Pupa kirjoitti:Eiköhän se huomenissa lähde ja tiistaina/keskiviikkona BL:llä. Aika heikolta näyttää, että saisit ens viikolla, ku BL:llä on tuntunu viime aikoina kestävän.
Ok, kiitos Tuossa aikaisemmassa Borderlinxiltä tulleessa viestissä sanoivat että saisivat purettua suman tämän viikon loppuun mennessä... eli jospa kuitenkin toiveita elättelisi...
Aina saa elätellä, mutta älä nyt liikaa pety, jos lähetys ei ihan perjantaiksi vielä ehdi
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
Venttiili kirjoitti:Itse tilasin 16Gb iPhonen 3.8. Paketti lähti 24. päivä Applelta, kuten arviossa lupasivat. Eilen aamulla saapui Borderlinxille ja iltapäivällä tuli Borderlinxiltä ilmoitus paketista. Maksoin heti ja paketti lähti juuri hetki sitten (vasta?) Borderlinxiltä Suomea kohti. Lienee maanantaina uusi kapula kourassa.
Tämä luuri tuli juuri perille. Itsellä puhelin ei onneksi jäänyt Borderlinxille seisomaan, riittävästi odottelua jo Applen 3 viikon toimitusajassa. Kokonaisuutena Borderlinxin palvelusta ei itsellä ole moitittavaa, muutaman kympin korvausta vastaan sai lukitsemattoman luurin käteen
oscarfox kirjoitti:Jehuu... 10. elokuuta tilattu luuri on täällä nyt vihdoin "prepared for shipment"-tilassa
No perhana. Itse tilasin 9.8. ja toimituspäiväksi arvioitu 30.8. ja tilauksen tilassa ei ole tapahtunut vielä kerrassa mitään... Grrr!
Sama... eikös täällä jollain ole lähtenyt useita päiviä ennen arvioitua päivämäärää ?
Aika harvalla. Jollain sattui olemaan 11 päivää tilauksen jättämisen jälkeen, mutta noita tapauksia on vain pari. Useimmilla se on vienyt luvatun kolmen viikon sijaan n.18-20 päivää.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
aznagh kirjoitti:Noin ja tänään kävin noutamassa uuden puhelimen DHL:n toimipisteestä. Kyllähän se sen viikon otti siitä kun se BL:lle saapui, mutta kyllä se on hieno.
Tervetuloa onnellisten omistajien (ainakin omasta puolestani) joukkoon
Sain juuri käsiini oman iPhone 4:n seuraamalla foorumilla annettuja ohjeita ja kaikki sujui kuten oli luvattu joten suuri kiitos siitä tälle ketjulle.
Olen vasta kytkenyt kännykkäni koneeseen rekisteröitymistä varten ja rupesin lataamaan operaattoripäivityksiä, muistan kuitenkin lukeneeni iteknon sivuilta ettei tätä kannattaisi tehdä kyseisestä paikasta ostetuille malleille, osaako kukaan kertoa eroaako brittipuhelimet jollakin tavalla iteknon vastaavista vai olisiko minunkin kannattanut jättää ensin mainittu päivitys tekemättä?
Pinnakäsi kirjoitti:Sain juuri käsiini oman iPhone 4:n seuraamalla foorumilla annettuja ohjeita ja kaikki sujui kuten oli luvattu joten suuri kiitos siitä tälle ketjulle.
Olen vasta kytkenyt kännykkäni koneeseen rekisteröitymistä varten ja rupesin lataamaan operaattoripäivityksiä, muistan kuitenkin lukeneeni iteknon sivuilta ettei tätä kannattaisi tehdä kyseisestä paikasta ostetuille malleille, osaako kukaan kertoa eroaako brittipuhelimet jollakin tavalla iteknon vastaavista vai olisiko minunkin kannattanut jättää ensin mainittu päivitys tekemättä?
Jos sinulla on käytössä jokin muu kuin Sonera, niin älä lataa operaattoriasetusten päivityksiä. Se rikkoo internet-jaon ja FaceTimen.
Jos sinulla on nyt puhelimessa ohjelmistoversio 4.0.1, niin voit miettiä haluatko pitää sen, koska sen voi jailbreakata.
Pinnakäsi kirjoitti:Sain juuri käsiini oman iPhone 4:n seuraamalla foorumilla annettuja ohjeita ja kaikki sujui kuten oli luvattu joten suuri kiitos siitä tälle ketjulle.
Jos sinulla on käytössä jokin muu kuin Sonera, niin älä lataa operaattoriasetusten päivityksiä. Se rikkoo internet-jaon ja FaceTimen.
Jos sinulla on nyt puhelimessa ohjelmistoversio 4.0.1, niin voit miettiä haluatko pitää sen, koska sen voi jailbreakata.
No voihan hitsi. Itse en ollut tollasesta kuullukaan ja oon jo päivittäny ne operaattoriasetukset. Saako niitä mistään pois?
No voihan hitsi. Itse en ollut tollasesta kuullukaan ja oon jo päivittäny ne operaattoriasetukset. Saako niitä mistään pois?
Itsellä on nyt sama ongelma, olisihan sitä mukava kokeilla videopuheluitakin, operaattori on saunalahti.
Ohjelmistoversio oli jo valmiiksi 4.0.2, mutta tuo ei häiritse koska en ole jailbreakkaamassa puhelintani.
Korjaus: jos on joku muu kuin Sonera tai DNA. Näillä ei operaattoriasetusten päivitys riko mitään.
Mihinhän tämä on jäänyt, kun ei ole tänään mitään kuulunut? Jätin ulko-oveen lapun, että soittaa jos en ole paikalla, mutta soittoa ei ainakaan ole kuulunut. Ensimmäinen pakettilähetys DHL:llä ja ei hirveästi vakuuta...
Asun Kouvolassa joten luulisi matkan taittuvan päivässä
Borderlinx osaa kyllä olla hidaskin: omani on ollut maksettuna jo 8 päivää ja tilana Being processed. Chatissa sanovat, että odottavat kollia täyteen. Luulisi hiljalleen täyttyneen kun monella on homppulaisistakin tullut puhelin myöhemmin BL:ään ja tullut jo Suomeen. Ei mahda mitään. Jospa se olisi vielä 4.0.1.
oscillar kirjoitti:Borderlinx osaa kyllä olla hidaskin: omani on ollut maksettuna jo 8 päivää ja tilana Being processed. Chatissa sanovat, että odottavat kollia täyteen. Luulisi hiljalleen täyttyneen kun monella on homppulaisistakin tullut puhelin myöhemmin BL:ään ja tullut jo Suomeen. Ei mahda mitään. Jospa se olisi vielä 4.0.1.
Kohtalotoveri ilmottautuu. Sain jo korvauksena 5 punnan alennuksen SEURAAVASTA lähetyksestä. Luottanevat siihen, ettei seuraavaa tule koskaan, tällä menolla. Tuleneeko tätä ensimmäistäkään...
oscarfox kirjoitti:
Jospa huomenna kuitenkin Boorderilla
Hiphei. Paketti saapunut jo Borderlinxille! Ja heti maksettu express delivery..
Saas sitten nähdä millon lähtee. Toivottavasti alkais nyt kollit täyttymään
Huh, nopeeta on toiminta.
Niin, tämän ketjun 1. viestin 3.03 euron alennuskoodi toimii edelleen (30.9. asti vissiin). Maksettavaa tuli express deliverystä 36.78 EUR.
Täältä ainakin on tulossa kollin täytettä. Oma puhelin näköjään lähti eilen applelta joten tuskin kovin montaa päivää viihtyy matkalla.
Tilasin 16 gigaisen mustan 10. elokuuta illalla, mutta vielä ei ole tapahtunut muuta kuin toimitusosoitetta ei voi enää muokata. Lähtöpäiväksi applelta on arvioitu 31. elokuuta joka on kyllä kohta jo takanapäin, ja joku kommentoi että hänen 10. päivä tilaama luuri on matkalla. Mikähän siellä nyt jumittaa?
trepo kirjoitti: Tilasin 16 gigaisen mustan 10. elokuuta illalla, mutta vielä ei ole tapahtunut muuta kuin toimitusosoitetta ei voi enää muokata. Lähtöpäiväksi applelta on arvioitu 31. elokuuta joka on kyllä kohta jo takanapäin, ja joku kommentoi että hänen 10. päivä tilaama luuri on matkalla. Mikähän siellä nyt jumittaa?
Itse tilasin noin 15.30 10. elokuuta. Ehkä sinä välissä on tullut tilauksia sen verran että näin kauan kestää
Tai eiväthän kai ihan joka päivä niitä lähettele?
Veikkaisin että huomenna lähtee eteenpäin ja ylihuomenna jo borderlinxiltä ilmoitus.