arttula kirjoitti:Krämertsskog kirjoitti:
Minä. Missä niitä sitten pidetään? Mun kännykät on aina ollu sitä 50€ hintaluokkaa, enkä oo yrittäny leikkiä bisnesäijjää ja hamstrannu tuhansia yhteystietoja. Mun kaikki yhteystiedot mahtuu sim -kortille ja sit, ku kännykkä vaihtuu, ni ei tarvi muuta, ku laittaa kortti uutee kännykkää ja se on siinä.
Ja kun kännykkäsi häviää, menetät kaiken, koska et pysty synccaamaan tietoja mihinkään...

Enhän mä silllon muuta menetä, ku puhelinnumeroita
No, vissiin mä edustan täällä pientä vähemmistöä, jolle kännykkä ja yhteystiedot eivät ole, kuin omat pallit, joita varjellaan. (Nyt ei mitään "mä oonki tyttö" -juttuja
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
)
Mulla ei oo ees käyny mielessä, että mun elämä menis sekaisin, jos mun puhelin hukkuis... Mut joo, jos iPhonen hommaan, ni sillon voisin synkata tiedot, mutta tähän mennessä mulla ei siis oo ollu kännykkää, jolla ois voinu tehdä muuta, kuin soittaa ja lähettää tekstiviestejä. En oo kokenu tarpeelliseks.
iPhonen ominaisuuksien valittelusta voin heittää omat näkökulmat:
3G: mulle turha, ei elämä voi pyöriä 24h nettisurffauksen/sähköpostin naputtelun ympärillä
kamera: turha (mulla ei oo koskaan ollu kamerakännykkää), voishan sitä parit leffaliput tienata sataselta/metrolta, mutta muuten en hiffaa kameran tarpeellisuuutta kännykässä...
videopuhelut: ei haittaa ollenkaan, että puuttuu. Kliseisesti "ei vois vähempää kiinnostaa". Eikai noilla mitään firmojen puhelinneuvotteluja käydä?
GPS: turha, kyllä karttaa tulee ikävä, jos akku sammahtaa tai ei jostain syystä saisi satelliitteihin yhteyttä. Mä siis suosin "oikeeta" karttaa. (kartoista huonommin perillä oleville toi voi olla tosi hyvä juttu)
musiikin toiso: ihanaa, iPod kännykässä on jees.
videotoisto: ihanaa, 3,5 tuuman näytöltä on kiva kattella videoita silloin tällöin.
Käyttöliittymä on mulle suurin syy ostaa iPhone. Toi vaan toimii tosi kivasti.
Unohdinko jotai?