iPhone 3G:n halpojen kosketusnäyttö+lasiyhdistelmien laatu
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3G:n halpojen kosketusnäyttö+lasiyhdistelmien laatu
Viesti Kirjoittaja a-k-s-u »
Eli omasta Iphone 3g:stä on lasi säröllä ja tekis mieli vaihtaa se. Ebaysta olen katsellut lähinnä halvan hinnan takia digitizer + lasi yhdistelmiä. Ainoa mikä mietityttää on se, kun jostain kommentista luin että tuollasen halvan digitizerin asentamisen jälkeen kosketusnäytön tarkkuus laski selvästi? Mites näissä on tuo "lasin" laatu. Onko muovia vai samanlaista kuin aidossa tavarassa? Haluaisinkin kuulla jos jollain on kertoa omakohtaisia kokemuksia näistä kiinavaraosista. Onko aivan kuraa vai ajaako asiansa? Esimerkiksi tällainen osui silmään http://cgi.ebay.com/IPHONE-3G-LCD-GLASS ... 3005wt_960 Kohteessa sanotaan että Genuine Apple product mutta tiedä sitten... Onko tuollainen kannattava ostos vai kannattaako suosista etsiä jostain "Aito" apple varaosa?
Viimeksi muokannut amanita, 11.9.2010 klo 16.40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Re: iPhone 3G:n halpojen kosketusnäyttö+lasiyhdistelmien laa
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Itse olen vaihtanut 3 3g luuriin tuon digitizer paketin ja 2 lasit tuli dealextremestä ja toimii niinkuin vanhankin, mutta samalla tuli vaihdettua lcd myös yhteen niin sen värisävyt oli aika vaaleat verrattuna alkuperäiseen, mutta ajaa asiansa.
- Iphone 6 64GB
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Jos kotimaasta haluaa, niin ; http://www.klc.fi/fin/tuotteet/iPhone-3 ... sat?page=2a-k-s-u kirjoitti:Eli omasta Iphone 3g:stä on lasi säröllä ja tekis mieli vaihtaa se. Ebaysta olen katsellut lähinnä halvan hinnan takia digitizer + lasi yhdistelmiä. Ainoa mikä mietityttää on se, kun jostain kommentista luin että tuollasen halvan digitizerin asentamisen jälkeen kosketusnäytön tarkkuus laski selvästi? Mites näissä on tuo "lasin" laatu. Onko muovia vai samanlaista kuin aidossa tavarassa? Haluaisinkin kuulla jos jollain on kertoa omakohtaisia kokemuksia näistä kiinavaraosista. Onko aivan kuraa vai ajaako asiansa? Esimerkiksi tällainen osui silmään http://cgi.ebay.com/IPHONE-3G-LCD-GLASS ... 3005wt_960 Kohteessa sanotaan että Genuine Apple product mutta tiedä sitten... Onko tuollainen kannattava ostos vai kannattaako suosista etsiä jostain "Aito" apple varaosa?
ja sitten kannattaa muistaa, että yleensä "Digitizerin Tarrat" ei tule mukana, vaan ne on tilattava erikseen kanssa, jotta astelman saa kiinni. Aika pirullinen vaihdettava, mutta onnistuu kyllä.
-RaS-
-
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Olisko se huonompi kosketustuntuma nimenomaan näissä muovisissa "laseissa". Alkuperäiseen iPhonen kosketustuntuman saa pilattua jo huonolaatuisella suojakalvolla.
Itse olen kaverin iPhone 3G vaihtanut lasi+digitizer yhdistelmän. eBaysta tilasin ja myyjä vakuutti että olisi Genuine osa. Ei se välttämättä takaa että osa olisi alkuperäinen, mutta laatu pitäisi vastata täysin alkuperäistä. Tilatun lasin kosketustuntuma ja laatu vastasi täysin alkuperäistä. Materiaalina tietenkin lasi eikä muovi. Ei noita muovisia edes kannata harkita kun lasista valmistetut on niin edullisia.
Itse olen kaverin iPhone 3G vaihtanut lasi+digitizer yhdistelmän. eBaysta tilasin ja myyjä vakuutti että olisi Genuine osa. Ei se välttämättä takaa että osa olisi alkuperäinen, mutta laatu pitäisi vastata täysin alkuperäistä. Tilatun lasin kosketustuntuma ja laatu vastasi täysin alkuperäistä. Materiaalina tietenkin lasi eikä muovi. Ei noita muovisia edes kannata harkita kun lasista valmistetut on niin edullisia.
[ Apple MacBook (early 2016)]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
-
Viesti Kirjoittaja Pupa »
Itse ostin tältä myyjältä ja oli ainakin lasia ja tuntuma aivan kuten alkuperäisessä. Mukana tuli vielä vino pino työkaluja ja nuo adhensive teipit, jotka tarvitset uuden lasin kiinnittämiseen. Imukupista oli myös irroitusvaiheessa todella suuri apu.
iPad Air 64Gb Wifi+Cellular | iPad 9th Gen. 64Gb Wifi | iPhone 14 128Gb | iPhone 14 Pro 128Gb | AirPods Pro 2 | AirPods 2nd Gen. | Apple Watch Ultra
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka