Taisin ostaa vahingossa (taas) pyörän

Viesti Kirjoittaja magneto »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Samma här. Tosin ei samanlaista. Ja tällä hetkellä pyörästä on hallussa vasta runko. Muu pyörä on vielä pieninä paloina liikkumassa Euroopan maanteitä rekkojen kyydissä. Kiekot taitaa tulla jo tänään, kun deehooällän poika soitteli jo.magneto kirjoitti: Taisin ostaa vahingossa (taas) pyörän8)
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Makeen näköinen kapistus. Ilmeisesti kulkee hyvin yhdelläkin vaihteella?magneto kirjoitti:[fillari] Taisin ostaa vahingossa (taas) pyörän8)
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Saletisti pitää hirveetä mekkalaa.jackdanieels kirjoitti:Pysyy läppäri viileänä. :=)
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
aika kallistaPowerCow kirjoitti:iPhone 4 8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Laatu maksaa.jackdanieels kirjoitti:aika kallistaPowerCow kirjoitti:iPhone 4 8)
En menis laadusta puhumaan jos antenni ongelmia löytyy, mutta eikös se ollut "ominaisuus" näissä apple tuotteissa ^^ vähän niinkuin pc koneissa on "ominaisuuksia". Totta on kyllä se, että on laatuun panostettu mutta se ei nyt mennyt ihan nappiin xDErño kirjoitti:Laatu maksaa.jackdanieels kirjoitti:aika kallistaPowerCow kirjoitti:iPhone 4 8)
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Hyvin nuo tuntuvat Suomessa toimivan, paitsi jos käärii folion sisään. Tilaisin nelosen heti, jos olisi ylimääräistä.jackdanieels kirjoitti:En menis laadusta puhumaan jos antenni ongelmia löytyy, mutta eikös se ollut "ominaisuus" näissä apple tuotteissa ^^ vähän niinkuin pc koneissa on "ominaisuuksia". Totta on kyllä se, että on laatuun panostettu mutta se ei nyt mennyt ihan nappiin xDErño kirjoitti:Laatu maksaa.jackdanieels kirjoitti:aika kallistaPowerCow kirjoitti:iPhone 4 8)
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Tilasin jo ! lälläslää !Erño kirjoitti: Hyvin nuo tuntuvat Suomessa toimivan, paitsi jos käärii folion sisään. Tilaisin nelosen heti, jos olisi ylimääräistä.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Plääh. Varmaan kannattaa kerätä vähän omakohtaista kokemusta ennen moisia julistuksia. Näin pienenä vinkkinä vaan. Ettei nyvvaa iha pölijää kuvaa ihtestää anna.jackdanieels kirjoitti:Höpö höpö mtv3/iltalehden jutussa oli, että iphone 4 antenni ongelma on olemassa myös suomen operaattoreita käytettäessä. Itse haluan sellaisen puhelimen mihin ei tarvitse kääriä kondomia ympärille toimiakseeniphone 3 gs olisi fiksumpi vaihtoehto, koska kuinka moni käyttää videopuheiluita.
En väitä kuitenkaan, että ihan paska tuote olisi kyseessä. Apple saa kyllä isot pisteet softasta eli itunes synkkaamisesta ja kuitenkin tuo antenni ongelma on vähäsen liioiteltu, mutta itse ostaisin 3 gsAnghorn kirjoitti:Plääh. Varmaan kannattaa kerätä vähän omakohtaista kokemusta ennen moisia julistuksia. Näin pienenä vinkkinä vaan. Ettei nyvvaa iha pölijää kuvaa ihtestää anna.jackdanieels kirjoitti:Höpö höpö mtv3/iltalehden jutussa oli, että iphone 4 antenni ongelma on olemassa myös suomen operaattoreita käytettäessä. Itse haluan sellaisen puhelimen mihin ei tarvitse kääriä kondomia ympärille toimiakseeniphone 3 gs olisi fiksumpi vaihtoehto, koska kuinka moni käyttää videopuheiluita.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Tänään pidin tuota antiikkiluuria kädessä ekaa kertaa. Yllätyin siitä, miten kivasti se oikeasti istuu tassuun!hatey kirjoitti:^Mulla on museo 2G, eikä iP4, koska iP4 on muotia, 2G ei. En ole muodikas.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ja mikä parasta, se vaan toimii ja toimii ja toimii......Anghorn kirjoitti:Tänään pidin tuota antiikkiluuria kädessä ekaa kertaa. Yllätyin siitä, miten kivasti se oikeasti istuu tassuun!hatey kirjoitti:^Mulla on museo 2G, eikä iP4, koska iP4 on muotia, 2G ei. En ole muodikas.
-.-Anghorn kirjoitti:Tänään pidin tuota antiikkiluuria kädessä ekaa kertaa. Yllätyin siitä, miten kivasti se oikeasti istuu tassuun!hatey kirjoitti:^Mulla on museo 2G, eikä iP4, koska iP4 on muotia, 2G ei. En ole muodikas.
Nyt lopetatErño kirjoitti:Lykkäsin Magic Trackpadin ostoa siihen asti, että tulee trackpad+keyboard combo. Tilaukseen lähti Razer Orochi bluetooth-hiiri.
Viesti Kirjoittaja magneto »
Kulkee joo, napa on mallia flip-flop. Tällä hetkellä toimii vielä sinkulana, ehkä tuossa kohta kääntyy fiksiksi sitten. On se pyöräily vaan mukavaaNeliX4 kirjoitti:Makeen näköinen kapistus. Ilmeisesti kulkee hyvin yhdelläkin vaihteella?magneto kirjoitti:[fillari] Taisin ostaa vahingossa (taas) pyörän8)