Turun murteesta en kyllä ymmärrä vielä mitään, mutta ehkäpä sitäkin opin joskus, toivottavasti..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ja mua amerikkalaiseksi Saksassa.Anniel kirjoitti:Kyllä mua ainakin luultiin saksalaiseksi aksentin perusteella kun siellä Kanadassa asustelin
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ja porukoita amerikkalaisiksi VirossaMacco kirjoitti:Ja mua amerikkalaiseksi Saksassa.Anniel kirjoitti:Kyllä mua ainakin luultiin saksalaiseksi aksentin perusteella kun siellä Kanadassa asustelin
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mua luultiin ruotsalaiseksi ruotsissaAnniel kirjoitti:Ja porukoita amerikkalaisiksi VirossaMacco kirjoitti:Ja mua amerikkalaiseksi Saksassa.Anniel kirjoitti:Kyllä mua ainakin luultiin saksalaiseksi aksentin perusteella kun siellä Kanadassa asustelin
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Vieläkö peppu on kipee?Pikkuroope kirjoitti: Mua luultiin ruotsalaiseksi ruotsissa![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Pistitkö nuuskaa huuleen nuuskapurkin kannella? Sitä harvemmin näkee suomalaisten tekevän…Pikkuroope kirjoitti:Mua luultiin ruotsalaiseksi ruotsissaAnniel kirjoitti:Ja porukoita amerikkalaisiksi VirossaMacco kirjoitti: Ja mua amerikkalaiseksi Saksassa.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Ei, ku mää vaan puhuin ruottia vähäsenp-veli kirjoitti:Pistitkö nuuskaa huuleen nuuskapurkin kannella? Sitä harvemmin näkee suomalaisten tekevän…
Viesti Kirjoittaja Jone »
Kun siirrät sen lipun hihaan niin loppuu se kyselyPikkuroope kirjoitti:Ei, ku mää vaan puhuin ruottia vähäsenp-veli kirjoitti:Pistitkö nuuskaa huuleen nuuskapurkin kannella? Sitä harvemmin näkee suomalaisten tekevän…Ja mul oli viel Suomen lippuki rinnassa paidassa, sitte se tyyppi alko ihmettelemää että mitä varten sulla toi tossa on
Viesti Kirjoittaja jereme »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Scorp »