![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sama homma, sortsit jaljassa vesisateessa koeajoin kaverin mopoa (ilman suojavermeitäErño kirjoitti:Minnuu palelee. Tämä on hienoa!Vihdoin alkaa kaamea kesä ja kuumuus väistyä.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eli lentoemo oli löytänyt ne sinun pihaltasi. Se taas tarkoittaa sitä, että lentoemo on tullut asunnostasi. Ja mikäli avaimet löytyivät (kuten ymmärsin) samana päivänä, niin silloinhan lentoemo olisi löytänyt ne aamulla...hatey kirjoitti:Eräs naapuri sanoi että lentoemo oli löytänyt avainnipun pihalta
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tuommoinen voisi olla kelpo hankinta:hatey kirjoitti:Ennen siivousta luulin että minulla on harmaa kokolattiamatto, mutta minulla onkin parkettilattia.![]()
Se harmaa villalankamatto olikin vain paksu pölykerros.
Minua muuten alkaa jo vähän ärsyttämään kun joka toisessa mainoksessa nykyään heiluu käsi ruudussa, joka selailee kuvasta toiseen ja sitten napsauttaa jotain yksityiskohtaa jne.hatey kirjoitti:Tojota Auris Hybrid -mainos on aika "mac-tyylinen"
Täällä on niin paljon tavaraa, että tommonen pyöris paikoillaan, muuton olis loistokaveri tollanen.kallekilponen kirjoitti:Tuommoinen voisi olla kelpo hankinta:hatey kirjoitti:Ennen siivousta luulin että minulla on harmaa kokolattiamatto, mutta minulla onkin parkettilattia.![]()
Se harmaa villalankamatto olikin vain paksu pölykerros.
http://www.engadget.com/2010/08/24/neat ... um-review/
Niin harvoin tulee bongattua mainoksia. Yleensä mute napilla hiljenee lähetys ja katse kääntyy muuanne live lähetyksessä. Talleenteessa pikakelaus on kova sana. Ennenvanhaan apaattisena tuli tuijotettua mainoksetkin läpi, mutta nämä "kakka tulee" -jukurttimainokset on saanut aikaan tämän mainosten blokkaantumisen. Tämä touchpadi tyylinen mainos oli ensimmäinen tyylilajinsa edustaja jonka näin. Onko näitä mac imitaatio mainoksia muitakin?Macco kirjoitti:Minua muuten alkaa jo vähän ärsyttämään kun joka toisessa mainoksessa nykyään heiluu käsi ruudussa, joka selailee kuvasta toiseen ja sitten napsauttaa jotain yksityiskohtaa jne.hatey kirjoitti:Tojota Auris Hybrid -mainos on aika "mac-tyylinen"
Viesti Kirjoittaja heilei »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eli pari ihmistä pitäisi nyt puhutella esim. pesäpallomailalla.hatey kirjoitti: Epätoivoisena ihmisrauniona aloin varovasti kyselemään ohikulkevilta naapureilta näköhavaintoa avaimista samalla miettien millaista olisi loppuelämä Tiibetissä jossain budhaluostarissa nimettömänä munkkina. Eräs naapuri sanoi että lentoemo oli löytänyt avainnipun pihalta ja vienyt sen taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle.![]()
![]()
Nyt on taas avaimet, en muutakaan Himalajalle lumimieheksi.
Viesti Kirjoittaja Nessa »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ja niinhän siinä lopulta sitten kävi, että nyt on joka tapauksessa nimi paperissa ja työt alkaa ko. omenafirmassa ensi maanantaina. 8)Anghorn Vuodatustopikissa kirjoitti:Ei tippunut työpaikkaa omppukaupasta. Perhana.
Viesti Kirjoittaja peco »
Oho! Onnittelut tästä!Anghorn kirjoitti:Ja niinhän siinä lopulta sitten kävi, että nyt on joka tapauksessa nimi paperissa ja työt alkaa ko. omenafirmassa ensi maanantaina. 8)Anghorn Vuodatustopikissa kirjoitti:Ei tippunut työpaikkaa omppukaupasta. Perhana.![]()
Pienet sille.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kun kokee vääryyttä, pitää vain pirauttaa oikeat kaverit remmiin hoitamaan homma kuntoon! Raivo ja Kalju varmaan poikkeilivat tässäkin, he osaavat kyllä asiansa.Anghorn kirjoitti:Ja niinhän siinä lopulta sitten kävi, että nyt on joka tapauksessa nimi paperissa ja työt alkaa ko. omenafirmassa ensi maanantaina. 8)Anghorn Vuodatustopikissa kirjoitti:Ei tippunut työpaikkaa omppukaupasta. Perhana.![]()
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Hevosen pää sängyssä saa ihmeitä aikaan.Anghorn kirjoitti: Ja niinhän siinä lopulta sitten kävi, että nyt on joka tapauksessa nimi paperissa ja työt alkaa ko. omenafirmassa ensi maanantaina. 8)![]()
Viesti Kirjoittaja thompzon »