Huonoin Apple-tuotteesi?
-
Re: Huonoin Apple-tuotteesi?
Viesti Kirjoittaja Sherman »
Ericsson Dialog 4224
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
Performathan oli bundlattuja LC:ja? Koko LC-konsepti oli aika hassu (jos kohta ymmärrettävä, "Low Cost"- eli ensimmäinen yritys kuluttajahinnoitteluun). '030- ja '040 -prossujen downgradeaminen hinnan alentamiseksi ei kyllä mahdu kaaliin vieläkään. Itellä oli sekä LCII, että LC630, ja olihan ne vähän nuhapumppuja kyllä.MacFinn kirjoitti:Oliskohan ollut Performa 6320CD? Muistaakseni siitä ei oikein ollut mihinkään.
Magic Mousesta ei meidän taloudessa ole kyllä pahaa sanottavaa. Totuttelua se snadisti vaatii, mutta on nykyään kyllä ihanin jyrsijä mitä mulla on ollut.
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Mun täytyy kyllä sanoa että olen ollut erittäin tyytyväinen juuri tähän nimenomaiseen yksilööntuomas92 kirjoitti:Sai kyllä jonkun aikaa miettiä ennen kuin tuli mitään mieleen, mutta täytyy sanoa että Late 2008 unibody MacBook Pro. Itse tuotteena ei mikään huono, mutta niistä koneista mitä mulla on ollut olin siihen kaikista vähiten tyytyväinen (erityisesti superkiiltävään näyttöön). Sen vaihdoin pois puolen vuoden käytön jälkeen.

Huonoin on sitten taas iPhone 3G tällä nykyisellä softalla 4.0.2. Ja huonoin se on muutenkin ollut, mutta se johtuu ihan jakelu- ja huoltokanavista (Sonera ja SCF). Tuote sinänsä erinomainen

iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Nyt on kaikki paremmin Unibody MBP:n ja iPhone 4:n kanssa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
iLuurin latausjohto: Aivan liika lyhkänen.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Minä meinasin lisätä iPhoton Paras Apple-tuotteesi -listalle.hatey kirjoitti:iPhoto, jos ohjelman voisi luokitella tuotteeksi. Varmastikkin suunniteltu vain ihmisten kiusaksi.

MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Eli jos te kaksi saisitte keskenänne lapsen, se pitäisi iPhotoa ihan ookoona. Tää oli varmaan aika ot.Crimson kirjoitti:Minä meinasin lisätä iPhoton Paras Apple-tuotteesi -listalle.hatey kirjoitti:iPhoto, jos ohjelman voisi luokitella tuotteeksi. Varmastikkin suunniteltu vain ihmisten kiusaksi.
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Heh, sullahan on se mun vanha konejjari kirjoitti:
Mun täytyy kyllä sanoa että olen ollut erittäin tyytyväinen juuri tähän nimenomaiseen yksilöön![]()

No nythän menee ihan offtopikiksi...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja SicMX »
Uusi näyttää toki todella lupaavalta!
-
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
Mahtihiiri vaati säännöllistä putsausta ja unohti välillä kokonaan oikeaklikkauksen. Lopulta vaivainen hiiri otti ja kuoli kokonaan noin kaksi vuotta vanhana. Toimiessaan oli kuitenkin kiva. Suffelin kohdalla kuolema sattui myös noin parivuotiaana; ei enää näkynyt millään koneella eikä latautunut, vaikka kaikki konstit kokeiltiin. Joutui siis täydellisen autismin tilaan ja akku heikkeni hiljalleen olemattomiin. Monta hyvää musiikkihetkeä ehti silti kuitenkin tarjota.

-
Viesti Kirjoittaja heilei »
Ja se pyöreä jääkiekkohiiri oli oikeesti maailman karsein hirveys. Applen käytettävyysosasto taisi olla kesälomalla kun siitä tehtiin päätöksiä...
-
Viesti Kirjoittaja kahvikuppi »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Huonoin tuote omalla kohdallani on ollut tuo eka revision MB, toimii se vieläkin piuhan päässä, topcaseja vaihdettu pari, pohjakin kertaalleen, akkuja mennyt kaksi, nyt virtajutuissa häikkää, mutta peli kuitenkin toimii edelleenkin. MBP on sitten sitä hehkutusosastoa, aivan huippupeli!
Ai ompputarra huono? Minnissä ollut takalasissa jo kaksi vuotta, ei oo mosksiskaan pesuautomaattien mäiskeestä, oot kuule vaan kiinnittänyt tarrasi likaiselle alustalle.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja jmia »
Hyvin vahvasti jaan mielipiteesi tästä! iPhone 3G oli ostettaessa liukas liikkeissään, sitä käytti ilokseen.jjari kirjoitti:
..Huonoin on sitten taas iPhone 3G tällä nykyisellä softalla 4.0.2...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)

-iPhone 4S 32Gt (iOS 5.1)
-iPad 2 16Gt
-
Viesti Kirjoittaja perminna »

-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Jos nyt hakemalla hakee, niin voisi ehkä antaa äänen tuolle MacFinnin mainitsemalle LC-mallille, jonka kovalevyn örinää ja keskinkertaista suorituskykyä ei tule kovin ikävä. Quadra-sarja lienee vielä pahempi tuossa mielessä. Niistä saatu käyttöhyöty oli ehkä sieltä alhaisimmasta päästä. Tosin olivat kyllä jo ostohetkellä vanhoja malleja, eli käytettyinä hankittuja.
Niin ja tuo Hateyn mainitsema latausjohdon pituus on toinen asia, josta voi olla samaa mieltä. Oisivat voineet pistää siihen vaikka 30 senttiä lisää mittaa. Noh, onneksi käytössä on tuollainen Applen oma USB-jatkopiuha, jolla ongelmaa saa hiukan helpotettua. Tosin itse aifouni ei nyt vaikuta mitenkään erityisen huonolta noin muuten. Akunkesto ei vaikuta kovin kummoiselta, ainakaan 4.0.2 -käyttiksellä, mutta noin muuten mokoma kapula on ollut ihan ok, samoin käyttis.
-
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Täältä myös ääni Omena-tarralle. Jariksen takalasissa pysynyt kuin mummo lumessa tai täi tervassa. Ai niin siis huonoin Apple-tuote? Aika lyhyen aikaa näitä kamppeita on ollut ja aika vähäinen määräkin, mutta kyllä tämä BT-näppis on ihan se surkein. Tai ainoa mistä on negatiivista sanottavaa. Kerta viidestä, kun herätän koneen, niin hiiri ja näppis ei reagoi mitenkään. Näppiksen buuttauksen jälkeen sitten homma toimii taas. No ehkä seuraavaan aamuun toimii. Mutta kyllä mun omena on silti kaikesta huolimatta puoleksi syömättäamanita kirjoitti:Minä just mainostin mainittua AP Expressiä toisessa ketjussa, on tällaiselle peukku_keskellä_kämmentä_verkkoasioissa -tyypille aivan ehdoton homma. Vanhempi värkki häärännyt huushollissa jo vissiinkin sen kolme vuotta, uudempikin jo parisen vuotta.
Huonoin tuote omalla kohdallani on ollut tuo eka revision MB, toimii se vieläkin piuhan päässä, topcaseja vaihdettu pari, pohjakin kertaalleen, akkuja mennyt kaksi, nyt virtajutuissa häikkää, mutta peli kuitenkin toimii edelleenkin. MBP on sitten sitä hehkutusosastoa, aivan huippupeli!
Ai ompputarra huono? Minnissä ollut takalasissa jo kaksi vuotta, ei oo mosksiskaan pesuautomaattien mäiskeestä, oot kuule vaan kiinnittänyt tarrasi likaiselle alustalle.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Edit. kirotusvire.
Ai niin joo se iPhonen liitin on ihan sieltä ja syvältä. Jos scarttia ei olisi, niin äänestäisin iPhonen-liitintä maailman huonoimmat liittiimet -kisan voittajaksi.
-
Viesti Kirjoittaja SoulBurn1 »
Logitechiä tai mahdollisesti Applen Trackpadia suunnittelin tilalle.
iPod Touch 2gen - EI OLE IPHONE 4.

iPhone 4 32GB
-
Viesti Kirjoittaja Omena-Pora »
-
Viesti Kirjoittaja Joni-Pekka »
-
Viesti Kirjoittaja SoulBurn1 »
Tosiaan, nämäkin.Joni-Pekka kirjoitti:iPhonen orkkiskuulokkeet. Laatu heikko ja parit niitä on rikkikin menneet.
Eivät ne periaatteessa huonot ole, bassoa löytyy kun puskee kuuloketta syvemmälle korvaan

iPhone 4 32GB
-
Viesti Kirjoittaja jolle »
Samaa mieltä, pistin ulkoiseen kovalevyyn kiinni sen ja pari kertaa ehti olla laukussa kunnes jokin vähän raaputti pintaa ja lopputulos oli: http://tntyou.com/ompputarra.jpgkahvikuppi kirjoitti:Omppu tarra, aina saa laittaa roskiin. :/
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Menossa jo kolmas 1,5 vuoden sisällä ja tämäkin pätkii.
Nerokashan se on sen magneetin ansiosta ja siitäkin hyvä, että on riittävän pitkä mutta ihan naurattevan helposti "kuluu" poikki.
Myös iPod ja iPhone kuulokkeet ovat täysin sopimattomat minun korvaani, mutta se on varmaan enemmän korvieni kuin kuulokkeiden ansiota.
Magic mousen MagicPrefs on sellainen ohjelma, jota en saanut ikinä tottelemaan. Oli pakko ottaa se pois käytöstä. Trackpad toivottavasti toimii kuten pitää, eikä herjaa ettei olisi määritelty käskyjä, vaikka on...
Täytyy kuitenkin odotella, että täällä joku kertoo ensin sen toimivan kuten pitääkin.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka