No niiiiiin!
Meikäläisen tilanne:
08:55 - Taistelu alkaa Soneran verkkokaupan kanssa.
09:45 - Taisteluhävitty panostuksesta huolimatta ja siirrytty jonottamaan Puhelinpalveluun.
09:49 - Puhelin tilattu puhelinpalvelusta.
15:09 - Varmistussoitto Soneralle tilauksen tilanteesta ja vastaus oli "kaikki kunnossa, älä huoli kaunis poika"
31/7] 14:48 - Soitto ja kysely tilauksen tilanteesta ja mahdollisuudesta saada seurantakoodi puhelimitse. Soneralla vastattiin "RRRRRRR, wrong answer".
Tilausta ei lyöty järjestelmään eikä siis jonoon. En saa varaamaani hyvää numeroa, vaan jonon hännille jonkun spedenumeron kanssa. Vaikka kysyin tuossa eilisessä puhelussa juuri, että kai tilaus on nyt lyöty sinne järjestelmään ja olen oikeasti jonossa, ehkä olin sillon jonossa, mutten en enää.
Aivan fantastinen fiilis. Ugh!