tekee vain 22.80€ joten siitä jäisi viellä 27,20€ hyvää..
-
Viesti Kirjoittaja puerco »

-"Olen saanut 50 euron hyvityksen (tilaukseni 30.07 klo: 9.00-12.00) "
( Macbook Pro 13"M1 )
-
hmmmm mitäs sää sitten olet menettänyt, IRL?mr.hemmo kirjoitti:legace kirjoitti:Hyvitys siirtyy seuraavaan laskuun, jos sitä on vielä jäljellä.mr.hemmo kirjoitti:hmm mitenköhän hyvitys tapahtuu kun ostaa puhelimen suoraan ja ainoat laskut mitä soneralta tulee on 1.90€/KK pitääkö alkamaan huvikseen käyttämään että saa tuon 50€ hyödyn,jos näin niin pitää mennä varmaan tyhjentämään joku limuautomaatti jostain..
Joo mutta kun en ole käyttämässä tuota soneran liittymää joten ei ole tulossa soneralta laskuja (mulla on ilmanen firman liittymä) joten ei ole mitään mistä hyvittää tuota 50€ koska 12 x 1.90€ tekee vain 22.80€ joten siitä jäisi viellä 27,20€ hyvää..
-
TARKISTAKAA PUHELINLASKUNNE!!!
Viesti Kirjoittaja Proppu »
P.s. ja 50€ hyvityksen sain vasta, kun itse sitä Soneralta kinusin. Mitään sähköpostia en saanut.
Sonera sucks!!
-
Re: TARKISTAKAA PUHELINLASKUNNE!!!
Viesti Kirjoittaja olpo »
Siis kävikö tämä vaikka yritit tehdä 4:n tilauksen samoilla paketeilla mitä vanhassakin oli vai teitkö tilauksen väärin vai nollasiko Sonera omiaan ne sun paketit ?Proppu kirjoitti:Sain eilen viime kuun puhelinlaskun: 131€!!! Soitin Soneralle, josta kuulin, että tilatessani iPhone 4:n vanha sopimukseni (puhepaketteineen ja data-paketteineen) oli nollautunut ja 30.7. lähtien olin siis puhunut kalliita puheluita (=ilman pakettia) ja surffaillut kalliisti (=ilman data-kuukausi -palvelua, mikä minulla oli käytössä). Tämän lisäksi minulta oli peritty 9,98€ puhepaketin muutosmaksua sekä normaalit perusmaksut puhepaketista ja data kuukausi -paketista (jotka eivät minulla siis olleet enää voimassakaan!!!). Ensimmäinen soitto Soneraan selvitti datapaketti-asian, mutta vasta sen jälkeen huomasin perityn puhepaketin muutosmaksun. Soitin tästä sitten uudelleen, jolloin vasta selvisi, että myös puhepaketti oli nollautunut. Tekstaripaketti oli (kumma kyllä) säilynyt voimassa. Ja edelleen odottelen iPhone 4:sta vaikka tilasin laitteen 30.7. klo 9:45. ##&*kele!!!!
P.s. ja 50€ hyvityksen sain vasta, kun itse sitä Soneralta kinusin. Mitään sähköpostia en saanut.
Sonera sucks!!
-
Re: TARKISTAKAA PUHELINLASKUNNE!!!
Viesti Kirjoittaja Proppu »
Tilasin puhelimitse Soneran asiakaspalvelun kautta. Sopimuksen piti pysyä täysin ennallaan. Sonera nollasi paketin omia aikojaan ilmoittamatta minulle asiasta.olpo kirjoitti:Siis kävikö tämä vaikka yritit tehdä 4:n tilauksen samoilla paketeilla mitä vanhassakin oli vai teitkö tilauksen väärin vai nollasiko Sonera omiaan ne sun paketit ?Proppu kirjoitti:Sain eilen viime kuun puhelinlaskun: 131€!!! Soitin Soneralle, josta kuulin, että tilatessani iPhone 4:n vanha sopimukseni (puhepaketteineen ja data-paketteineen) oli nollautunut ja 30.7. lähtien olin siis puhunut kalliita puheluita (=ilman pakettia) ja surffaillut kalliisti (=ilman data-kuukausi -palvelua, mikä minulla oli käytössä). Tämän lisäksi minulta oli peritty 9,98€ puhepaketin muutosmaksua sekä normaalit perusmaksut puhepaketista ja data kuukausi -paketista (jotka eivät minulla siis olleet enää voimassakaan!!!). Ensimmäinen soitto Soneraan selvitti datapaketti-asian, mutta vasta sen jälkeen huomasin perityn puhepaketin muutosmaksun. Soitin tästä sitten uudelleen, jolloin vasta selvisi, että myös puhepaketti oli nollautunut. Tekstaripaketti oli (kumma kyllä) säilynyt voimassa. Ja edelleen odottelen iPhone 4:sta vaikka tilasin laitteen 30.7. klo 9:45. ##&*kele!!!!
Sonera sucks!!
-

EDIT: Valmistauduin jo soittamaan kiukkuisen puhelun, mutta taas langan päässä oli niin ystävällinen henkilö että homma vesittyi siihen. Kehotti vaan maksamaan uuden laskun -50e ja homma sillä selvä

-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Yleensähän on ollut niin, että hyvitykset koskee _VAIN_ puheaikaa, ei muita kuluja.mr.hemmo kirjoitti:legace kirjoitti:Hyvitys siirtyy seuraavaan laskuun, jos sitä on vielä jäljellä.mr.hemmo kirjoitti:hmm mitenköhän hyvitys tapahtuu kun ostaa puhelimen suoraan ja ainoat laskut mitä soneralta tulee on 1.90€/KK pitääkö alkamaan huvikseen käyttämään että saa tuon 50€ hyödyn,jos näin niin pitää mennä varmaan tyhjentämään joku limuautomaatti jostain..
Jos ei ole puheaikalaskua, ei ole mitä hyvittää, ja noin 3;ssa vuodessa hyvitys poistuu tiedoista.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka