Asiaa/huoltoa sivuten:
Laitoin viimekuun 25. päivä 3GS:n takuuhuoltoon(kotelo repsotti, kajarit säristi, iPod ei toiminut vaikka päivittelin ja uudelleen asentelin).
SCF:n webbiseurannan myötä sain tietää puhelimen vaihtuneen, ja seisovan siellä vaikka asia olisi pitänyt olla loppuunkäsitelty.
Soitolla sain puhelimen eilen etiäpäin, noh nyt tartten puhelinta viikonloppuna. Koitin soittaa paikalliseen liikkeeseen, missä sen pitäisi olla.
Siis olen soittanut muissakin asioissa jo kaksi päivää viiden minuutin välein, paikallinen liike on kuulemma niin kiireinen ettei ehdi vastata.
Tiedän että saan tekstiviestin kun puhelin olisi noudettavissa, mutta kun tartten puhelintani ja ei ole järkevää ajella kysymään liikkeestä 20km.
Näin Soneran asiakaspalvelu asian esitti: Menkää kysymään liikkeestä.
Prkl, ymmärrän jos joskus on kiire, mutta täällä Kuolemanlaaksossa ja Kouvostoliitossa ei ole Soneran liikkeessä niin kiire etteikö voisi vastata puhelimeen kerran kahdessa päivässä.
Sudet täällä ulvoo ja pensaspallot pyörii, niin hiljaista täällä on, mutta puhelimeen ei ehditä vastata.
Plussat SCF:lle, mutta Soneralle huonosta asiakaspalvelusta ja asiakaspalvelumahdollisuuksista iso miinus.
Lisäksi se puheohjattu esivalinta, vtu mitä pskaa. Sekin sitten meni ihan pitemmän kaavan kautta, koittakaa ite ja sanokaa mitä oli oikeasti asiaa.
Noh, tulipa vuodatettua...
Sonera, mikä vitsi ihan kuin Nokian älypuhelimet....