”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: "Tyhmät" iPhone/iPod touch ja iPad-kysymykset
Viesti Kirjoittaja tomihasa »
1. Onko Touchille suomenkielisiä e-kirjoja? Jos on, niin joku hakusana iTunesiin pliis. =)
2. Voiko Touchin lukita manuaalisesti? Eli alan kuunnella podcastiä/musaa ja pistän samantien Touchin taskuuni ollessani bussissa/kävelyllä.
-
Viesti Kirjoittaja skip »
tomihasa kirjoitti:Ostin eilen iPod Touch, 32GB, 3rd generation (päivitys samantien iOS 4:ään).
1. Onko Touchille suomenkielisiä e-kirjoja? Jos on, niin joku hakusana iTunesiin pliis. =)
2. Voiko Touchin lukita manuaalisesti? Eli alan kuunnella podcastiä/musaa ja pistän samantien Touchin taskuuni ollessani bussissa/kävelyllä.
1. En tiedä
2. Paina ylhäältä nappia, niin menee näyttö pois päältä
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
tomihasa kirjoitti:Ostin eilen iPod Touch, 32GB, 3rd generation (päivitys samantien iOS 4:ään).
1. taitaa olla niin, ettei iBook-store kunnolla toimi vielä Suomessa. Joitakin vanhoja kirjoja löytyy Gutenberg projektin ansiosta kyllä. Ne löytyvät iBooks-sovelluksella Store-painikkeen takaa.
-
Viesti Kirjoittaja i4U »
-
Viesti Kirjoittaja Munkkipulla »
-
Tyhmä kymysys...kö?
Viesti Kirjoittaja vrdxg »
Syy: Ketjut yhdistetty.
-
Re: Tyhmä kymysys...kö?
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Syy: Kiitos, yhdistin ketjut. :=)
-
Viesti Kirjoittaja Sailor_40 »
iPod Nano 8 GB
iPad 2 32 GB 3G
Lumia 920
-
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Boottaus home + virtanappi pohjassa käynnistää puhelimen uudelleen ja lukon saa auki ja käyttö jatkuu normaalina taas seuraavaan kertaan. Ongelma esiintyy siis ainoastaan kun näyttö on ollut lukittu.
Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Pitemmän päälle ärsyttävää, jos päivittäin pitää boottailla, että saa näytön lukituksen auki.
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mulla tota esiintyi jo 3G aikana ja myös nyt nelosessa.. Tosin ainoastaan puhelimen soidessa kun pitäisi vastata mutta mitään ei tapahduk@ke kirjoitti:Kysympäs täältä neuvoja kaverin iPhone 3gs ongelmaan. Kaverilla on ollut kyseinen puhelin neljä päivää käytössä ja tuona aikana näytön lukituksen avaus on jumittanut jo viisi-kuusi kertaa. Eli näytön lukituksen avaus slider ei reagoi kosketukseen, eikä myöskään "sammuta" slider toimi tuolloin.
Boottaus home + virtanappi pohjassa käynnistää puhelimen uudelleen ja lukon saa auki ja käyttö jatkuu normaalina taas seuraavaan kertaan. Ongelma esiintyy siis ainoastaan kun näyttö on ollut lukittu.
Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Pitemmän päälle ärsyttävää, jos päivittäin pitää boottailla, että saa näytön lukituksen auki.

En tiedä ratkaisua, mutta ärsyttävä vika
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja k@ke »
-
Niin siis hyvin satunnaista mullakin, mutta olishan se kiva jos sen sais kokonaan poistettuak@ke kirjoitti:Mulla on oma 3gs myös takkuillu satunnaisesti. Ku puhelu on tullut, niin slideri ei oo toiminut. Mutta omalla kohdalla on ollut niin satunnaista, etten oo asiaa sen enempää murehtinut.

Apple iMac late 2012
-
Viesti Kirjoittaja vrdxg »
Kiitos vastauksestasi, ja anteeksi etten huomannut topicia, oli muka niin ...tanan kiirePupa kirjoitti:Tyhmille kysymyksille oli kyllä jo olemassa oma ketjunsa. Eipä tuo onnistu.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nooh onpahan varsinainen älypuhelin, kun moinen ei onnistu

-
Kaikelle on syynsä.. kaipa tässä suojellaan tekijänoikeuksia..vrdxg kirjoitti:Kiitos vastauksestasi, ja anteeksi etten huomannut topicia, oli muka niin ...tanan kiirePupa kirjoitti:Tyhmille kysymyksille oli kyllä jo olemassa oma ketjunsa. Eipä tuo onnistu.![]()
Nooh onpahan varsinainen älypuhelin, kun moinen ei onnistu8)
Apple iMac late 2012
-
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei voi.tomihasa kirjoitti:Voiko iPod Touchin (3rd generation) ja Mac Pro 8-Coren välillä siirrellä tiedostoja esimerkiksi Bluetoothilla? Kaikki Appsit mitä tähän mennessä olen kokeillut käyttää Bluetoothia ja sitäkin vain muiden käsilaitteiden kanssa.
-
Viesti Kirjoittaja Mikkp »
iPod Touch 2G
MacBook Pro 13
-
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Jailbreakatulla iPodilla luultavasti voi, en ole kokeillut mutta Cydiassa noita bluetooth-appeja on.tomihasa kirjoitti:Voiko iPod Touchin (3rd generation) ja Mac Pro 8-Coren välillä siirrellä tiedostoja esimerkiksi Bluetoothilla? Kaikki Appsit mitä tähän mennessä olen kokeillut käyttää Bluetoothia ja sitäkin vain muiden käsilaitteiden kanssa.
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Mikäli olet sen kerran jo ostanut, et joudu maksamaan uudestaan.tomihasa kirjoitti:Kadotin salasanani ohjelmalle SplashID (salasanamanageri) ja jouduin poistamaan sen iPod Touchilta turhana kun ei sitä voi käyttää ilman salasanaa, mutta haluan sen takaisin. Pitääkö mun maksaa uudelleen samasta ohjelmasta?
Näyttää kyllä ostovaiheessa hintaa, mutta kun ostat sen ilmoittaa etä olet jo ostanut sen.....ja on ilmainen
-
Voi toimittaa Soneralle tai suoraan SCF-huoltoonMikkp kirjoitti:Tulipa tässä mieleen että jos ja kun minä tilaan iPhonen 4:n Tele Finlandilta ja huomaan että se onkin rikkii niin minne huoltoon se toimitetaan? Voiko sen viedä vain Soneran liikkeeseen vai pitääkö se lähettää jonnekkin?
Apple iMac late 2012
-
Viesti Kirjoittaja IronC88 »
Tilasin micro sim kortin telefinlandilta nykyiseen liittymääni. Tää on mun itse leikkaama meni vähän pieleen ja iphone ei tunnista sitä kovinkaan usein. Nyt kun uusi kortti tulee niin eikai puhelinta joudu taas aktivoimaan itunesin kautta vaikka samaan liittymään tehdään vain sim kortin muutos.
Ei muuta

-
Viesti Kirjoittaja Künstler »
Vaikka mä sitten menen vahvistamaan nuo tilitietoni, niin silti ei lähde päivittämään näitä kahdeksaa ohjelmaa. Tämän jälkeen on tullut uusia päivityksiä, jotka menee aivan normaalisti, mutta nämä kahdeksan ovat jääneet kummittelemaan. Myös uusien maksullisten ja ilmaisten ohjelmien ostaminen käy ihan normaalisti.
Oon yrittäny käynnistää uudestaan ja päivitellä tuota maksutiliä, mutta ei auta.. Missähän vika ja mitä vois vielä kokeilla?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Onnistuisko tälläinen kiertotie: Poista kys softat puhelimesta ja asenna ne uudestaan. Itselläkin joskus tuollainen looppi jäänyt päälle. En tiedä mistä se sitten loppujenlopuksi johtuu.Künstler kirjoitti:Moi, mulla on nyt viikon verran ollut AppStoressa 8 kpl päivitettäviä ohjelmia, mutta iPhone 4 ei suostu niitä päivittämään. Kun laitan "Päivitä kaikki" tulee ilmoitus "Verification Required. Before you can make purchases, you must tap Continue to sign in, then verify your payment info."
Vaikka mä sitten menen vahvistamaan nuo tilitietoni, niin silti ei lähde päivittämään näitä kahdeksaa ohjelmaa. Tämän jälkeen on tullut uusia päivityksiä, jotka menee aivan normaalisti, mutta nämä kahdeksan ovat jääneet kummittelemaan. Myös uusien maksullisten ja ilmaisten ohjelmien ostaminen käy ihan normaalisti.
Oon yrittäny käynnistää uudestaan ja päivitellä tuota maksutiliä, mutta ei auta.. Missähän vika ja mitä vois vielä kokeilla?
-
Viesti Kirjoittaja Künstler »
Kiitoksia, tämä tietysti auttoi asiaan! Uskon, että ongelma johtui siitä, että vaihdoin luottokorttitietoja taannoin ja nuo päivitykset saattoivat olla sitten juuri sillä hetkellä tulleita... Ei kyllä onnistunut päivitys, vaikka kokeilin sillä edellisen luottokortin tiedoillakin vielä. Mutta nyt toimii!inf kirjoitti:Onnistuisko tälläinen kiertotie: Poista kys softat puhelimesta ja asenna ne uudestaan. Itselläkin joskus tuollainen looppi jäänyt päälle. En tiedä mistä se sitten loppujenlopuksi johtuu.Künstler kirjoitti:Moi, mulla on nyt viikon verran ollut AppStoressa 8 kpl päivitettäviä ohjelmia, mutta iPhone 4 ei suostu niitä päivittämään. Kun laitan "Päivitä kaikki" tulee ilmoitus "Verification Required. Before you can make purchases, you must tap Continue to sign in, then verify your payment info."
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka