Järkeä hommata iPhone 4 jos omistaa 3G S:n?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: Järkeä hommata iPhone 4 jos omistaa 3G S:n?
Viesti Kirjoittaja grewi »
Olinpa tuossa ruokaostoksilla eräässä Citymarketissa ja kaupan Sonera-ständillä seisonut kundi huikkasi mulle, että mites noi liittymäasiat. Noh sanoin sille, että oonhan tuota 3GS:n vaihtamista neloseen miettinyt, joten kuulisin mieluusti lisää siitä "operaatiosta". Kaveri totesi ihan pokkana, että "älä osta sitä, se on P*SKA." Siis juuri nuilla sanoilla.. Itse tipahdin kerrasta ja naureskelin tuota kommenttia. Heppu alkoi selittää, että "odota seuraavaan, kun tässä on niin paljon vikoja" sekä "panssarilasin (?)" huonoudesta. Mä en nyt tiedä, että oliko tyyppi viimeistä päivää töissä vai mikä, kun ei nähtävästi kauppa kelvannut (en toki tuossa tilanteessa mitään olisi ostanutkaan, mutta vähän outo reaktio myyjältä..). Nyt meni pää ihan pyörälle, että onkos asia nyt ihan noin!? 

Viimeksi muokannut grewi, 15.8.2010 klo 16.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Kakkee »
Myyjä on kateellinen koska hänellä ei olisi muuten varaa puhelimeen, sen takia hän on alistunut (kyllä ALISTUNTUT!) Soneralle töihin jotta saisi sen käteen.grewi kirjoitti:Olinpa tuossa ruokaostoksilla eräässä Citymarketissa ja kaupan Sonera-ständillä seisonut kundi huikkasi mulle, että mites noi liittymäasiat. Noh sanoin sille, että oonhan tuota 3GS:n vaihtamista neloseen miettinyt, joten kuulisin mieluusti lisää siitä "operaatiosta". Kaveri totesi ihan pokkana, että "älä osta sitä, se on kakka." Siis juuri nuilla sanoilla.. Itse tipahdin kerrasta ja naureskelin tuota kommenttia. Heppu alkoi selittää, että "odota seuraavaan, kun tässä on niin paljon vikoja" sekä "panssarilasin (?)" huonoudesta. Mä en nyt tiedä, että oliko tyyppi viimeistä päivää töissä vai mikä, kun ei nähtävästi kauppa kelvannut (en toki tuossa tilanteessa mitään olisi ostanutkaan, mutta vähän outo reaktio myyjältä..). Nyt meni pää ihan pyörälle, että onkos asia nyt ihan noin
Hän hakee roolia puhelimellaan ja siten haluaa niitä mahd. vähän muille henkilöille.
Oikeastaan henkilö rakentaa identiteettinsä puhelimensa ympärille.
Siinä syy.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Itse ainakin laittaisin ihan piruuttani viestiä Soneralla ja kertoisin kuinka huonoa asiakaspalvelua saa.grewi kirjoitti:Olinpa tuossa ruokaostoksilla eräässä Citymarketissa ja kaupan Sonera-ständillä seisonut kundi huikkasi mulle, että mites noi liittymäasiat. Noh sanoin sille, että oonhan tuota 3GS:n vaihtamista neloseen miettinyt, joten kuulisin mieluusti lisää siitä "operaatiosta". Kaveri totesi ihan pokkana, että "älä osta sitä, se on P*SKA." Siis juuri nuilla sanoilla.. Itse tipahdin kerrasta ja naureskelin tuota kommenttia. Heppu alkoi selittää, että "odota seuraavaan, kun tässä on niin paljon vikoja" sekä "panssarilasin (?)" huonoudesta. Mä en nyt tiedä, että oliko tyyppi viimeistä päivää töissä vai mikä, kun ei nähtävästi kauppa kelvannut (en toki tuossa tilanteessa mitään olisi ostanutkaan, mutta vähän outo reaktio myyjältä..). Nyt meni pää ihan pyörälle, että onkos asia nyt ihan noin!?
Käytössä: ATK
-
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Eikös tuo ollut just rehellistä ja hyvää asiakaspalveluaTege kirjoitti:Itse ainakin laittaisin ihan piruuttani viestiä Soneralla ja kertoisin kuinka huonoa asiakaspalvelua saa.grewi kirjoitti:Olinpa tuossa ruokaostoksilla eräässä Citymarketissa ja kaupan Sonera-ständillä seisonut kundi huikkasi mulle, että mites noi liittymäasiat. Noh sanoin sille, että oonhan tuota 3GS:n vaihtamista neloseen miettinyt, joten kuulisin mieluusti lisää siitä "operaatiosta". Kaveri totesi ihan pokkana, että "älä osta sitä, se on P*SKA." Siis juuri nuilla sanoilla.. Itse tipahdin kerrasta ja naureskelin tuota kommenttia. Heppu alkoi selittää, että "odota seuraavaan, kun tässä on niin paljon vikoja" sekä "panssarilasin (?)" huonoudesta. Mä en nyt tiedä, että oliko tyyppi viimeistä päivää töissä vai mikä, kun ei nähtävästi kauppa kelvannut (en toki tuossa tilanteessa mitään olisi ostanutkaan, mutta vähän outo reaktio myyjältä..). Nyt meni pää ihan pyörälle, että onkos asia nyt ihan noin!?

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Itse olin vähän skeptinen tämän iphone4 hankinnan kanssa kun omistin jo 3GS:n. Noh eilen sain laitteen kätösiin ja täytyy kyllä todeta että on se jumankauta upea tuo uusi näyttö. Enää ei pysty vilkaisemaankaan tuohon 3GS:n näyttöön, niin huonolta se näyttää 

-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Tässä nyt viimisen viikon miettinyt tilaisko nelosen vai ei. 900mhz 3g olis se suurin syy miksi haluttais uus iifööni. Muuten tällä 3gsällä pärjää hyvin. Eli jos oon ymmärtänyt oikein niin jos on vielä eriä maksamatta vanhasta luurista ne tulevat könttäsummana seuraavassa puhelinlaskussa?
-
Viesti Kirjoittaja Eremita »
Jeps, näin juuri. Itsellä esim. pukkasi about 300e seuraavaan laskuun lisää, kun päivitin 3GS-kytkyni tähän neloseen, ja oli vielä yli vuosi maksamatta kahden vuoden sopimuksesta.jomppeli kirjoitti:Tässä nyt viimisen viikon miettinyt tilaisko nelosen vai ei. 900mhz 3g olis se suurin syy miksi haluttais uus iifööni. Muuten tällä 3gsällä pärjää hyvin. Eli jos oon ymmärtänyt oikein niin jos on vielä eriä maksamatta vanhasta luurista ne tulevat könttäsummana seuraavassa puhelinlaskussa?
iPhone 5 64GB (White) haettu 28.9. Edelliset mallit 3GS 32GB, 4 32GB ja 4S 64GB.
-
Viesti Kirjoittaja BatMac »
Laitan nyt tähän topiciin kun on niin lähellä aihetta:
Mulla on nyt kanssa 3GS ja odottelen uuden nelosen saapumista Soneralta. Mietin tässä että miten nykyisen puhelimen tietojen ja ohjelmien päivitys onnistuu neloseen eli saako ne jotenkin synkattua 1:1 iTunesin kautta vai miten?
Mulla on nyt kanssa 3GS ja odottelen uuden nelosen saapumista Soneralta. Mietin tässä että miten nykyisen puhelimen tietojen ja ohjelmien päivitys onnistuu neloseen eli saako ne jotenkin synkattua 1:1 iTunesin kautta vai miten?
-
Viesti Kirjoittaja oh6jih »
Ei onnistu.BatMac kirjoitti:Laitan nyt tähän topiciin kun on niin lähellä aihetta:
Eiku oikeesti, et odotellessa viitsis lukea noita vanhoja ketjuja missä sitä on kysytty n+1 kertaa? Voit aloittaa vaikka tuosta http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=147077
Juu tiedän, muakin ***tuttaa kun kysymyksiin vastataan että käytä hakua, mutta tätä on oikeesti kysytty NIIN monta kertaa ja vastauskin siihen löytyy lähes yhtä monta kertaa että ei oo ihan vaikee löytää. Ja siinä hakiessa löydät vastauksen samalla niihin 8 muuhunkin kysymykseen mitkä heräävät viimeistään siinä vaiheessa kun saat luurin käsiisi

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka