Pahoittelut, jos aiheesta on jo keskusteltu, mutta en löytänyt tyydyttävää vastausta ongelmaani. Toivottavasti jollain olisi hetki aikaa neuvoa.
Minulla on Gmail-tili (imap) asennettuna iPhoneen ja macciin.
Macista "lähetetyt viestit" tallentuvat nätisti iPhonen "Lähetetyt viestit" -kansioon, mutta iPhonesta lähetetyt, "Lähetetyt viestit" tallentuvat macissa Gmailin alakansioon "Lähetetyt viestit" / web-gmail:ssa "sent messages".
Onko mahdollista saada iPhone:sta lähetetyt viestit näkymään macin "Lähetetyissä viesteissä".? Tää olisi ollut helppoa jos iPhonen mail-asetuksissa voisi valita lähtevien viestin tallenuskohteen esim. "sent messages" kuten mun muissa "mail@jotain" tileissä…
iPhone - Mac & Gmail synkkaus problemo
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: iPhone - Mac & Gmail synkkaus problemo
Viesti Kirjoittaja micqo »
Gmailin käyttäjät! Onko teidän asetuksissa "postilaatikon toiminta", valittavissa muita asetuksia kun pelkästään "luonnokset" ja "poistetut"?
Outoa ettei "lähetetyt" ole valittavissa kun yllämainituille voi valita haluamansa kohdekansion.
Hmmmm....
Outoa ettei "lähetetyt" ole valittavissa kun yllämainituille voi valita haluamansa kohdekansion.
Hmmmm....
Omppuja vuodesta 2004
-
Anyone?
Kiinnostais tietää onko muilla samat asetukset kun mulla iPhonessa, sillä netissä törmäsin muutamiin "screenshotteihin" missä myös "Sent Messages" -polku oli itse määriteltävissä. Edelleen etsin vastausta kuinka iPhonesta lähetetyt viestit putoaisivat mailin lähetetyt kansioon, eikä gmailin alakansiossa olevaan "lähetetyt".
Muuten Gmail > iPhone > Mac/Mail-yhdistelmä pelaa ok! Olisi vaan kivempi jos kaikki lähetetyt, kohteesta riippumatta olisivat saman kansion alla.![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Kiinnostais tietää onko muilla samat asetukset kun mulla iPhonessa, sillä netissä törmäsin muutamiin "screenshotteihin" missä myös "Sent Messages" -polku oli itse määriteltävissä. Edelleen etsin vastausta kuinka iPhonesta lähetetyt viestit putoaisivat mailin lähetetyt kansioon, eikä gmailin alakansiossa olevaan "lähetetyt".
Muuten Gmail > iPhone > Mac/Mail-yhdistelmä pelaa ok! Olisi vaan kivempi jos kaikki lähetetyt, kohteesta riippumatta olisivat saman kansion alla.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Omppuja vuodesta 2004
-
Viesti Kirjoittaja Rihardi »
Tee macin mail-ohjelmaan älykäs postilaatikko, jossa lähettäjänä on sinä itse. Niin ainakin minä teen, ja olen siihen tyytyväinen.
MacBook Pro 13" I iPhone 6s
-
hmmm…ajattelin vähän toisenlaista ratkaisua. Pitäs selvittää (en löytänyt vielä) voiko Gmailin asetuksista säätä jotain millä "sent messages" synkkais Mailin kanssa. Voihan se olla et Gmail ei täysin tue kaikkia imap-juttuja…tyhmää vaan että roskis ja luonnokset voi määrittää itse luurissa, muttei lähteviä...Tietty, joku iPhone/Gmail käyttäjä vois vahvistaa tämän?Rihardi kirjoitti:Tee macin mail-ohjelmaan älykäs postilaatikko, jossa lähettäjänä on sinä itse. Niin ainakin minä teen, ja olen siihen tyytyväinen.
Mua hämää ihan tajuttomasti se et netistä löytyy kuvia missä "sent messages" on myös määriteltävissä…itse vastaus on vielä hakusessa.
Viimeksi muokannut micqo, 28.8.2010 klo 13.45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Omppuja vuodesta 2004
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka