Moro vaan kaikille.
Kirjoittelen tän mun probleman tänne, kun en viitsi uutta ketjua aloittaa. Eli kerrottakoon alkuun, että en ole aikaisemmin käyttänyt mitään apple laitetta ja nyt menin sellaisen hankkimaan. Joten kaikki tälläiset laitteeseen liittyvät termit on vielä aika hakusessa. No niin asiaan.
Ostin Iphone 3GS 16gb puhelimen, puhelin on Soneran kytky. Puhelimen ohjelmistoversio on 4.0.2 ja muuta en sitten tiedäkkään. Minulla on Saunalahden liittymä ja haluaisin sillä puhelinta käyttää. Tietokoneena löytyy PC, jossa Vista ja Itunes 10. Kiinteiä nettiyhteys (ei WLAN:nia). Sekä toinen PC, jossa XP ja Itunes 9.2.1.4 samalla yhteydellä.
Niin olisin erittäin kiitollinen, jos joku voisi vääntää rautalangasta ohjeet miten toimia. Olen nyt selaillut keskustelupalstoja ja muita ohjeita, sekä youtube videoita neljätoista tuntia. Enkä ole oikein jyvälle päässyt asiasta, johtuen ehkä huonosta englanninkielen taidosta.
Vaihtoehtoisesti jos Jyväskylästä löytyisi, joku joka osaisi homman hoitaa pientä korvausta vastaan, niin sekin kävisi päinsä.
Terveisin: Harri
@:
harrikoukka@hotmail.com
Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii tämän homman vielä kerran ohjeistaa..