Sinne lähti sonera pisteestä sfchuoltoon korkkaamaton luuri. Toivottavasti sais nyt pikaisesti edes ehjän tilalle.Zagg kirjoitti:Jepjep, innoissani oman luurini (16Gb) juuri postista hain. Niinhän se kulma irvistää tässä omassakin. No sentään tarkastin tuon ennen simmin asettelua että puhelin on vielä käyttämätön. Tuohon hintaan sietäisi jo priimaa saada.
ÄÄNESTYS: iPhone 4 ja "silmin nähtävä" rako takakuoressa
-
Re: iPhone 4 ja "silmin nähtävä" rako takakuoressa
Viesti Kirjoittaja Zagg »
-
Viesti Kirjoittaja Arri »
-
Viesti Kirjoittaja juhas »
Mulla käytiin juuri samoin 32 gb version kans.Zagg kirjoitti:Sinne lähti sonera pisteestä sfchuoltoon korkkaamaton luuri. Toivottavasti sais nyt pikaisesti edes ehjän tilalle.Zagg kirjoitti:Jepjep, innoissani oman luurini (16Gb) juuri postista hain. Niinhän se kulma irvistää tässä omassakin. No sentään tarkastin tuon ennen simmin asettelua että puhelin on vielä käyttämätön. Tuohon hintaan sietäisi jo priimaa saada.
Onni jotta tuli tarkastettua ulkoisesti ja sitten ei tarvinnu edes harkita simmin sisäänlaittoa taikka jatkotoimenpiteitä.
Jätitkö pelkän puhelimen sonerapisteeseen vai laitoitko koko lootan menemään? Itse tyrkkäsin koko lootan sonerapisteen kautta menemään scf:lle ja työtilaukseen laitatin saatesanoiksi: Korkkaamatonta pakettia on turha mulle lähettää. Korkkaamaton puhelin vaihtoon = korkkaamaton uus luuri tilalle.
-
Viesti Kirjoittaja Zagg »
Koko Loota lähti. Heti ensimmäisenä lootan avatessa tarkastin tuon raon ja puhelin takaisin laatikkoon suojamuoveineen ja huoltoon. Mullaki tuli saate tekstiin: Postista vasta haettu, ei ole otettu vielä edes käyttöön.juhas kirjoitti:Mulla käytiin juuri samoin 32 gb version kans.Zagg kirjoitti:Sinne lähti sonera pisteestä sfchuoltoon korkkaamaton luuri. Toivottavasti sais nyt pikaisesti edes ehjän tilalle.Zagg kirjoitti:Jepjep, innoissani oman luurini (16Gb) juuri postista hain. Niinhän se kulma irvistää tässä omassakin. No sentään tarkastin tuon ennen simmin asettelua että puhelin on vielä käyttämätön. Tuohon hintaan sietäisi jo priimaa saada.
Onni jotta tuli tarkastettua ulkoisesti ja sitten ei tarvinnu edes harkita simmin sisäänlaittoa taikka jatkotoimenpiteitä.
Jätitkö pelkän puhelimen sonerapisteeseen vai laitoitko koko lootan menemään? Itse tyrkkäsin koko lootan sonerapisteen kautta menemään scf:lle ja työtilaukseen laitatin saatesanoiksi: Korkkaamatonta pakettia on turha mulle lähettää. Korkkaamaton puhelin vaihtoon = korkkaamaton uus luuri tilalle.
-
Viesti Kirjoittaja SoulBurn1 »
Tästä pitäisi saada tietoa laajemmin ihmisille, jotta loputkin irvistykset saataisiin korjailtua ja viat pois kaikista tulevista eristä.
iPhone 4 32GB
-
Viesti Kirjoittaja Esawesa »
Tulikohan laitettua kätensä siihen...täällä kun lukee niin yhdellä sun toisella erinäisiä vikoja.
-
Viesti Kirjoittaja etan0l »
mitä nyt olen näitä keskusteluja seurannut. Vaikka et ole ottanut puhelinta käyttöön ja lähetät sen soneralle niin älä haaveilee uudesta saat joka tapauksessa tehdaskorjatun.juhas kirjoitti:Mulla käytiin juuri samoin 32 gb version kans.Zagg kirjoitti:Sinne lähti sonera pisteestä sfchuoltoon korkkaamaton luuri. Toivottavasti sais nyt pikaisesti edes ehjän tilalle.Zagg kirjoitti:Jepjep, innoissani oman luurini (16Gb) juuri postista hain. Niinhän se kulma irvistää tässä omassakin. No sentään tarkastin tuon ennen simmin asettelua että puhelin on vielä käyttämätön. Tuohon hintaan sietäisi jo priimaa saada.
Itse tilasin UK:sta ja eiks Mcare on tehnyt sopimuksen apple:n kanssa? Antavatko nekin tehdaskorjatun jos vain paketti on avattu?
Kiitos
-
Viesti Kirjoittaja Ricky »
Itse laitoin perjantaina mailia Mcarelle. iLuuri 4 ostin UK Storesta. Kuulemma luuri menee takuuseen mutta vielä ei ole tullut vastausta tuleeko täysin uusi laite tilalle. Kyseessä siis käyttämätön puhelin ja kaikki rojut lähetän takaisin. Odotan vielä vastausta ennenkun lähetän eteenpäin.. Vikaa ei juuri muuten huomaisi kuin valoa vasten katsottaessa. Silti tämänhintaisessa puhelimessa ärsyttää..etan0l kirjoitti:mitä nyt olen näitä keskusteluja seurannut. Vaikka et ole ottanut puhelinta käyttöön ja lähetät sen soneralle niin älä haaveilee uudesta saat joka tapauksessa tehdaskorjatun.
Itse tilasin UK:sta ja eiks Mcare on tehnyt sopimuksen apple:n kanssa? Antavatko nekin tehdaskorjatun jos vain paketti on avattu?
Kiitos
-
Viesti Kirjoittaja etan0l »
no kerro sitten mitäs vastasivat!Ricky kirjoitti:Itse laitoin perjantaina mailia Mcarelle. iLuuri 4 ostin UK Storesta. Kuulemma luuri menee takuuseen mutta vielä ei ole tullut vastausta tuleeko täysin uusi laite tilalle. Kyseessä siis käyttämätön puhelin ja kaikki rojut lähetän takaisin. Odotan vielä vastausta ennenkun lähetän eteenpäin.. Vikaa ei juuri muuten huomaisi kuin valoa vasten katsottaessa. Silti tämänhintaisessa puhelimessa ärsyttää..etan0l kirjoitti:mitä nyt olen näitä keskusteluja seurannut. Vaikka et ole ottanut puhelinta käyttöön ja lähetät sen soneralle niin älä haaveilee uudesta saat joka tapauksessa tehdaskorjatun.
Kiitos
-
Viesti Kirjoittaja juhas »
Jos ei uutta puhelinta tuu tilalle on ainakin kaupanpurku vielä tehtävissä. Eikä sitten muuta kuin uutta luuria tilaamaan. Kerkesin jo neljä viikkoa tätä ensimmäistä nauravaa nakkia odottaa, seuraavan odotusaika on todennäköisesti jo lyhyempi, kun pahin ryntäys alkaa olla ohi. Vanha 3g kin kumminkin pelittää vielä jotta senkään puolesta mulla ei kiirettä oo mihinkään. Menee vaan sitten kyllä harkintaan mistä sitä uutta luuria tilaa, yhtäältä vois kumminkin ihan kiusalla laittaa uuden tilauksen soneralle vetämään, toisaalta jos firma ylimielisyydessään kuvittelee että kuluttaja taipuu "pakon edessä" ja sanelee itselleen edullisimmat ehdot, on aika äänestää jaloillaan. En todellakaan ole kertaalleen käyttöönotettua ja korjattua puhelinta tilannut, enkä sellaista käyttööni "uutena" hyväksy, jos siitä uuden kapulan hintaa aiotaan minulta veloittaa.etan0l kirjoitti:mitä nyt olen näitä keskusteluja seurannut. Vaikka et ole ottanut puhelinta käyttöön ja lähetät sen soneralle niin älä haaveilee uudesta saat joka tapauksessa tehdaskorjatun.juhas kirjoitti:Mulla käytiin juuri samoin 32 gb version kans.Zagg kirjoitti:Sinne lähti sonera pisteestä sfchuoltoon korkkaamaton luuri. Toivottavasti sais nyt pikaisesti edes ehjän tilalle.Zagg kirjoitti:Jepjep, innoissani oman luurini (16Gb) juuri postista hain. Niinhän se kulma irvistää tässä omassakin. No sentään tarkastin tuon ennen simmin asettelua että puhelin on vielä käyttämätön. Tuohon hintaan sietäisi jo priimaa saada.
Kiitos
-
Viesti Kirjoittaja legace »
Eiköhän suurin osa laitteesta ole ihan kunnossa. Ei tyytyväiset valita..Esawesa kirjoitti:No huh huh.itse olen tilannut kyseisen laitteen ja kyllä kauhulla odottelen mitä sieltä tulee.
Tulikohan laitettua kätensä siihen...täällä kun lukee niin yhdellä sun toisella erinäisiä vikoja.
-
Viesti Kirjoittaja Ricky »
Tilalle tulee se puhelin jonka Apple meille lähettää. Jaahas... Eli luultavammin takuukorjattu puhelin. Kannattaisko tuosta vielä Applelle soitella?etan0l kirjoitti:no kerro sitten mitäs vastasivat!Ricky kirjoitti:Itse laitoin perjantaina mailia Mcarelle. iLuuri 4 ostin UK Storesta. Kuulemma luuri menee takuuseen mutta vielä ei ole tullut vastausta tuleeko täysin uusi laite tilalle. Kyseessä siis käyttämätön puhelin ja kaikki rojut lähetän takaisin. Odotan vielä vastausta ennenkun lähetän eteenpäin.. Vikaa ei juuri muuten huomaisi kuin valoa vasten katsottaessa. Silti tämänhintaisessa puhelimessa ärsyttää..etan0l kirjoitti:mitä nyt olen näitä keskusteluja seurannut. Vaikka et ole ottanut puhelinta käyttöön ja lähetät sen soneralle niin älä haaveilee uudesta saat joka tapauksessa tehdaskorjatun.
Kiitos
-
Viesti Kirjoittaja macister »
Juuh. iPhone 4 32GB - näpätty tänään postista - ja sama vika. Eli sutta ja sekundaa puskee Kiinan halpatyövoima.Rooster kirjoitti:..Nytpä kysynkin, että kuinka moni uusi iPhone 4:n käyttäjä havaitsee samaisen ongelman omasta luuristaan?
Tsekkailin, että olis lähtöisin tehtaalta 88 ja viikon 34 tuotantoa (eli s/n 88034W...).
Soneran helpdesk neuvoi kääntymään paikallisen edustajansa puoleen, elikäs sinnepä sitten.
-
-
Akut ja kuoret ovat aina uusia.macister kirjoitti:Jaa-a, toivottavasti tässä ei nyt käy niin, että takaisin tulee tehdaskorjattu yksilö "sopivasti" sisäänajetulla akulla..
Osittain aiheeseen liittyen, näkyykö teillä valoa SIM kelkan reiästä? (Menkää pimeään, kirkkaus täysille)
-
Viesti Kirjoittaja senuti »
Jaa, no mitä jos viet puhelimen vaihtoon mistä ei pakettia ole avattu? Minkä kerrot viaksi? Kenties "Omaan näkijän kykyjä, ja näen paketin läpi että tuossa on jotain vikaa".mitä nyt olen näitä keskusteluja seurannut. Vaikka et ole ottanut puhelinta käyttöön ja lähetät sen soneralle niin älä haaveilee uudesta saat joka tapauksessa tehdaskorjatun.
Kiitos
Kolme tilattua puhelinta, eka (yli kuukauden odotus) ok, toka (vähän yli viikon odotus) irvistää, kolmas (pari viikkoa odotettu) toivotaan parasta.
Onneks katto eka tuon irvistyksen lasissa ennenkuin tunki kortin sisään. On se käsittämätöntöntä että uuden tilalle pitäis ottaa vähänkäytetty jos simmi on käynyt sisällä.
Toivottavasti tuo toiminta ei leviä muihin tuotteisiin.
-
Mitä maanalaisen paikan väliä, vaikka sisällä olisikin käytettyä rautaa? Ulkoisesti ja akun osalta kuitenkin vastaa uutta, ja muullahan ei mitään väliä kunhan toimii kuten pitää.senuti kirjoitti: Kolme tilattua puhelinta, eka (yli kuukauden odotus) ok, toka (vähän yli viikon odotus) irvistää, kolmas (pari viikkoa odotettu) toivotaan parasta.
Onneks katto eka tuon irvistyksen lasissa ennenkuin tunki kortin sisään. On se käsittämätöntöntä että uuden tilalle pitäis ottaa vähänkäytetty jos simmi on käynyt sisällä.
-
iPhone 4 -tuotannosta 1/3 menisi suoraan kaatopaikalle, jos laadunvalvonta toimisi. Markkinat ovat nyt niin kuumat, että valvonnasta on tingitty ja asiakas laitettu kierrätyspuuhiin, eli roudaamaan saamansa tekele laitetoimittajalle. Huolto nyrkkipajailee raakileista ainakin jotenkuten toimivia bullshittiin sitoutetun asiakkaan ajasta tinkimättä.senuti kirjoitti:On se käsittämätöntöntä että uuden tilalle pitäis ottaa vähänkäytetty jos simmi on käynyt sisällä.
-
Viesti Kirjoittaja ScorpioN »
Voi elämä. Mitä idiootteja täälä on liikkellä taas? Yllä olevat kommentit sisältävät yhtä paljon todistettua faktatietoa kuin raamattu.macister kirjoitti:iPhone 4 -tuotannosta 1/3 menisi suoraan kaatopaikalle, jos laadunvalvonta toimisi. Markkinat ovat nyt niin kuumat, että valvonnasta on tingitty ja asiakas laitettu kierrätyspuuhiin, eli roudaamaan saamansa tekele laitetoimittajalle. Huolto nyrkkipajailee raakileista ainakin jotenkuten toimivia bullshittiin sitoutetun asiakkaan ajasta tinkimättä.senuti kirjoitti:On se käsittämätöntöntä että uuden tilalle pitäis ottaa vähänkäytetty jos simmi on käynyt sisällä.
-
Viesti Kirjoittaja senuti »
Tässä olikin joltain pösilöltä todellinen faktaruutu. Missä lukee että 1/3 menisi kaatopaikalle? Kaikkea paskaa ne omissa haavemaailmoissa elävät pösilöt kirjoittavat.ScorpioN kirjoitti:Voi elämä. Mitä idiootteja täälä on liikkellä taas? Yllä olevat kommentit sisältävät yhtä paljon todistettua faktatietoa kuin raamattu.macister kirjoitti:iPhone 4 -tuotannosta 1/3 menisi suoraan kaatopaikalle, jos laadunvalvonta toimisi. Markkinat ovat nyt niin kuumat, että valvonnasta on tingitty ja asiakas laitettu kierrätyspuuhiin, eli roudaamaan saamansa tekele laitetoimittajalle. Huolto nyrkkipajailee raakileista ainakin jotenkuten toimivia bullshittiin sitoutetun asiakkaan ajasta tinkimättä.senuti kirjoitti:On se käsittämätöntöntä että uuden tilalle pitäis ottaa vähänkäytetty jos simmi on käynyt sisällä.
Jos tuote on uusi niin ei sen tilalle tarvitse käytettyä ottaa vaikka kuinka olisi "markkinat kuumentuneet".
-
Applen kiireen toki ymmärtää, bisnes is bisnes. Eikä prototyypin hallitsematon julkisuusviuhahdus keväällä ainakaan parantanut työn laatua kehittelyn viime metreillä, kuten saimme antennagatesta tuta.
Netti on täynnään mm. kaiken maaliman pudotustestejä, joten näitä wannabe-marakasseja on kierrossa.legace kirjoitti:Mitä maanalaisen paikan väliä, vaikka sisällä olisikin käytettyä rautaa? Ulkoisesti ja akun osalta kuitenkin vastaa uutta, ja muullahan ei mitään väliä kunhan toimii kuten pitää.
-
Viesti Kirjoittaja JetZe »

-
Njaah.. Niin no, jotkuthan haluavat käyttää iipposta esim. pelkästään puhelimena, joten siinä tapauksessa mahd. pölyt kameran linssissä eivät varmaan hetkauta. Se heille suotakoon.JetZe kirjoitti:äsken sitten kattelin tuota takakuorta,vain kolmessa kulmassa "kunnon" rako. samapa tuo loppupeleissä,ei käyttöön vaikuta millään tavalla
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vaan nyty soneralaisia moikkaamaan!
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
-
Viesti Kirjoittaja skv »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka