kuningascobra kirjoitti:älkää kitiskö ilmaisesta tuotteesta, saatte ilmaiseksi 100e ja menette kauppaan ja ostatte jotain joka maksaa 110e ja marisette perään että päivänkakkaran esa miksi annoit liian vähän?
Tuo "ilmainen tuote" oli Applen nippa nappa kelvollinen yritys kuitata useiden käyttäjien kokemat antenniongelmat. Joten kai siitä saa kritiikkiä esittää, vaikka sen toimittaakin itse "the yhtiö"?
Kopio-bumper löytyy mutta ei sitä herranjumala voi käyttää. Siis laatu ihan ok ja istuu hyvin, ei siinä. Mutta fiilis on jotakuinkin että ostaisi Ferrarin ja vetää siihen Ladan rungon päälle, sen verran tehokkaasti menee koko laitteen syvin design-olemus pilalle moisen kapistuksen kanssa. Ja kun ei kuuluvuudessa ole ongelmia ollut niin mennään pelkillä suojakalvoilla. Jotenkin tuo bumper tuntuu todella halventavalta koko laitteen designia ajatellen. Katsotaan nyt millainen tuo Applelta tilattu Incase Snap on.
Jaa oli näköjään oma riemu bumperin avusta ennenaikaista. Nyt kokeillu ilman, niin näemmä justiin samoin arpoo 3G:n ja gprs:n välillä kun esim. kaksin käsin puhelinta käsissä kirjoittaessa pitää. Eli täsmälleen samalla lailla pitää laitetta pitää oli bumper tahi ei.. Sanoisinko että mielenkiintoista, että puhelimen alaosaan koskettaessa vaihtuu heti gprs:ään myös bumperin kanssa. Luulin että bumperin piti juuri tuo ongelma poistaa. Ilmeisesti niin sähköinen karju, ettei siinä kumi/muovi-yhdistelmä paljoa paina..
Itseleni tuli juuri tuo bumper ja olen tyytyväinen. Suoja suojaa puhelimen kokonaan sivuilta ja koska se on hieman paksumpi kuin itse puhelin niin se suojaa myös molemmat kannet. Puhelimesta on myös nyt parempi pitää mutta se on kyllä hienompi ilman tätä suojaa.
atheos kirjoitti:Kopio-bumper löytyy mutta ei sitä herranjumala voi käyttää. Siis laatu ihan ok ja istuu hyvin, ei siinä. Mutta fiilis on jotakuinkin että ostaisi Ferrarin ja vetää siihen Ladan rungon päälle, sen verran tehokkaasti menee koko laitteen syvin design-olemus pilalle moisen kapistuksen kanssa. Jotenkin tuo bumper tuntuu todella halventavalta koko laitteen designia ajatellen.
Täysin samaa mieltä
MacBook Pro 15" • iPhone 6 Plus • PowerBook G4 12"
Tämähän on paljon sirompi kuin olin olettanut. Luuri tuntuu kädessä yhä mukavalta ja bumper on hyvää materiaalia. Ainoa vaan etten pidä sleepbuttonin tuntumasta. Se on jotenkin liian matala ja painuu liian helposti alas, tosin kaikki painallukset eivät mene perille. Virhepainallus syntyy kun napin vierestä painaa :C
En nyt tiedä miten paljoa aion käyttää. Olisin vaaleanpunaisen halunnut. Jos tämä istuu Gelaskinien kaa niin voisi silloin tällöin pitää.
"The Enrichment Center once again reminds you that Android Hell is a real place where you will be sent at the first sign of defiance."
Joo nyt kun olen vähän käyttänyt tätä bumperia niin se alkaa istuu vähän huonosti, löysästi toisen sanoen. Ja lisäksi se pilaa mun mielestä hieman iLuurin ulkonäköä. Nyt pitäis vähän alkaa kokeilla incipoin kuorta, se on makanu pöydällä jo 2 viikkoo
- Apple MacBook Pro 15" i7 2.0Ghz 8gb 500gb +120gb SSD 6490M
- iPhone 6+ 16gb space grey
Tänään saapu bumberi.
Ihan ensimmäinen ajatus, kun se oli paikollaan oli että melekonen lelu. Nitisi ja natisi ympäriinsä eikä oikeen ollenkaa passannu. Ois luullu että Applen tekemä Applen laitteeseen olis just eikä melekeen. Noh, nyt se tuntuu jo ehkä vähän paremmalta, ei paljoa heilu enää.
Tarvikedatakaapelin käyttö ei enää onnistu ja virtanappulan tuntuma on ihan onneton. Nappulaa ei tunne ollenkaan painavansa eikä viereenkää kestä koskettaa kun se jo luulee, että siitä painettiin. Mutenappula ehkä vähän liian syvällä, mutta eipähän ainakaan vahingossa mene äänet päälle.
Suojaa hyvin, ei kovin pahan näköinen eikä paksunna luuria liikaa. Taitaa jäädä käyttöön ainakin vähäksi aikaa. Mulla ainakin auttaa antenniongelmaan.
Itse tilasin ja ensi kuun loppupuolella tulee vasta suoja prkl... Invisibleshield postitettiin tänään.
Btw. itse en mitään antenniongelmaa ole huomannut ja puhelin ollut viikon käytössä. En tiedä sitten miten nyrkissä oikein pidätte puhelintanne kun soitatte... O_o
Apple iMac 27", Intel Core 2 Duo 3.06GHz, 4098Mb 1067MHz RAM, ATI Radeon HD 4670, 1Tb Serial ATA @ 7200 rpm
Apple iPhone 4 16Gb
Apple MacBook 2,4GHz Intel Core 2 Duo, 2Gt 1066MHz RAM, 250Gb Serial ATA @ 5400 rpm
utelias kirjoitti:voisitteko vastata kun ette osaa vastata ?! kaikki vastaa eri ! nii voiko ***** päättää ite sen bumperin väri ku sen tilaa sielt applen sivuilta
Kun applen sivuilta tilaa ja maksaa saa päättää värin. I phone 4 caseprogramissa (eli mistä sai tämän ilmaisen Applen hyvityksen) ei ole tarjolla muuta kuin musta.
Itsehän löysin sieltä toistakymmentä eri vaihtoehtoa ja tilasin valkoisen... Tiedä sitten mitä olet oikein katsonut........
Apple iMac 27", Intel Core 2 Duo 3.06GHz, 4098Mb 1067MHz RAM, ATI Radeon HD 4670, 1Tb Serial ATA @ 7200 rpm
Apple iPhone 4 16Gb
Apple MacBook 2,4GHz Intel Core 2 Duo, 2Gt 1066MHz RAM, 250Gb Serial ATA @ 5400 rpm
Uiva_Nakki kirjoitti:Itse tilasin ja ensi kuun loppupuolella tulee vasta suoja prkl... Invisibleshield postitettiin tänään.
Btw. itse en mitään antenniongelmaa ole huomannut ja puhelin ollut viikon käytössä. En tiedä sitten miten nyrkissä oikein pidätte puhelintanne kun soitatte... O_o
Kotona normaalisti 1-2 palkkia verkkoa, sormella kevyesti koskettaa tuota antenni kohtaa --> "Ei verkkoa".
Kunnon kentillä ei mitään ongelmaa
Itelläki piti tulla vasta kuukauden päästä mutta tuossapa tuo nyt on : D
Ropelo kirjoitti:Tuo "ilmainen tuote" oli Applen nippa nappa kelvollinen yritys kuitata useiden käyttäjien kokemat antenniongelmat. Joten kai siitä saa kritiikkiä esittää, vaikka sen toimittaakin itse "the yhtiö"?
Just näin.
Ainoa ongelma itselläni on se että olisin varmaan hankkinut bumperin joka tapauksessa mutta nyt kaikki luulevat että käytän sitä antenniongelmien vuoksi...
anteeksi, mutta mistä voisin ostaa bumper-suojan omaan iPhone 4 ? Olen etsinyt pari kauppaa, mutta en ole löytänyt. Sain oman iPhonen viikko sitten, että olisi kiva saada se bumper
fone kirjoitti:anteeksi, mutta mistä voisin ostaa bumper-suojan omaan iPhone 4 ? Olen etsinyt pari kauppaa, mutta en ole löytänyt. Sain oman iPhonen viikko sitten, että olisi kiva saada se bumper
Oletko jo tilannut itsellesi ilmaisen kotelon? Bumper on yksi vaihtoehdoista, mutta sille kuten muillekin tulee toimitusaikaa jonkun verran. http://www.apple.com/fi/iphone/case-program/
fone kirjoitti:anteeksi, mutta mistä voisin ostaa bumper-suojan omaan iPhone 4 ? Olen etsinyt pari kauppaa, mutta en ole löytänyt. Sain oman iPhonen viikko sitten, että olisi kiva saada se bumper
Mikäli olet ostanut iPhone 4:si 30.9.2010 mennessä, saat bumperisi ilmaiseksi. Avaa App Store ja hae ohjelma nimeltään iPhone 4 Case Program. Ohjelma asentuu luurillesi ja saat sitä käyttämällä tilata haluamasi puhelinsuojan. Suoja postitetaan sinulle muutaman viikon kuluessa.
Toivottavasti tää ei ollu trolli. Vastasin kuitenkin asiallisesti, jos ei vaikka ollutkaan.
MBP 14" M1 Pro (2021) + MBA M2 (2022) + MBP 13" (mid 2014) + iPad (2022) + iPad (2018) + iPad Air2 + iPhone 16 Pro Max
Plus (alati pienenevä) läjä eri kilpailijoiden kamaa.
http://itunes.apple.com/fi/app/iphone-4 ... 41000?mt=8
Näyttäisi Bumper- tilausohjelma olevan vieläkin tarjolla Appstoressa. Onko kukaan lokakuussa iPhonen ostanut kokeillut meneekö tilaus vielä läpi tuolla ohjelmalla? Itse olen tilannut tuolla ohjelmalla pari suojakoteloa (Bumperin ja sitä paremmin silikoni kotelon) molemmille iPhonenelosilleni. Bumperia en suosittele mikäli iPhonelle haluaa hankkia suojaavan kotelon.
Noniin, tänään sitten tuli applen ilmainen bumper postissa.
Minullakin nitisi ja natisi puhelimen ympärillä aluksi. Pienen passailun jälkeen natinat vähenivät huomattavasti ja bumper on nyt suhteellisen tukevasti paikallaan. Anti-Glare kalvon (power support) reunat peittyy suht hyvin kumin alle, joten olettaa saattaa ettei se lähde irtautumaan bumperin takia.
Toinen ärsyttävä huomio: Bumerin napit helisevät ja puhelinta ravistellessa tulee mieleen lähinnä helistinlelu. Värinähälykin aiheuttaa todella vastenmielistä resonointiääntä napeille. Onko muilla samoja kokemuksia bumperin nappien suhteen?
Saattaapa olla että etsin parempaa vaihtoehtoa jatkossa...
Edit: Resonointi
Viimeksi muokannut Holomo, 5.10.2010 klo 2.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ostin oman iPhonen 1.10, eli juuri ennenkuin se suojajuttu meni umpeen. Mutta voisinko vielä koittaa tilata sen sieltä ? Ja jos en saa sitä sieltä, voisitteko kertoa mistä voisin ostaa bumperin tai suojaavan kotelon ?
fone kirjoitti:ostin oman iPhonen 1.10, eli juuri ennenkuin se suojajuttu meni umpeen. Mutta voisinko vielä koittaa tilata sen sieltä ? Ja jos en saa sitä sieltä, voisitteko kertoa mistä voisin ostaa bumperin tai suojaavan kotelon ?
Aktivoin oman iPhonen vasta lokakuussa (2.10.), ja ilmeisesti ainakin vielä on minulle tuo kuori tulossa. 5.10 asensin tuon ohjelman appstoresta ja vahvistusviestit tilauksestakin saapui. Kannattaa siis ainakin kokeilla.
Tarkoitushan oli lopettaa ilmaisesta ohjelmasta siis kaikki muut paitsi Applen oma Bumper. Näin ainakin siinä viimeisessä tiedotteessa luki. Turhan monessa paikkaa se vain tulkittiin siten, ettei mitään suojia saa enää ilmaiseksi.
Tuli tänään bumber. Odotin näiden juttujen perusteella paljon pahempaa... Vähän tuossa tosiaan helistelee nuo nappulat, mutta ei tuohon kuole. Vähän painuu myös yläreunoista sisäänpäin, mutta ei kovin pahasti.
Kyllä tuo nyt ainakin toistaiseksi tuohon jää. Puhelin pysyy puhtaampana, eikä tarvitse hikoilla niin paljoa, että mihin se takakansi tällä hetkellä hinkkaa, pysyy myös paremmin hyppysissä laite tuon kanssa. Ulkonäkökin ihan ok.
Laitoin eilen valkoisen bumperin tilaukseen applelta pitäis ens viikolla tulla saapi nähä sitten.otin applen ilmais ohjelmasta pixel skinin joka oli hirveä pettymys.en kyllä tarttis kuoria mut valkone bumper näyttää aika siistiltä mustassa puhelimessa.
Tänään tuli ilmais-Bumper postissa. Voisihan tuo paremminkin istua puhelimen päälle, mutta täältä lukemien juttujen perusteella odotin paljon pahempaa. Minulla ei napit helise, ainakaan niin että olisin huomannut. Itse pidän siitä ettei Bumper peitä hienoa puhelinta liikaa, ja se myös nostaa puhelinta hieman pyödän pinnasta ja näin estää naarmujen syntymistä.
Tänään kun selailin Applen sivuja huomasin valkoisenkin Bumperin tulleen myyntiin vihdoin. Mietiskelin, että se voisi mustna puhelimen päällä näyttää paremmalta kuin musta Bumper... Onko kukaan päässyt livenä kattelemaan miltä tuollainen väri-kombo näyttää. Netistä löytyneiden kuvien perusteella pitäis näyttää hyvältä...
Saakos noita noita muuten ostettua jostain liikkeestä Suomesta? Kun tuo vajaan kahdeksan euron toimitusmaksu Apple Storesta nostaa hintaa kumminki aika paljon suhteessa tuotteen hintaan.