Sama hommakasakka kirjoitti:Onnekkaat. Mulla ei ole vielä kirjautunut DHL:n systeemiin vaikka parikymmentä tuntia siitä kun sain Borderlinxista lähetysilmoituksen. :/

Viesti Kirjoittaja Pupa »
Sama hommakasakka kirjoitti:Onnekkaat. Mulla ei ole vielä kirjautunut DHL:n systeemiin vaikka parikymmentä tuntia siitä kun sain Borderlinxista lähetysilmoituksen. :/
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja kamok »
Eiköhän se mene maanantaille. Tuskin paketti enää tän päivän jakeluun tulee, kun vasta tänään lähtivät Briteistä.kamok kirjoitti:Ilmeisesti kestää jonkin aikaa, että Bordellin antamalla DHL:n seurantanumerolla näkee yhtään mitään?
Sain ton seurantanumeron tänään puolen päivän aikaan, ehtisiköhän paketti vielä illaksi DHL:lle tullimiehentielle
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja Saukki »
Viesti Kirjoittaja fbo »
Viesti Kirjoittaja Miika79 »
Mulla sama tilanne. Saas nähdä tuleeko vielä tänään vai venyykö kuitenkin maanantaille...Saukki kirjoitti:Jahas... näyttää siltä että minäkin saan luurin vielä tänään... Hienoa jos näin nopeasti onnistuu toimitus tänne peräkylillekkin asti
Viesti Kirjoittaja smppa »
Viesti Kirjoittaja Quebec »
Viesti Kirjoittaja foeprkl »
Viesti Kirjoittaja LateK »
Laitoin oman tilaukseni 30.7., ja on samassa erässä on lähtenyt liikkeelle, saapunut Borderlinxille ja lopulta lähtenyt DHL:n matkaan. Ja unohdin ihan samalla lailla vaihtaa sen jakeluosoitteen. Täytyy yrittää soitella DHL:lle maanantaina, josko sais töihin.smppa kirjoitti:oman tilauksen kulku:
tilaus uk 31.07
lähti applelta 18.08
saapui uk borderlinxille 19.08
lähti dhl:n kyytiin 20.08 klo 15:20
En huomannut päivittää jakeluosoitetta työosoitteeseeni ennen kuin maksoin BL:n toimitusmaksun ja niinpä puhelinta yritetään maanantaina kantaa kotiosoitteeseen. Varmistin tämän vielä BL:n tuesta. Kun podi maksettu, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa. Harmitus...
Viesti Kirjoittaja Miika79 »
Soittele maanantai-aamuna dhl:n asiakaspalveluun. Ne varmaan voi toimittaa sen sinne työpaikallekkin.smppa kirjoitti:En huomannut päivittää jakeluosoitetta työosoitteeseeni ennen kuin maksoin BL:n toimitusmaksun ja niinpä puhelinta yritetään maanantaina kantaa kotiosoitteeseen. Varmistin tämän vielä BL:n tuesta. Kun podi maksettu, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa. Harmitus...
Viesti Kirjoittaja Saukki »
No eipä luuria näkynyt... Maanantaille menee siis toimitusMiika79 kirjoitti:Mulla sama tilanne. Saas nähdä tuleeko vielä tänään vai venyykö kuitenkin maanantaille...Saukki kirjoitti:Jahas... näyttää siltä että minäkin saan luurin vielä tänään... Hienoa jos näin nopeasti onnistuu toimitus tänne peräkylillekkin asti
Viesti Kirjoittaja lamaaskari »
Viesti Kirjoittaja kasakka »
Viesti Kirjoittaja lamaaskari »
Jep - Paljolti riippuu aamulla DHL-Ajojärjestelijästä tms joka on töissä, viitsiikö soitella asiakkaille ennenkuin lähetyksiä kuormataan autoon.kasakka kirjoitti:En ole ikinä oikein ymmärtänyt joidenkin kuljetusliikkeiden "tullaan ilmoittamatta ja ihmetellään kun ei ihmiset ole puolelta päivin kotona eikä jätetä mitään ilmoitusta" meininkiä.
Viesti Kirjoittaja Quebec »
Quebec kirjoitti:Tuote / määrä: 32 GB / 1 kpl + dock
Tilattu (Apple): 29.07. klo 14
Lähetetty (Apple): 18.08.
Toimitettu (Borderlinx): 19.08. 10.50
Kirjattu sisään (Borderlinx): 20.08 18.17
Maksettu ulos (Borderlinx): 21.08 01.50
Lähetetty (Borderlinx): ----
Toimitettu (Suomi): ----
Veloitettu: ----
ARGH, mikähän borderilla oikeen on.. yli vuorokaus ja vieläkin "no goods for shipping" perskele!! Ja osote oli oikeen, tarkistin ainaki 10 kertaa...
edit. licechätissä kysäsin "julielta" niin sanoi että huomenna näkyy webissä...
Viesti Kirjoittaja hill »
Viesti Kirjoittaja Rihanen »
ihan oikea osoite on. Kyllä sieltä Borderilta sitten saapumisilmo tulee aikanaanhill kirjoitti:Lähti vissiin kapula matkaan eilenillalla. Applen shipment status näytti: Shipped to MILTON KEYNES, GB 20 Aug 2010 näyttääkö tutulta?
Borderlinxistä ei ole tullut mitää postia. Joten sanokaa mulle että hermoilen turhaan..
Juu, ihan oikealta näyttäähill kirjoitti:Lähti vissiin kapula matkaan eilenillalla. Applen shipment status näytti: Shipped to MILTON KEYNES, GB 20 Aug 2010 näyttääkö tutulta?
Borderlinxistä ei ole tullut mitää postia. Joten sanokaa mulle että hermoilen turhaan..
Viesti Kirjoittaja hill »
Eipä mitään. Sit vaan maksu luottokortilla tai Paypalilla ja ketjun ekasta viestistä alennuskoodi perään Express deliveryn kaveriks, ni saat vähän postikuluista poishill kirjoitti:Pupa, Rihanen Kiitos ja kumarrus.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”