Mikä mahtaisi olla paras tapa ohjata Imaccia Iphonella? Lähinnä tarve olisi saada spotify toimimaan hyvin. Käytössä on myös Timemachine jos se jotenkin auttaa asiaa. Älkääkä ehdottako että spotifyn saa myös ipuhelimeen kun tarve nimeenomaan on että spotify pyörii imacissa ja sitä voisi kätevästi ohjata ipuhelimella.
Voisinpa samalla kysyä tuosta Timecapsulesta. Minulla on aikaisempi macbook ja nyt tuli hommattua imac ja Timecapsule. Timecapsule teki automaattisen varmuuskopioinnin MAcbookista, mutta miten minä näen mitä siellä Timecapsulessa on ja miten niitä tiedostoja voi siirtää Imacciin? En oikein muutenkaan ymmärrä tuon Timecapsulen toimintaa...
Viimeksi muokannut kallekilponen, 1.9.2010 klo 23.26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
imac 27"
iPhone 4s
iPad 2
iPad
Time Capsule 1tb
ipod Nano 8gb
ipod shuffle 2gb
Apple TV
AirPort Express
coolfin kirjoitti:Mikä mahtaisi olla paras tapa ohjata Imaccia Iphonella? Lähinnä tarve olisi saada spotify toimimaan hyvin. Käytössä on myös Timemachine jos se jotenkin auttaa asiaa. Älkääkä ehdottako että spotifyn saa myös ipuhelimeen kun tarve nimeenomaan on että spotify pyörii imacissa ja sitä voisi kätevästi ohjata ipuhelimella.
Voisinpa samalla kysyä tuosta Timecapsulesta. Minulla on aikaisempi macbook ja nyt tuli hommattua imac ja Timecapsule. Timecapsule teki automaattisen varmuuskopioinnin MAcbookista, mutta miten minä näen mitä siellä Timecapsulessa on ja miten niitä tiedostoja voi siirtää Imacciin? En oikein muutenkaan ymmärrä tuon Timecapsulen toimintaa...
Logitechin TouchMouse tuntuu futaavan myös ihan kivasti.
Touchmousen ongelma on vain se että siinä ei näe ipuhelimen näytöllä mitä tekee. Kun minä on imacin näyttöä näe silloin kun sitä ipuhelimella pitäisi voida ohjata.
imac 27"
iPhone 4s
iPad 2
iPad
Time Capsule 1tb
ipod Nano 8gb
ipod shuffle 2gb
Apple TV
AirPort Express
coolfin kirjoitti:Mikä mahtaisi olla paras tapa ohjata Imaccia Iphonella? Lähinnä tarve olisi saada spotify toimimaan hyvin. Käytössä on myös Timemachine jos se jotenkin auttaa asiaa. Älkääkä ehdottako että spotifyn saa myös ipuhelimeen kun tarve nimeenomaan on että spotify pyörii imacissa ja sitä voisi kätevästi ohjata ipuhelimella.
Jaadu VNC, vai onko se nykyään iTeleport. Ei kovin halpa ja sillä voi tosiaan kontrolloida konetta ihan kokonaisvaltaisesti. Toimii ihan kivasti, mutta pelkästään Spotifyn kaukosäätimeksi se on turhan raskas ja kankea.
miten tuo käytännössä toimii? jos on tuo jaadu vnc, esimerkiksi jos olen koulussa 50km päässä kotoa ja macbook on himassa, kansi kiinni, ei sammutettuna mutta tiedättehän, kansi kiinni nukkumassa, pystyykö silti käyttämään normaalisti? vai tarviiko insomiax olla päällä tyyiin 24/7 jos haluaa käyttää mistä vaan milloin vaan? Ei viittis ostaa 20e ohjelmaa jos se onkin sit noinkin turha. En meinaan halua pitää konettani koko aikaa päällä vain sen takia että jos joskus tarvitsen etäkäyttöä niin se on mahdollista.
-iPhone 3gs 32gb white
-MacBook 13 white
-Pari iPodia
Jos jätät koneen nukkumaan kansi auki, niin sen saa herätettyä vaikka 3G:n yli. Wake on LAN/WLAN pitää olla kuitenkin päällä ja siinäkin on säätämistä.
villaboi kirjoitti:miten tuo käytännössä toimii? jos on tuo jaadu vnc, esimerkiksi jos olen koulussa 50km päässä kotoa ja macbook on himassa, kansi kiinni, ei sammutettuna mutta tiedättehän, kansi kiinni nukkumassa, pystyykö silti käyttämään normaalisti? vai tarviiko insomiax olla päällä tyyiin 24/7 jos haluaa käyttää mistä vaan milloin vaan? Ei viittis ostaa 20e ohjelmaa jos se onkin sit noinkin turha. En meinaan halua pitää konettani koko aikaa päällä vain sen takia että jos joskus tarvitsen etäkäyttöä niin se on mahdollista.
Muistaakseni tuosta on myös ilmainen lite versio. Ainakin sillä voisi koittaa mite toimii ja onko sen kaltainen ohjelma että on hyötyä.
- Macbook Pro 13" m1
- iPhone 14 Pro
- iPad Pro m1