![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Minä söin just pullataikinapohjaan tehtyä mehevää mustikkapiirakkaa ja suu on tuosta vieläkin sinisenä.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Mikael K. kirjoitti:Yksi parhaimpia ostoksiani on ollut de Buyer hiiliteräspannu. Siitä keskusteltiin jo edellä. Hinta ei ola kallis ja kestää isältä pojalle. Käyttö vaatii hieman opettelua mutta ruoan maku palkitsee.
Haa! Kiitos Arisel, urli toimii.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Oli pakko raahata lainaus toisesta ketjusta tänne. Liedon lihakauppa oli piilottanut ovelasti sivunsa aivan toisennimiseen osoitteeseen, mutta löysin ne kuitenkin kuukkelin (Perisoreus internetsius) ystävällisellä avustuksella. Täytyy suhata kesällä Lietoon ja samalla matkalla voisi käväistä toisessa loistavassa paikassa eli Kivikylän Kotipalvaamossa. Se taas sijaitsee Lapissa, mutta etelän turistien höynäyttämiseksi paikka on kuitenkin jemmattu Rauman liepeille.waiski kirjoitti:Koegrillaus suoritettu ja hevosen sisäfile (Liedon lihakauppa, kiitos) onnistui mainiosti […]
Eikö tuo kaipaisi vähän iskevämpää nimeä - sopisiko jyystöhampurilainen?Vuokatin viinitilan myyntipaikalla kokki on paistanut 500 kyytönjuustohampurilaista.
Iso Jyystö
Tupla Jyystö
Ei pidä mainosmiesten kaikenmaailman kotkotuksiin haksahtaa.Jussi68 kirjoitti:…broiskun sisäfileitä…
http://finland.somefood.org/?p=18170jjpeltola kirjoitti:Ei pidä mainosmiesten kaikenmaailman kotkotuksiin haksahtaa.Jussi68 kirjoitti:…broiskun sisäfileitä…![]()
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Jarel »
Mulla oli slow cookerissa niskaa yön yli muhimassa. Ja voe poijjat! Nyt kuulkaas on löytynyt Graalin malja! Crock pot!Jarel kirjoitti:Sian niska uunissa muhimassa, kun läski on valmis niin täräytän sille kermaisen pippurikastikkeen ja vetelen kera pottumuusin kitusiin.
Viesti Kirjoittaja Jarel »
Sun sikahässäkkä on ihan pro-otteella tehdyn näköistä.jakovski kirjoitti: Mulla oli slow cookerissa niskaa yön yli muhimassa. Ja voe poijjat! Nyt kuulkaas on löytynyt Graalin malja! Crock pot!
Parempaa possua en ole vielä syönyt uuh, jos vielä yks pitaleipä..
https://www.dropbox.com/s/dkp6b28brkuwc ... 6.58-2.jpg
Jarel kirjoitti:Sun sikahässäkkä on ihan pro-otteella tehdyn näköistä.jakovski kirjoitti: Mulla oli slow cookerissa niskaa yön yli muhimassa. Ja voe poijjat! Nyt kuulkaas on löytynyt Graalin malja! Crock pot!
Parempaa possua en ole vielä syönyt uuh, jos vielä yks pitaleipä..
https://www.dropbox.com/s/dkp6b28brkuwc ... 6.58-2.jpg
Ei sitä äkkinäinen uskoisi, kuinka hyvää huolella muhinut sian niska voi olla.
Näläkähän tässä taas tuli.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja omenaairapple »