iPad Suomeen vasta syksyllä
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: iPad Suomeen vasta syksyllä
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Soneran sponssaamassa iPhone-lehdessä oli myös juttua iPadin tulosta Suomeen. Mitään sen tarkempaa kuin "syksyllä ehkä..." ei sanottu. Olivat päätelleet ainakin siitä, että iPad-sivu on suomennettu kokonaan Suomen Applen sivuilla
Eiköhän se 64 gigainen tule hommattua, kun lopultakin rantautuvat Suomeen.

-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Häh? Hyvinhän se store on minulla toiminut. Ihan kotimaan tunnuksilla.ttv kirjoitti:tee jenkki store tunnarit padia varten, ilman luottokortti tietoja... toimii... myös ostaminen gift cardeilla...rahi kirjoitti:Ärsyttävintä tässä on se että app store ipadissa ei toimi suoraan ennen kuin Suomen launch on tehty. Pitää vetää koneen kautta syncillä. Saati että iwork tai ibooks oisi saatavilla järkevästi.
-
Viesti Kirjoittaja aatsaa »
Samoin myös mulla! Olenki aikasemmin ihmetellyt, että miks ihmiset tekee noita jenkkitunnuksia?kari.patila kirjoitti:Häh? Hyvinhän se store on minulla toiminut. Ihan kotimaan tunnuksilla.ttv kirjoitti:tee jenkki store tunnarit padia varten, ilman luottokortti tietoja... toimii... myös ostaminen gift cardeilla...rahi kirjoitti:Ärsyttävintä tässä on se että app store ipadissa ei toimi suoraan ennen kuin Suomen launch on tehty. Pitää vetää koneen kautta syncillä. Saati että iwork tai ibooks oisi saatavilla järkevästi.
iMac 27', 3,06GHz, 4Gb
Macbook, 2,2GHz, 4Gb
iPad 16Gb WiFi
iPhone 4 16Gb, TF
Macbook, 2,2GHz, 4Gb
iPad 16Gb WiFi
iPhone 4 16Gb, TF
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Liittyisikö tämä siihen että jos on aiemmin tili storessa (esim. iphonella tehty) niin homma pelittää?aatsaa kirjoitti:Samoin myös mulla! Olenki aikasemmin ihmetellyt, että miks ihmiset tekee noita jenkkitunnuksia?kari.patila kirjoitti:Häh? Hyvinhän se store on minulla toiminut. Ihan kotimaan tunnuksilla.ttv kirjoitti:tee jenkki store tunnarit padia varten, ilman luottokortti tietoja... toimii... myös ostaminen gift cardeilla...rahi kirjoitti:Ärsyttävintä tässä on se että app store ipadissa ei toimi suoraan ennen kuin Suomen launch on tehty. Pitää vetää koneen kautta syncillä. Saati että iwork tai ibooks oisi saatavilla järkevästi.
Laptop 15"-i7-8GB-Radeon8770M(2GB) | iMac24" | TimeCapsule | iPhone | IPhone 4 | iPad 1st gen | iPad 2nd gen | iPod Touch 3rd gen
-
Viesti Kirjoittaja pviitane »
Jenkkitunnuksilla saa ostettua kirjoja, elokuvia, tv-sarjoja, musiikkivideoita jne. Itse olen erillisellä US-tunnarilla lähinnä vuokrannut elokuvia; eipähän jää harmittamaan jos Apple joskus sulkeekin tunnuksen.aatsaa kirjoitti:
Samoin myös mulla! Olenki aikasemmin ihmetellyt, että miks ihmiset tekee noita jenkkitunnuksia?
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Tuo jenkkitili ja nippu gift cardeja on hirmu kiva AppleTV:n kanssa.pviitane kirjoitti:Jenkkitunnuksilla saa ostettua kirjoja, elokuvia, tv-sarjoja, musiikkivideoita jne. Itse olen erillisellä US-tunnarilla lähinnä vuokrannut elokuvia; eipähän jää harmittamaan jos Apple joskus sulkeekin tunnuksen.aatsaa kirjoitti:
Samoin myös mulla! Olenki aikasemmin ihmetellyt, että miks ihmiset tekee noita jenkkitunnuksia?

Mac Mini 2 GHz | 4 GB | 500 GB | Lion
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka