Liekö mistään kummasti halvemmalla -> sieltä mistä nopeimmin. Itse ajattelin päätyä tähän..EddyzMac kirjoitti:Taitaa sittenkin olla Apogee One, kun vaan tietäisi mistä saisi halvimmalla?

Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Liekö mistään kummasti halvemmalla -> sieltä mistä nopeimmin. Itse ajattelin päätyä tähän..EddyzMac kirjoitti:Taitaa sittenkin olla Apogee One, kun vaan tietäisi mistä saisi halvimmalla?
Viesti Kirjoittaja peco »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mää voin myydä sulle halvalla BT kuulokkeet, kun ne ei ollutkaan In-earit niinkuin tilatessa prkl luulin.Erño kirjoitti:Seuraava isompi hankinta tulee olemaan asunto, mutta myös BT-kuulokkeet täytyy laittaa. In-earit alkaa v!tuttamaan jo liikaa, kun tippuvat korvista koko ajan, varsinkin, jos syö jotain. Johtojen kanssa taistelukin alkaa ketuttamaan.
Ei tuommosia. Läppäkuulokkeet ne olla pitää. Vanhat Sonyn värkit oli hyvät, mutta hävisivät johkin töiden lomassa.tosikko kirjoitti:Mää voin myydä sulle halvalla BT kuulokkeet, kun ne ei ollutkaan In-earit niinkuin tilatessa prkl luulin.Erño kirjoitti:Seuraava isompi hankinta tulee olemaan asunto, mutta myös BT-kuulokkeet täytyy laittaa. In-earit alkaa v!tuttamaan jo liikaa, kun tippuvat korvista koko ajan, varsinkin, jos syö jotain. Johtojen kanssa taistelukin alkaa ketuttamaan.Noissa on vaan tollanen kumitorvelo joka osoittaa korvakäytävään (-päin). Saa sen torvelon myös poistettua.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Eikä yhtään hävetä?peco kirjoitti:![]()
Viesti Kirjoittaja peco »
Miksi pitäis hävettää? Ensinnäkään en PS3:sta osta, kun ohjain on ensinnäkin ihan #€%&##:stä, ja on niin paljon hinnakkaampi että Xbox mahtaa olla mulle parempi vaihtoehto.Anghorn kirjoitti:Eikä yhtään hävetä?peco kirjoitti:![]()
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Ei todellakaan kannata hävetä, ehdottomasti pelikoneiden huippupeco kirjoitti:Miksi pitäis hävettää? Ensinnäkään en PS3:sta osta, kun ohjain on ensinnäkin ihan #€%&##:stä, ja on niin paljon hinnakkaampi että Xbox mahtaa olla mulle parempi vaihtoehto.Anghorn kirjoitti:Eikä yhtään hävetä?peco kirjoitti:![]()
Viesti Kirjoittaja alucard »
Kannattaisi varmaan miettiä jotain vähän pidemmällä rungolla? Talvisin tuommonen lyhkäsempi runkoinen on huonompi hallittava.alucard kirjoitti:Henkisen kasvun seurauksena olen alkanut harkitsemaan ns. aikuisten pyörän ostoa... tähän mennessä kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän maasto/temppuilu/whatever käyttöön tarkoitettuja. Fiksiä olen miettinyt. Tällaista.
Viesti Kirjoittaja alucard »
Kuvassa taitaapi olla kyseisestä pyörästä pienin runkokoko, isompaa on siis tulossa. Liian pitkä ei nimenomaan saisi olla, vaan sopiva...Erño kirjoitti:Kannattaisi varmaan miettiä jotain vähän pidemmällä rungolla? Talvisin tuommonen lyhkäsempi runkoinen on huonompi hallittava.alucard kirjoitti:Henkisen kasvun seurauksena olen alkanut harkitsemaan ns. aikuisten pyörän ostoa... tähän mennessä kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän maasto/temppuilu/whatever käyttöön tarkoitettuja. Fiksiä olen miettinyt. Tällaista.
Kyllä. Sopiva on sopiva. 8)alucard kirjoitti:Kuvassa taitaapi olla kyseisestä pyörästä pienin runkokoko, isompaa on siis tulossa. Liian pitkä ei nimenomaan saisi olla, vaan sopiva...Erño kirjoitti:Kannattaisi varmaan miettiä jotain vähän pidemmällä rungolla? Talvisin tuommonen lyhkäsempi runkoinen on huonompi hallittava.alucard kirjoitti:Henkisen kasvun seurauksena olen alkanut harkitsemaan ns. aikuisten pyörän ostoa... tähän mennessä kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän maasto/temppuilu/whatever käyttöön tarkoitettuja. Fiksiä olen miettinyt. Tällaista.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Ape ei Pécs ole enää niin kuin ennen....Aahhh, voi niitä vuosia..Aperture kirjoitti:Lentolippuja. Ajattelin lähteä käymään Unkarissa vanhoja ystäviä tapaamassa. On viinin korjuun aika tulossa ja perinteenä on ollut käydä hieman auttelemassa tuolloin. Sopivasti pari isompaa viinitapahtumaakin on tulossa joten voi olla että aiempien vuosien valmisteita hieman maistellaankin.
Viesti Kirjoittaja hatey »