![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hyvä puoli tässä on se, että saa syödä mitä vain ilman lihomisen pelkoa + tytöt tykkää tiukasta lihasta
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
No eihän tuollaisella rahkamössöllä nyt nälkä ole koskaan lähtenytkään edes. Itsensä pitää ahtaa täyteen makaroonilla ym. hiilihydraattimössöllä + jollain oikein rasvaisella jutulla ettei heti tule nälkäErño kirjoitti:Tont_za kirjoitti:Kyllä se menee ku alkaa harjoittelemaan. Mulla teki aikoinaan yhden ehrmannin syöminen kerralla tiukkaa, nyt tuntuu et vois syödä 0,75kg setinkin helposti. Tuo öljy kummasti helpottaa. Tässä on vain se ongelma, että muutaman tunnin päästä on taas kauhea nälkä, pitäisi ehkä vähän hajoittaa syömistä useammalle kerralleErño kirjoitti:Siinois hyvä aamupala, jos mahtuisi kerralla pötsiin.Tont_za kirjoitti:Pari siivua täysjyväpaahtista ja rahkasetit, eli 0,5kg Xtran rahkaa (samaa tavaraa kuin Ehrmann, mutta kaksi kertaa enemmän purkissa), 6cl rypsiöljyä ja ripaus sokeria mauksi, kyllä maistuu
Tuohan tarkottaa vaan sitä, että kulutus on kohdillaan. Mullakin on jo töihin päästessä nälkä, vaikka aamulla muka koittaisi tankata täyteen.
Viesti Kirjoittaja peco »
Erño kirjoitti:Tänään mentiin rahkan, hevin ja kanan voimalla. Niin ja pullan2. lounas jäi välistä, kun ylimaustetut haukifileet uusien perunoiden kanssa ei maistunut. Yöks. Nälkä on kova, vaan kaapista ei löydy mitään muuta kuin hapankorppuja ja tonnikalapurkki
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Hyivvvv...Peitsamo kirjoitti:
[img]kasa%20paskaa[/img]
Bon Appetit vai miten se nyt meni
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Tont_za kirjoitti:Kerran näin dokumentin siitä, miten tonnikalahiutaleet tehdään. Sen jälkeen olen syönyt vain paloja...
Hyvä, että joku on samaa mieltä kanssaniLeader dog kirjoitti:Tont_za kirjoitti:Kerran näin dokumentin siitä, miten tonnikalahiutaleet tehdään. Sen jälkeen olen syönyt vain paloja...
Hiutaleet sucks....Palat rules...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eipä tuo kotimainen teollisuusliha ole yhtään sen kummoisempaa. Samanlaista schaissea osaa saarioisetkin tehdä. Ns suomalaiset tuotteet vain nauttivat ansiotonta hyvää mainetta kuluttajien keskuudessa. Aikas usein se "avainlippu tms" on vain huonon laadun ja korkean hinnan tae. Äkkiä ei tule mieleen tavarata, joka suomalaisena valmisteena olisi muka jotenkin parempi, tai edes yhtä hyvä, kuin vastaava ulkolainen.Tont_za kirjoitti:Hyvä, että joku on samaa mieltä kanssaniLeader dog kirjoitti:Tont_za kirjoitti:Kerran näin dokumentin siitä, miten tonnikalahiutaleet tehdään. Sen jälkeen olen syönyt vain paloja...
Hiutaleet sucks....Palat rules...![]()
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olen joskus lapsena syönyt mansikkarahkaa, oli muistaakseni ala-asteella jälkiruokana. Miten tuo mansikkarahka liittyy näihin kuntosaliaddikteihin? Olenkin jo pitkään ihmetellyt.Maza kirjoitti:Joku rahkamafia on vallannut Ruokatopicin! Eikö kuntoiluketju olisi sopivampi paikka niille, eihän rahka sentään ruokaa ole.
Minä valmistelen vanhaa kunnon makaroonilaatikkoa. Jauhelihan joukkoon ajattelin turauttaa vähän tomaattipyrettä ja kermaa notkistamaan, tästä tulee delux-versio. Valkosipulia pitää myös olla.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Makaronilaatikkoa valmistellaan täälläkin. On muuten edellisestä kerrasta aikaa melkoisesti. Tomaattipyrettä ei tullut mukaan, mutta jauheliha tuli maustettua melkoisen kireäksi versioksi Habanerolla (versiota XXX). Valkosipulia ja normisipulia tuli myöskin mukaan hieman reippaammalla otteella kuin normiruokaan laitettaisiin.Maza kirjoitti: Minä valmistelen vanhaa kunnon makaroonilaatikkoa. Jauhelihan joukkoon ajattelin turauttaa vähän tomaattipyrettä ja kermaa notkistamaan, tästä tulee delux-versio. Valkosipulia pitää myös olla.