Mun iPhone 3GS 16GB on täysin kuollut!! Ei tapahdu mitään...
Puhelin oli taskussa ja akkussa olisi pitänyt olla noin 30% jäljellä, mutta nyt puhelin on kuollut. Arvelin että ehkä akku on tyhjä, ja pästyään kotiin yritin ladata, mutta ei mitään tapahtuu, ja sama asia kun kytkee iMaciin ja iTunesiin...
Mitä voisi olla vikana?
Puhelin ei tänään ole putonut lattiaan tai saanut kosteutta, tai jotain muuta ulkoista jota voisi vaikuttaa asiaan. Puhelin on tosin joskus putonut lattiaan mutta ei mitään pahasti...?! Kosteutta ei ole koskaan saanut.
Kyysessä on iPhone 3GS 16GB joka on Sonerasta hankittu keväällä, ja käytössä on Soneran liittymä, joten ei ole jailbreikattu.
Huomenna lähden Sonera kaupalle, mutta jos jollakin on kokemusta tai tietoa niin olisin kiitollinen.
terv Mala
iPhone 3GS kuollut - heräsi tänä aamuna
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3GS kuollut - heräsi tänä aamuna
Viesti Kirjoittaja Mala »
Viimeksi muokannut Mala, 4.9.2010 klo 10.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: iPhone 3GS kuollut!?
Viesti Kirjoittaja delic »
Kai sulla on varmuuskopio otettu? jos on niin ei muutakun hard resettiä vaan peliin ja alottaa puhtaalta pöydältä jos ei muu auta. itse sain kerran iphonen todella jumiin ja ainoa miten sain sen takaisin toimiin oli kytkeä luuri koneeseen ja pitää samalla homenappia pohjassa. Pidin varmaan 20 sekunttia ja luuri lähti kuin lähtikin käyntiin tosin tyhjennyttänä, mutta sitten palauttelin varmuuskopiosta kaikki takaisin
Monesti oon lukenut myös, että kun pitää luuria normaalisti latauksessa tarpeeksi kauan niin se saattaa lähteä toimimaan, siis puhutaan tunneista (tätä kannattaa varmaan ensin koittaa)
Monesti oon lukenut myös, että kun pitää luuria normaalisti latauksessa tarpeeksi kauan niin se saattaa lähteä toimimaan, siis puhutaan tunneista (tätä kannattaa varmaan ensin koittaa)
Viimeksi muokannut delic, 4.9.2010 klo 1.19. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
Re: iPhone 3GS kuollut - heräsi tänä aamuna
Eli tänä aamuna kun käynistin iMacin ja iPhone oli siihen kytketty niin puhelin rupesi vastanottamaan latausta. Akku oli kuitenkin täysin tyhjä, joten kesti vähä aikaa ennen kun saavutti se 5% mutta silloin luuri oli heti päällä ja käyttövalmiina. Kaikki tideot olivat tallessa.
Onko tämä joku nx tyypivika? Onko kokemusta? Olen ihan varma että akkussa oli ainakin 30% jäljellä kun puhelin jostain syystä taskussa sammui...
t. Magnus
Onko tämä joku nx tyypivika? Onko kokemusta? Olen ihan varma että akkussa oli ainakin 30% jäljellä kun puhelin jostain syystä taskussa sammui...
t. Magnus
-
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Eipä ole ennen tullut vastaan, joten tuskinpa kyse on tyyppiviasta. Jos homma toistuu, ni vie äkkiä huoltoon. Muista kuitenkin ottaa tuore backup puhelimestasi vaikka nyt heti varmuuden vuoksi.Mala kirjoitti:Eli tänä aamuna kun käynistin iMacin ja iPhone oli siihen kytketty niin puhelin rupesi vastanottamaan latausta. Akku oli kuitenkin täysin tyhjä, joten kesti vähä aikaa ennen kun saavutti se 5% mutta silloin luuri oli heti päällä ja käyttövalmiina. Kaikki tideot olivat tallessa.
t. Magnus
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
-
Backup?
Riittäkö ett kytke puhelin iMaciin ja iTunesiin jolloin se "Synkronisoi" iPhone ja iTunes, tai pitäköö jollain muulla tavalla tehdä se varmuskopio?
Tänään puhelin on toiminnut ihan normaalisti, mutta aion kyllä tarkistaa asian Soneralta.
Riittäkö ett kytke puhelin iMaciin ja iTunesiin jolloin se "Synkronisoi" iPhone ja iTunes, tai pitäköö jollain muulla tavalla tehdä se varmuskopio?
Tänään puhelin on toiminnut ihan normaalisti, mutta aion kyllä tarkistaa asian Soneralta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka