Näyttäs toimivan eli facetime ja tethering säilyi valikoissa. En vielä kyllä testannut kunpaakaan mutta boottasin puhelimen kuitenkin ja asetukset säilyi.
Kurkkasin IPCC:n sisään ja ainakin Elisan versiossa APN-maskit näyttäisivät olevan kunnossa... En vielä päivittänyt puhelimeen - huomenna varmaan ehdin.
Jeah, nämä uudet (8.2) toimivat. Jos ei muuten tarjoile päivitystä niin asetukset->yleiset->tietoja - odota hetki ja pitäisi tarjoilla (kiitokset tästä vinkistä -> teuvvo @ saunalahti palsta).
Itsellä Facetime ilmestyi rebootin jälkeen, mutta Internet-jako vasta kun olin nollannut mobiiliverkkoasetukset (asetukset->verkko->tiedonsiirtopalveluverkko).
Kävin samalla klikkaamassa kirjailemani bugireportin resolved-tilaan.
Jeps! Täällä toimii uudet saunalahden asetukset myös, niin kuin pitää. Tethering säilyi ja toimii. Oma.saunalahti pikakuvake on mukava lisä, nyt on helppo seurata paljonko tulee puhuttua ja tekstattua:)
iPhone | Apple Watch | iPad | Macbook Pro | Airpods
Elieli, varmuuden vuoksi kertaan, kun tässä on 12 sivua lukematonta ketjua osaltani
En ole koskaan päivittänyt Saunalahden asetuksia puhelimen käyttöönoton jälkeen, vaan aina canceloinut ehdotuksen. Asetukset olen laittanut käsin ja tethering & FaceTime toimivat moitteetta. Voinko siis nyt päivittää operaattoriasetukset, kun seuraavan kerran tarjotaan menettämättä mitään? Ja saatava hyötykö on joku Saunalahden palveluvalikko, jota en nyt ole voinut käyttää?
Juuba kirjoitti:Mulla ei tapahdu mitään vaikka hyväksyn puhelimessa päivitykset. Sama Itunesissa...??
Eli sinulla ei tule FaceTime eikä Tethering takaisin?
Asetukset - Yleiset - Tietoja - operaattorikohdassa ei ole Saunalahti 8.2?
Olet nollannut verkkoasetukset?
Viimeksi muokannut Delli, 5.9.2010 klo 20.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
Juuba kirjoitti:Mulla ei tapahdu mitään vaikka hyväksyn puhelimessa päivitykset. Sama Itunesissa...??
Mulla oli aikaisemmin laitettu käsin nuo asetukset, joten FaceTime ja tetherin olivat ok. MMS viestiti ei toiminut joten ajattelin ottaa asetukset ilmateitse. Olen nollannut verkkoasetuksetkin mutta "nada"!!!!
Jee. Kiitti vinkeistä. Mulle tuli ilmateitse pari päivää sitten tuo "update carrier settings". Ajattelin että jess, nyt ne on korjannu tetheringin.
Kun pääsin kotiin niin ei kuitenkaan toiminut kun testasin. Network resetin jälkeen lähti toimimaan
Mulla oli aikaisemmin laitettu käsin nuo asetukset, joten FaceTime ja tetherin olivat ok. MMS viestiti ei toiminut joten ajattelin ottaa asetukset ilmateitse. Olen nollannut verkkoasetuksetkin mutta "nada"!!!!
Käsitänkö nyt oikein että FaceTime ja Tethering toimii kuten ennenkin mutta MMS ei toimi ja operaattorikohdassa Saunalahti 8.2?
Itse en ole testannut tuota MMS:ää kun en ole koskaan aikaisemminkaan lähettänyt niitä.
Viimeksi muokannut Delli, 5.9.2010 klo 20.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
Käsitänkö nyt oikein että FaceTime ja Tethering toimii kuten ennenkin mutta MMS ei toimi ja operaattorikohdassa Saunalahti 8.2?
Itse en ole testannut tuota MMS:ää kun en ole koskaan aikaisemminkaan lähettänyt niitä.
No en tuota Facetimea ole päässyt testaamaan. Mutta mms:t ei toimi nyt, vaikka laitan "manuaalisesti" asetukset puhelimeen. Ja eihän niitä tähän koneeseen muuten saakkaan
Vähän on epäloogista tämän ihan maailman parhaan puhelimen toiminta. Mulla on ollut kaikki aikaisemmatkin iPhonet käytössä ja tuntuu että tämä 4 on hankalin.
Edit: Just kun olin jo ehtinyt pilkata ja haukkua tätä 4:a niin alkoihan se toimia Sim ulos ja sisään....
Viimeksi muokannut Juuba, 5.9.2010 klo 23.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.