![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Noniin ja päivitys taas samaan viestiin, nyt löytyy lähetys DHL:n sivuilta Borderlinxin tracking numberilla.
" perjantai, elokuu 27, 2010 Sijainti Aika Kollit
1 Lähetystiedot on vastaanotettu BIRMINGHAM - UK 14:50 "
Viesti Kirjoittaja jonssoni- »
Viesti Kirjoittaja Leija »
Viesti Kirjoittaja matties »
Voi juma, sama homma! Onko kukaan kysellyt DHL:ltä, että mikä se tommonen kuljetusviive oikein on? Joskus ku tilas tavaraa Jenkeistä ja ne jäi tulliin, niin sillon saatto aluksi lukea just tuo "Shipment on hold" eli kuljetusviive.Ricky kirjoitti:Taitaa meidän puhelimet olla samassa läjässä, odotin että tulisi ennen vkonloppua mutta eiaznagh kirjoitti:Itellä kans eilen lähti tulemaan. Mutta tänään katoin seurantanumerolla DHL:n sivuilta nii oli vielä Birminghamissa ja lukee tilana toimitusviive. Maanantaina toivottavasti saapuisi vihdoin.
![]()
torstai, elokuu 26, 2010 Sijainti Aika
2 Kuljetusviive. BIRMINGHAM - UK 20:31
1 Lähetys noudettu BIRMINGHAM - UK 18:27
Viesti Kirjoittaja Ropelo »
Joistain meistä tekee näköjään tilaisuus varkaan helpommin kuin toisista.abudhabi kirjoitti:Nyt on tapahtunut jotain tosi erikoista?! Mulle tuli viikko sitten borderlinxin kautta iphone 4 kuten pitikin. Olen tilannut siis vain yhden puhelimen applelta!
Noh nytten tuli borderlinxilta mailia että, sinne on saapunut mulle uusi iphone4!? Ja applella ei näy tosiaan, kun että yksi luuri tilattu, wtf?? Pitäskö pokalla maksaa toi lähetys ja kattoa saanko toisen iphonen pelkillä postikuluilla??
Tosiaan sieltä tuli borderlinxilta mailia luurista, sekä tosiaan niiden sivuilla näkyy, että yksi maksamatta :E Ja previus shipmenteissä on toi aikasempi tilaus..
Jollain on mennyt puurot sekasin tuolla päässä
Edit: No vitut, ei tässä korkealta pudota, maksoin lähetyksen. Näyttäs tosiaan että ilmanen iphone4 olis tulossa :DDD
Viesti Kirjoittaja yaman »
Viesti Kirjoittaja aznagh »
Noniin tänään katsoin DHL:n seurantaa ja puhelin oli jo edennyt saksaan saakka eli eiköhän se maanantaina ole sitte kotona.matties kirjoitti:Voi juma, sama homma! Onko kukaan kysellyt DHL:ltä, että mikä se tommonen kuljetusviive oikein on? Joskus ku tilas tavaraa Jenkeistä ja ne jäi tulliin, niin sillon saatto aluksi lukea just tuo "Shipment on hold" eli kuljetusviive.Ricky kirjoitti:Taitaa meidän puhelimet olla samassa läjässä, odotin että tulisi ennen vkonloppua mutta eiaznagh kirjoitti:Itellä kans eilen lähti tulemaan. Mutta tänään katoin seurantanumerolla DHL:n sivuilta nii oli vielä Birminghamissa ja lukee tilana toimitusviive. Maanantaina toivottavasti saapuisi vihdoin.
![]()
torstai, elokuu 26, 2010 Sijainti Aika
2 Kuljetusviive. BIRMINGHAM - UK 20:31
1 Lähetys noudettu BIRMINGHAM - UK 18:27
Viesti Kirjoittaja Charmi »
Viesti Kirjoittaja Infant »
DHL:llehän voi ilmoittaa ties mitä siitä toimituksesta, joku ilmoitti että jättää takapihalle kun ketään ei ole kotona, ja moni pyytää jättämään firman respaan jne. En usko, että on ongelmia, jos ilmoittaa kuriirille muun vastaanottajan.Charmi kirjoitti:Onko jollakulla kokemusta siitä, voiko Borderlinxin paketin ottaa vastaan joku muu henkilö kuin tilaaja itse?
Toimitusosoitteenhan toki voi muuttaa sivuilla vaikka "c/o Kaverin Nimi", mutta vaatiiko Borderlinx tai DHL, että toimituksen vastaanottaa varsinaisen tilauksen tehnyt henkilö itse vai voiko myös vastaanottokuittauksen antaa esim. kaveri, jolle puhelin toimitetaan?
Viesti Kirjoittaja Venttiili »
Itselle on maanantaina tulossa iPhone DHL:ltä, ja soitin eilen DHL:n asiakaspalveluun. Olen maanantaina töissä ja kysyin onko mahdollista toimittaa paketti työpaikalle. Ilmoittivat että toimitusosoitteenmuutos on maksullinen palvelu, en sitten kysynyt että paljonko maksaisi. Eli eivät suostuneet ilmaiseksi työpaikalle pakettia tuomaanInfant kirjoitti:DHL:llehän voi ilmoittaa ties mitä siitä toimituksesta, joku ilmoitti että jättää takapihalle kun ketään ei ole kotona, ja moni pyytää jättämään firman respaan jne. En usko, että on ongelmia, jos ilmoittaa kuriirille muun vastaanottajan.Charmi kirjoitti:Onko jollakulla kokemusta siitä, voiko Borderlinxin paketin ottaa vastaan joku muu henkilö kuin tilaaja itse?
Toimitusosoitteenhan toki voi muuttaa sivuilla vaikka "c/o Kaverin Nimi", mutta vaatiiko Borderlinx tai DHL, että toimituksen vastaanottaa varsinaisen tilauksen tehnyt henkilö itse vai voiko myös vastaanottokuittauksen antaa esim. kaveri, jolle puhelin toimitetaan?
No tuohan on ihan ymmärrettävää, kun on isompi muutos kyseessä. Tarkoitin, että ilmoitettuun osoitteeseen toimitettaessa voi itse soittaa etukäteen kuriirille ja sopia parasta toimitusaikaa ja mahdollisesti myös sopia kenelle/minne paketti jätetään.Venttiili kirjoitti: Itselle on maanantaina tulossa iPhone DHL:ltä, ja soitin eilen DHL:n asiakaspalveluun. Olen maanantaina töissä ja kysyin onko mahdollista toimittaa paketti työpaikalle. Ilmoittivat että toimitusosoitteenmuutos on maksullinen palvelu, en sitten kysynyt että paljonko maksaisi. Eli eivät suostuneet ilmaiseksi työpaikalle pakettia tuomaan
Viesti Kirjoittaja junskeri »
Voi ottaa vastaan myös muu henkilö kuin saajaksi merkitty, avovaimo vastaanotti mun iPhonen kun olin töissä.Charmi kirjoitti:Onko jollakulla kokemusta siitä, voiko Borderlinxin paketin ottaa vastaan joku muu henkilö kuin tilaaja itse?
Viesti Kirjoittaja Ropelo »
Väitän, masiinan hinta ei ole riittävä syy ryhtyä varkaaksi. Mutta kukin taaplaa tyylillään ja omalla moraalillaan.yaman kirjoitti:Väitätkö ropelo ihan tosissasi ettet tekisi samaa jos olisi mahdollisuus että saat iphone4 ilmaseks?
älä nyt peeveli viitti
Näinpä, ja tyhmimmät vielä huutelee julkisesti, että tietää tasan tarkkaan mitä on tekemässä. No siinäpähän saa setviä, kyllä firmat ennemmin tai myöhemmin huomaavat ja melkoisella varmuudella perästä kuuluuRopelo kirjoitti:Väitän, masiinan hinta ei ole riittävä syy ryhtyä varkaaksi. Mutta kukin taaplaa tyylillään ja omalla moraalillaan.yaman kirjoitti:Väitätkö ropelo ihan tosissasi ettet tekisi samaa jos olisi mahdollisuus että saat iphone4 ilmaseks?
älä nyt peeveli viitti
Viesti Kirjoittaja htc »
Nyt siis lauantai, eikä mitään uutta. Chattasin ja valittelevat vain, että sori sori ja mitään ei tapahdu, kun pojilla on kuulemma kädet täynnä iPhoneja, eivätkä ehdi haeskelemaan mun lähetystä... Ei siis arviota, ei mitään.Leija kirjoitti:Sulla ei ole tullut Borderilta mitään s-postia? Ei edes Your POD is being shipped viestiä? Jos ei niin ota yhteys chatilla sinne ja hoputa vähänhtc kirjoitti:Puhelin maananantaina 23.8. Borderlinxille, maksu saman tien, sen jälkeen EI MITÄÄN ja nyt on perjantai...
Viesti Kirjoittaja iMika »
Todella outoa koska eihän tuo sinun lähetys heiltä voi olla kateissa kun olet sen jo maksanut ja olettevasti on tullut ilmoitus sinne saapumisesta.htc kirjoitti:Nyt siis lauantai, eikä mitään uutta. Chattasin ja valittelevat vain, että sori sori ja mitään ei tapahdu, kun pojilla on kuulemma kädet täynnä iPhoneja, eivätkä ehdi haeskelemaan mun lähetystä... Ei siis arviota, ei mitään.Leija kirjoitti:Sulla ei ole tullut Borderilta mitään s-postia? Ei edes Your POD is being shipped viestiä? Jos ei niin ota yhteys chatilla sinne ja hoputa vähänhtc kirjoitti:Puhelin maananantaina 23.8. Borderlinxille, maksu saman tien, sen jälkeen EI MITÄÄN ja nyt on perjantai...
Viesti Kirjoittaja RottenToTheCore »
Ja vielä fiksumpaa on maksaa se omalla luottokortilla, jolloin syyllisen etsiminenkään ei kovin hankalaa ole. Petoshan tuo selvästi on, eikä tuosta juuri voi muuta kuin jäädä kiinni. Tunnusmerkistön mukaan sakosta kahteen vuoteen eli toivottavasti oli sitten sen arvoista.Infant kirjoitti:Näinpä, ja tyhmimmät vielä huutelee julkisesti, että tietää tasan tarkkaan mitä on tekemässä. No siinäpähän saa setviä, kyllä firmat ennemmin tai myöhemmin huomaavat ja melkoisella varmuudella perästä kuuluuRopelo kirjoitti:Väitän, masiinan hinta ei ole riittävä syy ryhtyä varkaaksi. Mutta kukin taaplaa tyylillään ja omalla moraalillaan.yaman kirjoitti:Väitätkö ropelo ihan tosissasi ettet tekisi samaa jos olisi mahdollisuus että saat iphone4 ilmaseks?
älä nyt peeveli viitti
Viesti Kirjoittaja htc »
Maanantaina tuli ilmoitus, maksoin saman tien, sivuiltaan löysin Invoicen maksusta ja maininnan "being processed"... ja siinä kaikki.iMika kirjoitti:Todella outoa koska eihän tuo sinun lähetys heiltä voi olla kateissa kun olet sen jo maksanut ja olettevasti on tullut ilmoitus sinne saapumisesta.htc kirjoitti:Nyt siis lauantai, eikä mitään uutta. Chattasin ja valittelevat vain, että sori sori ja mitään ei tapahdu, kun pojilla on kuulemma kädet täynnä iPhoneja, eivätkä ehdi haeskelemaan mun lähetystä... Ei siis arviota, ei mitään.Leija kirjoitti:Sulla ei ole tullut Borderilta mitään s-postia? Ei edes Your POD is being shipped viestiä? Jos ei niin ota yhteys chatilla sinne ja hoputa vähänhtc kirjoitti:Puhelin maananantaina 23.8. Borderlinxille, maksu saman tien, sen jälkeen EI MITÄÄN ja nyt on perjantai...
Viesti Kirjoittaja abudhabi »
Aika Jeesustelijoita liikenteessä? Appleltahan puhelin on lähtenyt minulle, joskin borderlinxi välissä. Eli asia on minun ja applen välinen jokatapauksessa. Elikkä jos tuolta tulee nytten kysymyst applelta, että onko teille tullut iphone4 x2, niin voinen todeta että kyllä ja voin toimittaa puhelimen applelle, kuhan maksavat borderlinxin kulut. Virhe on applen, ei borderlinxin, joten ei BL:n tarvitse asiasta kärsiä. Maksakoot mulle kulut poies niin saavat luurinsa, jos niitä ei itseä kiinnosta selvittää kohtuullisen ajan kuluessa puhelimen kohtaloa, niin keksin sille varmasti muutakin käyttöä. Ja jos sieltä asia selvinee vuoden päästä ja tulee laskua perässä, niin mikäs sitä estää maksamasta. Eiköhän ne ihan applelta näe koneelta, kerta mun osotteeseen on luuri lähtenyt, ihan sama maksastko bl:lle luottokortilla vai paypallilla eh? Fiksua. Kyllähän tässä varmaan häkki heiluu kohta!!RottenToTheCore kirjoitti:Ja vielä fiksumpaa on maksaa se omalla luottokortilla, jolloin syyllisen etsiminenkään ei kovin hankalaa ole. Petoshan tuo selvästi on, eikä tuosta juuri voi muuta kuin jäädä kiinni. Tunnusmerkistön mukaan sakosta kahteen vuoteen eli toivottavasti oli sitten sen arvoista.Infant kirjoitti:Näinpä, ja tyhmimmät vielä huutelee julkisesti, että tietää tasan tarkkaan mitä on tekemässä. No siinäpähän saa setviä, kyllä firmat ennemmin tai myöhemmin huomaavat ja melkoisella varmuudella perästä kuuluuRopelo kirjoitti:Väitän, masiinan hinta ei ole riittävä syy ryhtyä varkaaksi. Mutta kukin taaplaa tyylillään ja omalla moraalillaan.yaman kirjoitti:Väitätkö ropelo ihan tosissasi ettet tekisi samaa jos olisi mahdollisuus että saat iphone4 ilmaseks?
älä nyt peeveli viitti
Perästä kuuluu sanoi torvensoittaja.
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Musta vain tuntuu että Apple ei ole mokannut vaan borderlinx, eli perjaatteessa saatat viedä toisen ihmisen puhelimen (päivänkakkaramaista?) kun et viitsi asiasta sanoa. Omahan on päätöksesi, kavallushan tuo silti on.abudhabi kirjoitti: Aika Jeesustelijoita liikenteessä? Appleltahan puhelin on lähtenyt minulle, joskin borderlinxi välissä. Eli asia on minun ja applen välinen jokatapauksessa. Elikkä jos tuolta tulee nytten kysymyst applelta, että onko teille tullut iphone4 x2, niin voinen todeta että kyllä ja voin toimittaa puhelimen applelle, kuhan maksavat borderlinxin kulut. Virhe on applen, ei borderlinxin, joten ei BL:n tarvitse asiasta kärsiä. Maksakoot mulle kulut poies niin saavat luurinsa, jos niitä ei itseä kiinnosta selvittää kohtuullisen ajan kuluessa puhelimen kohtaloa, niin keksin sille varmasti muutakin käyttöä. Ja eiköhän ne ihan applelta näe koneelta, kerta mun osotteeseen on luuri lähtenyt, ihan sama maksastko bl:lle luottokortilla vai paypallilla eh? Fiksua. Kyllähän tässä varmaan häkki heiluu kohta!!
Viesti Kirjoittaja abudhabi »
Periaatteessa voi BL:n olla mokannut, mutta se osote siinä paketissa on kyllä aika tarkka nimineen ja viitteineen, että kyllä mä applen suuntaan kallistun. Joskin mistä noista tietää. Katotaan nyt mitä paketti sisältää vai saanko laatikollisen saippuata.Kasimir kirjoitti:Musta vain tuntuu että Apple ei ole mokannut vaan borderlinx, eli perjaatteessa saatat viedä toisen ihmisen puhelimen (päivänkakkaramaista?) kun et viitsi asiasta sanoa. Omahan on päätöksesi, kavallushan tuo silti on.abudhabi kirjoitti: Aika Jeesustelijoita liikenteessä? Appleltahan puhelin on lähtenyt minulle, joskin borderlinxi välissä. Eli asia on minun ja applen välinen jokatapauksessa. Elikkä jos tuolta tulee nytten kysymyst applelta, että onko teille tullut iphone4 x2, niin voinen todeta että kyllä ja voin toimittaa puhelimen applelle, kuhan maksavat borderlinxin kulut. Virhe on applen, ei borderlinxin, joten ei BL:n tarvitse asiasta kärsiä. Maksakoot mulle kulut poies niin saavat luurinsa, jos niitä ei itseä kiinnosta selvittää kohtuullisen ajan kuluessa puhelimen kohtaloa, niin keksin sille varmasti muutakin käyttöä. Ja eiköhän ne ihan applelta näe koneelta, kerta mun osotteeseen on luuri lähtenyt, ihan sama maksastko bl:lle luottokortilla vai paypallilla eh? Fiksua. Kyllähän tässä varmaan häkki heiluu kohta!!
Viesti Kirjoittaja htc »
Viesti Kirjoittaja oscarfox »
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Eiköhän se huomenissa lähde ja tiistaina/keskiviikkona BL:llä. Aika heikolta näyttää, että saisit ens viikolla, ku BL:llä on tuntunu viime aikoina kestävän.oscarfox kirjoitti:Jehuu...10. elokuuta tilattu luuri on täällä nyt vihdoin "prepared for shipment"-tilassa
![]()
![]()
31. päivä oli/on ennakoitu shipping-päivä eli tiistai... Kauankohan täällä oli muilla kestänyt tuosta "prepared for shipmentistä" että lähtee Storesta eteenpäin?
Nimittäin oiskohan jo ens viikolla iippa täällä..
Viesti Kirjoittaja oscarfox »
Pupa kirjoitti:Eiköhän se huomenissa lähde ja tiistaina/keskiviikkona BL:llä. Aika heikolta näyttää, että saisit ens viikolla, ku BL:llä on tuntunu viime aikoina kestävän.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”