![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Samalta ukolta on peräisin myös lause, "Kuka valvoo valvojia?"
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Keltaisia moderaattoreita valvoo punaiset moderaattorit. Mutta kuka valvoo punaisia modeja?Esa66 kirjoitti:Leipää ja sirkushuveja, oli Juvenaliksen lanseeraama lause, jolla hän kuvaili rooman kansan "tyhmyyttä". Nykyään, näköjään riittää pelkät huvit
Samalta ukolta on peräisin myös lause, "Kuka valvoo valvojia?"
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja Macco »
On se jo aikakin. Sen verran pitkään olet macceja käyttänyt, että on aika opetella pikku hiljaa jo tietokoneen käyttöäkin. Pääset astumaan niin sanotusti hc-käyttäjän kenkiin.Pikkuroope kirjoitti:Olen kurssilla, joka "antaa perusvalmiudet tietokoneen käyttöön"![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Niin. Mihin luulet, että käytän rahani? Viinaan? En todellakaan.The raconteur kirjoitti:
Menee kuule rahkaa ja maitoa sitä vauhtia, että lakimies-lääkäri-lentokapteeniakin hirvittäisi.Erño kirjoitti:Niin. Mihin luulet, että käytän rahani? Viinaan? En todellakaan.
Täytyy myöntää.Macco kirjoitti:Menee kuule rahkaa ja maitoa sitä vauhtia, että lakimies-lääkäri-lentokapteeniakin hirvittäisi.Erño kirjoitti:Niin. Mihin luulet, että käytän rahani? Viinaan? En todellakaan.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Tuliko sinusta nikonisti?ompputetteri kirjoitti:Olen ex-Canonisti
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Nope. Oikeastaan koko ajan olen ollut Nikonisti kun sellainen filkkarunko löytyy kaapista. Digipuolen ajattelin vaihtaa saksalaiseenMacco kirjoitti:Tuliko sinusta nikonisti?ompputetteri kirjoitti:Olen ex-Canonisti
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
En tykkää.ompputetteri kirjoitti:Olen ex-Canonisti
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Sellainen ois suunnitelma.Anghorn kirjoitti:En tykkää.ompputetteri kirjoitti:Olen ex-Canonisti
Onko se nyt sitten se Myhdeksän?
Viesti Kirjoittaja Takakädensuora »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Komp that, alkaa taas puhelinkuume nousta. ValitettavastiPikkuroope kirjoitti:Nokia E7 näyttää itseasiassa melko hyvältäSiis ulkoisesti.