![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tiedän, pitäis malttaa odottaa, mutta kun ei malta niin ei malta...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja dante_ »
Viesti Kirjoittaja Leija »
Viesti Kirjoittaja matties »
Aivan samat kommentit tuli minulle juuri äsken.Leija kirjoitti:Arielin kanssa chatissa keskusteltu, kun ei mitään infoa ole tullut BL:ltä eilisen maksun jälkeen. Tuntuu chatti toimivan jonkunlaisen valmisvastausten periaatteella. Lähetys on kirjattu, mutta ei lähetetty. Varastossa ruuhkaa jne... Loppuviikosta lähtee kuulemma... Aina nämä ruuhkat sattuu omalle kohdalle
Viesti Kirjoittaja vertanen »
Viesti Kirjoittaja kaffemi »
Jatketaan hieman OT-linjaa. Kuten sanoin, ei ole ollut tapana maksella palveluista tai tuotteista, jos niitä myytäessä ei ole hinnasta mitään mainittu. No, laskussa se tosiaan oli. Puhelin käteen, soitto aspaan ja veloitus poistui. Se siitä.kaffemi kirjoitti:No sitten on myyty jotain mainitsematta hintaa. Katotaan. Olen näistä ennenkin taittanut peistä.JAK kirjoitti:Seuraavassa laskussa se kuitenkin on.kaffemi kirjoitti:Ei kyllä ollut puhetta mistään kympistä....JAK kirjoitti:Hyvä jos noin on. Eniten ihmettelen, että miksi sitä simmiä ei saa tilattua aspasta suoraan. Toisaalta säästäähän tuossa leikkaamisessa sen kympin minkä veloittavat seuraavassa laskussa.
Ja jos joutusinkin maksamaan, maksaisin mieluummin kympin ja saisin heti ja varmasti toimivan kortin kuin tilailisin ja makselisin jostain leikkurista, ja ihmettelisin toimiiko vaiko eikö toimi
Viesti Kirjoittaja Topa- »
Viesti Kirjoittaja Giego1 »
Viesti Kirjoittaja aznagh »
Viesti Kirjoittaja jvuotila »
Tämäpä mukava tieto. Itse tilasin viikkoa myöhemmin, joten viikon päästä puhelin voisi hyvällä tuurilla olla kourassani. En ole tässä 2½ viikon aikana paljoa asiaa ajatellut, mutta nyt alkaa vähän kutkuttamaan josko tilaus lähtisi jo tämän viikon aikana liikkeelle.Giego1 kirjoitti:Nyt on 16giganen luuri kädessä (tilattu 2.8.). Tosiaan eilen illalla klo 17.35 on lähteny borderilta ja tänään klo 12 pimpoteltiin ovikelloa.
Viesti Kirjoittaja Venttiili »
Meillä menee saman kaavan mukaan näköjään, mutta Borderlinxiltä ei ole tullut ainakaan mulle mitään ilmotusta, että paketti olisi lähtenyt. Tilattu 4. päivä ja 24. päivä lähti Applelta.Venttiili kirjoitti:Itse tilasin 16Gb iPhonen 3.8. Paketti lähti 24. päivä Applelta, kuten arviossa lupasivat. Eilen aamulla saapui Borderlinxille ja iltapäivällä tuli Borderlinxiltä ilmoitus paketista. Maksoin heti ja paketti lähti juuri hetki sitten (vasta?) Borderlinxiltä Suomea kohti. Lienee maanantaina uusi kapula kourassa.
Viesti Kirjoittaja MrFate »
Mulla on sama homma. Eilen illalla ennen kuutta tuli trackingnumber ja DHL seuranta ei näytä sillä yhtään mitään. Kestääpä tosiaan kauan...dante_ kirjoitti:Vieläkään ei näy mitään DHL:n seurantanumerolla, vaikka eilen illalla kuuden aikoihin BL:n mukaan luki: "Shipment handed over to delivery agent"... Onks muilla kestänyt näin kauan ennen kuin seurantanumerolla tulee jotain tietoa? Makaakohan luuri vielä BL:n rekassa parkkiruudussa tai jotain...![]()
Tiedän, pitäis malttaa odottaa, mutta kun ei malta niin ei malta...
Viesti Kirjoittaja htc »
Sulla ei ole tullut Borderilta mitään s-postia? Ei edes Your POD is being shipped viestiä? Jos ei niin ota yhteys chatilla sinne ja hoputa vähänhtc kirjoitti:Puhelin maananantaina 23.8. Borderlinxille, maksu saman tien, sen jälkeen EI MITÄÄN ja nyt on perjantai...
Viesti Kirjoittaja samppa69 »
Joo, jotenkin tuntuu, että aika randomisti heittelee noin lähetyksiä eteenpäin...samppa69 kirjoitti:puhelin saapunut borderlinxille 20.8, ilmoitus sähköpostiin 26.8, maksettu toimitus samantien ennen kello 12.00. puhelin edelleen borderlinxillä.
ei voi sanoa, että olisi nopea toimitus.
Viesti Kirjoittaja aznagh »
Viesti Kirjoittaja iClok »
Viesti Kirjoittaja Ricky »
Taitaa meidän puhelimet olla samassa läjässä, odotin että tulisi ennen vkonloppua mutta eiaznagh kirjoitti:Itellä kans eilen lähti tulemaan. Mutta tänään katoin seurantanumerolla DHL:n sivuilta nii oli vielä Birminghamissa ja lukee tilana toimitusviive. Maanantaina toivottavasti saapuisi vihdoin.
Viesti Kirjoittaja jonssoni- »
Viesti Kirjoittaja abudhabi »
Viesti Kirjoittaja samppa69 »
itse veikkaan että puurot on ollut jo kauan sekaisin.abudhabi kirjoitti:Nyt on tapahtunut jotain tosi erikoista?! Mulle tuli viikko sitten borderlinxin kautta iphone 4 kuten pitikin. Olen tilannut siis vain yhden puhelimen applelta!
Noh nytten tuli borderlinxilta mailia että, sinne on saapunut mulle uusi iphone4!? Ja applella ei näy tosiaan, kun että yksi luuri tilattu, wtf?? Pitäskö pokalla maksaa toi lähetys ja kattoa saanko toisen iphonen pelkillä postikuluilla??
Tosiaan sieltä tuli borderlinxilta mailia luurista, sekä tosiaan niiden sivuilla näkyy, että yksi maksamatta :E Ja previus shipmenteissä on toi aikasempi tilaus..
Jollain on mennyt puurot sekasin tuolla päässä
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”