Shipment handed over to delivery agent
Tilauksen toimitus Borderlinxin kautta
-
Re: Tilauksen toimitus Borderlinxin kautta
Viesti Kirjoittaja disko »
iPhone 4G
-
Viesti Kirjoittaja jukos »

En pääse tuosta ohi, vaikka kuinka olen ohjeita lukenut. Mikä avuksi?
-
Viesti Kirjoittaja omppu4 »
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
disko kirjoitti:Nyt oli vartin sisällä muuttunut tiedot Borderlinxissä!Shipment handed over to delivery agent
Sama viesti, tuli sähköpostillakin. Tuostahan ei selviä kuka lähetyksen toimittaa? Seurantakoodikin kyllä oli, mutta kenelle se on?
-
Viesti Kirjoittaja disko »
Teit siis kuten tässä? http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 25#p966714jukos kirjoitti:Mites kun yritän Applen UK Storesta tehdä ostosta Borderlinxiin niin silmille hyppää tämä popuppi:[img]http://www.jukka%20koskinen.com/error.jpg[/img]
iPhone 4G
-
-
Viesti Kirjoittaja Topa- »
Sama täällä, samassa koneessa ollaan varmastikin : )disko kirjoitti:Nyt oli vartin sisällä muuttunut tiedot Borderlinxissä!Shipment handed over to delivery agent
Onko joku selvittänyt onnistuuko paketin hakeminen jostain Vantaan DHL varastolta?
iPhone 4 16GB
-
Viesti Kirjoittaja jukos »
Kyllä, mutta tämä minun error message nro1 on aikaisemman viestin liitteenä olevan kuvan mukainen, enkä pääse siitä ohi. Ei auta syöttää tietoja uudestaan tms.disko kirjoitti:Teit siis kuten tässä? http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 25#p966714jukos kirjoitti:Mites kun yritän Applen UK Storesta tehdä ostosta Borderlinxiin niin silmille hyppää tämä popuppi:[img]http://www.jukka%20koskinen.com/error.jpg[/img]
Edit: noniin, siis valitsin kylmästi pariin otteeseen tuon kuvan vasemman osoitteen, niin menihän tuo läpi.
-
Viesti Kirjoittaja iMika »
Onnistuu nouto tullimiehentie 10 Vantaalta. Itse soitin dhl: n aspaan heti kun tilaus näkyi järjestelmässä. Tuo aspa on auki klo 8-18 eli huomiokaa tuo soittaessa sinne.Topa- kirjoitti:Sama täällä, samassa koneessa ollaan varmastikin : )disko kirjoitti:Nyt oli vartin sisällä muuttunut tiedot Borderlinxissä!Shipment handed over to delivery agent
Onko joku selvittänyt onnistuuko paketin hakeminen jostain Vantaan DHL varastolta?
-
Viesti Kirjoittaja kasakka »
Tuo minuakin kiinnostaisi. Edelleen "being processed" tilassa luuri, vaikka saapui ja maksettu jo eilen...tai sitten tuo on vain ihan arpapeliä kuka saa ensin.Pupa kirjoitti:Oliko Paypal maksussa jonkinlainen viive verrattuna luottokorttimaksuun? Menin epähuomioissani maksamaan Paypalilla.Babar kirjoitti:Vissiin ainakin vielä tänään on lähdössä talosta jokin lasti koska sanoivat että omani lähtee vielä tänään. Jospas klo 12 mennessä maksetut menevät varmasti (ns. toimitustakuu) ja loput sitten jos ehtivät mukaan. Tuo eilisen klo 17.40 voi hyvinkin olla se milloin rekka lähtenyt talosta.Pupa kirjoitti:Olisipa näin, että vielä tän päivän keräilevät luureja yhteen nippuun ja tarkastavat maksuja hieman pidempään kuin tohon klo12 asti.Babar kirjoitti:Sanoivat minulle asiakaspalvelussa että puhelimeni on valmiina lähtemään. Ilmeisesti minulla nyt ei vaan vielä ole muuta kuin "being processed", mutta lähtee muiden mukana myöhemmin. Varmaan samaan satsiin menevät kaikki, kuten tuossa edellisessä uumoiltiinkin.
-
Viesti Kirjoittaja Quebec »
-iPhone 4
-iPad 3rd gen
-
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Vähän kyllä ihmetyttää, koska toimitustakuu piti olla ennen klo12 maksetuissa, joten vähintään sun luurin pitäis olla jo matkalla. Olishan tosta mahdollisesta Paypal maksun hitaammasta kirjautumisesta heidän järjestelmään kiva olla joku maininta. Tämä on toki vain arvailua.kasakka kirjoitti:Tuo minuakin kiinnostaisi. Edelleen "being processed" tilassa luuri, vaikka saapui ja maksettu jo eilen...tai sitten tuo on vain ihan arpapeliä kuka saa ensin.Pupa kirjoitti:
Oliko Paypal maksussa jonkinlainen viive verrattuna luottokorttimaksuun? Menin epähuomioissani maksamaan Paypalilla.
-
Viesti Kirjoittaja kamok »
Sama homma, aika ja kuski. Minne lie Gary tuupannut laatikotQuebec kirjoitti:UPS toimittanu paketin appstoresta borderlinxiin tänää klo 10.50 paikallista aikaa, GARY kuitannu paketin. Ei näy vielä borderlinxillä. Perskeles...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Kiitos tiedosta! Nyt näkyy seurannassa, mutta määränpäänä Suomen pääkaupunki Turku! Ehkä se meneekin sinne, no soitan aspaan.iMika kirjoitti: Onnistuu nouto tullimiehentie 10 Vantaalta. Itse soitin dhl: n aspaan heti kun tilaus näkyi järjestelmässä. Tuo aspa on auki klo 8-18 eli huomiokaa tuo soittaessa sinne.
iPhone 4 16GB
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Edelleen on BL:lla tilana "Being Processed", ja tosissaan siinä hieman ennen 14 Suomen aikaa maksoin lähetyksen (Visa Electron).
-
iPhone 4 16GB
-
Viesti Kirjoittaja McTom »
nyt näkyy täälläkin. Se on sitten taas yksi jännityksen aihe vähemmän, enään viimeinen jäljellä, eli ennättääkö ennen viikonloppua. Täytyykin soittaa aspaan ja kysellä vinkkejä siitä miten sen parhaiten ja nopeiten saa.Topa- kirjoitti:Kiitos tiedosta! Nyt näkyy seurannassa, mutta määränpäänä Suomen pääkaupunki Turku! Ehkä se meneekin sinne, no soitan aspaan.iMika kirjoitti: Onnistuu nouto tullimiehentie 10 Vantaalta. Itse soitin dhl: n aspaan heti kun tilaus näkyi järjestelmässä. Tuo aspa on auki klo 8-18 eli huomiokaa tuo soittaessa sinne.
-
Mul on sama homma. Ei näy katevarausta luottokortilla, eikä veloitusta. Eipä oo toisaalta tullu kuittejakaan.tuomas92 kirjoitti:Onko muilla hävinnyt Applen tekemä katevaraus? Mulla on hävinnyt mutta eipä ole mitään veloitettukaan, juuri tällä hetkellä siis ilmaiset puhelimet![]()
![]()
Edelleen on BL:lla tilana "Being Processed", ja tosissaan siinä hieman ennen 14 Suomen aikaa maksoin lähetyksen (Visa Electron).
-
Viesti Kirjoittaja lamaaskari »
Luuri tilattu 30.07
Eilen, Keskiviikkona lähti Applen varastolta Englannista
ja tänään - Torstaina oli UPS -Seurannan mukaan perillä klo 1250 (1050 paikallista aikaa)
Borderlinxiltä tuli sähköposti klo 1530 jossa ilmoitettiin että paketti on saapunut ja pyysivät maksua.
-Maksu lähti tuosta n. klo 1540 (1340 paikallista aikaa) Visalla(oman pankin kautta varmentaen)
Kulut DHL EXPRESS-yön-yli-deliverynä olivat tuolla alennuskoodilla (163 887) 36,70€ Yhdelle luurille - Alennusta kyseisellä koodilla siis saa 3.03€
Ja nyt, tällähetkellä on Borderlinxin Delivery status: Being Processed.
Nyt siis odotellaan taas, ilmeisesti kuitenkin huomiseen menee jos eilen maksaneilla näkyy nyt näinähetkinä
lähetys lähetettynä DHL -seurannassa
-
Mulla löytyy kyllä kuitti Apple Storen Order Statuksesta (Print invoice -nappi kun katsoo tilauksen tietoja).Pupa kirjoitti:Mul on sama homma. Ei näy katevarausta luottokortilla, eikä veloitusta. Eipä oo toisaalta tullu kuittejakaan.tuomas92 kirjoitti:Onko muilla hävinnyt Applen tekemä katevaraus? Mulla on hävinnyt mutta eipä ole mitään veloitettukaan, juuri tällä hetkellä siis ilmaiset puhelimet![]()
![]()
-
Joo, kyllä mutta kyseessä on ns. Duplicate invoice. Sähköpostiin pitäis tulla ihan erillinen ostokuitti (näin ainakin Ranskan Online Storessa). Kyllä tuo Duplicate Invoisekin riittää mainiosti, jos velotus kortilta jää tekemättätuomas92 kirjoitti:Mulla löytyy kyllä kuitti Apple Storen Order Statuksesta (Print invoice -nappi kun katsoo tilauksen tietoja).Pupa kirjoitti:Mul on sama homma. Ei näy katevarausta luottokortilla, eikä veloitusta. Eipä oo toisaalta tullu kuittejakaan.tuomas92 kirjoitti:Onko muilla hävinnyt Applen tekemä katevaraus? Mulla on hävinnyt mutta eipä ole mitään veloitettukaan, juuri tällä hetkellä siis ilmaiset puhelimet![]()
![]()

-
Pupa kirjoitti:Joo, kyllä mutta kyseessä on ns. Duplicate invoice. Sähköpostiin pitäis tulla ihan erillinen ostokuitti (näin ainakin Ranskan Online Storessa). Kyllä tuo Duplicate Invoisekin riittää mainiosti, jos velotus kortilta jää tekemättätuomas92 kirjoitti:Mulla löytyy kyllä kuitti Apple Storen Order Statuksesta (Print invoice -nappi kun katsoo tilauksen tietoja).Pupa kirjoitti:Mul on sama homma. Ei näy katevarausta luottokortilla, eikä veloitusta. Eipä oo toisaalta tullu kuittejakaan.tuomas92 kirjoitti:Onko muilla hävinnyt Applen tekemä katevaraus? Mulla on hävinnyt mutta eipä ole mitään veloitettukaan, juuri tällä hetkellä siis ilmaiset puhelimet![]()
![]()
Antavat sen 3-4 päivään "luottoa" ennenkuin veloittavat luottokorttia.
-Tällä saattaa olla jotain syy-yhteyttä siihen että antavat tuolle iPhonelle sen 30 päivän tyytyväisyystakuun jonka sisällä saat siis kyseisen puhelimen palauttaa ja saat siitä rahat takaisin - No-Questions-Asked-
Itse printtasin jo puhelimesta kuitinkin(Duplicate Invoice) jossa näkyy uuden iPhonen sarjanumerot yms info.
-ns.Alkuperäinen kuitti tulee sähköpostiin kun maksettu, siis summa veloitettu luottokortilta.
-
Tämä selvä. Koskaan en ole kyllä sähköpostiin Apple Storesta mitään kuitteja saanut vaan ne on tulleet paperisina joko laitteen mukana tai muutamaa päivää sen jälkeen erikseen.lamaaskari kirjoitti:
-Tällä saattaa olla jotain syy-yhteyttä siihen että antavat tuolle iPhonelle sen 30 päivän tyytyväisyystakuun jonka sisällä saat siis kyseisen puhelimen palauttaa ja saat siitä rahat takaisin - No-Questions-Asked-
Itse printtasin jo puhelimesta kuitinkin(Duplicate Invoice) jossa näkyy uuden iPhonen sarjanumerot yms info.
-ns.Alkuperäinen kuitti tulee sähköpostiin kun maksettu, siis summa veloitettu luottokortilta.
-
Viesti Kirjoittaja Veivari »
Ehkä otan illalla pullaa pakastimesta sulamaan huomiseksi.
-
tuomas92 kirjoitti:Tämä selvä. Koskaan en ole kyllä sähköpostiin Apple Storesta mitään kuitteja saanut vaan ne on tulleet paperisina joko laitteen mukana tai muutamaa päivää sen jälkeen erikseen.lamaaskari kirjoitti:
Hmm, voihan tuo kuitti toki olla laatikossakin mutta epäilen...
Itsellä ainakin kaikista viimeaikaisista AppleStore -ostoksista on kuitti tullut sähköpostiin PDF-Liitteenä muutaa päivää tuotteen perilletulon jälkeen.
Jälkeenpäin, kirjeenä erikseen tuskin tulee perille kun meillä kaikilla on tuo Borderlinxin osoite vastaanottavana - tai tulee varmaan perille jos sitten taas maksaa Borderlinxille edelleenlähetyksestä
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka