Tarkoittaakos toi nyt sitten sitä että "pääasiahan on että muijalle on töitä, itestä ei ole niin väliä"Aperture kirjoitti:muoks: Jäi tuo Kunkun oleellinen kysymys huomaamatta. Olet ymmärtänyt kuvion oikein - talous siirtyy normiarkeen - minä pysyn korvessa.
Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan...
-
Carde
Re: Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan.
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Aperture
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Niin noh. Tuota.Carde kirjoitti:Tarkoittaakos toi nyt sitten sitä että "pääasiahan on että muijalle on töitä, itestä ei ole niin väliä"Aperture kirjoitti:muoks: Jäi tuo Kunkun oleellinen kysymys huomaamatta. Olet ymmärtänyt kuvion oikein - talous siirtyy normiarkeen - minä pysyn korvessa.
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Alussa oli suo, kuokka ja Aperture klapeja halkomassa 8)KunkkuJ kirjoitti:Ei voi kuin ihailla ja hattua kohottaa tuolla Apelle. On se melkoinen hyppy(vapaa pudotus?) elämässä sieltä Indiasta muuttaa jonnekin korpikuusen juurelle Suomeen ja alkaa hankkia vaatimaton toimeentulonsa polttopuita pilkkomalla. Siinä olisi moni jätkä jo sortunut hattu kourassa yhteiskunnan apua kyselemään...
-
Aperture
Tässä on projektia kylliksi saada omat kuviot taas kotimaisiksi. Kauan odotettu taloprojekti vie käytännössä tämän vuoden. Siinä olet oikeassa, että yhteiskunnalta en tarvitse mitään. Muuttoilmoituksen olen tehnyt kun ilmoittauduin takaisin tänne. Haaveena on rakentaa mahdollisimman "omatoiminen" ja riippumaton systeemi keskelle korpea. Tästähän oli kauan sitten puhettakin kun haaveista puhuttiin.KunkkuJ kirjoitti:...On se melkoinen hyppy(vapaa pudotus?) elämässä sieltä Indiasta muuttaa jonnekin korpikuusen juurelle Suomeen ja alkaa hankkia vaatimaton toimeentulonsa polttopuita pilkkomalla. Siinä olisi moni jätkä jo sortunut hattu kourassa yhteiskunnan apua kyselemään...
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
En haluaisi masentaa, mutta tahtoo tämä ikääntyminen tuoda mukanaan lisääntyvää tarvetta yhteiskunnan palveluihin lähinnä sairaanhoidon merkeissä. Vai olitko ennalta fiksu ja kaappasit sieltä maailmalta mukaan yhden indialaisen henkiparantajan? 8)Aperture kirjoitti: Siinä olet oikeassa, että yhteiskunnalta en tarvitse mitään.
-
Aperture
Olen minä aika pitkän siivun tehnyt hommia ihan täällä Suomessakin - ja uskoisin että vielä jatkossakin näin teen, mutta tosiaan taloprojekti ensin... Varmasti yhteiskunnan palveluksiakin joskus vielä tarvitaan vaikka suvussa onkin ollut tapana kaatua saappaat jalassa.KunkkuJ kirjoitti:En haluaisi masentaa, mutta tahtoo tämä ikääntyminen tuoda mukanaan lisääntyvää tarvetta yhteiskunnan palveluihin lähinnä sairaanhoidon merkeissä. Vai olitko ennalta fiksu ja kaappasit sieltä maailmalta mukaan yhden indialaisen henkiparantajan? 8)Aperture kirjoitti: Siinä olet oikeassa, että yhteiskunnalta en tarvitse mitään.
-
Mikael K.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jaa että korpeen änkee Ape, ei tuhmempi keksintö. Minun tekisi mieli muuttaa Lappiin ainakin talvikaudeksi, kesän voisi purjehtia etelässä.
Olipa jännä sateenkaarenpätkä hetki sitten nähtävissä! Aurinko pilkisti vaisusti pilven takaa ja valaisi ilmassa leijuvia lumihiutaleita saaden aikaan aivan pystysuoran pätkän sateenkaarta. Olen jo oppinut, että en noita onnistu tyydyttävästi kuvaamaan, joten en edes yrittänyt. Komia näky se vaan oli!
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Peitsamo
Tai no mukavaahan tuo on, mutta Erno nyt viihtyy liiankin hyvin noiden "kissojensa" kanssa
-
thompzon
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Et saa ilmeisesti itse pelata rauhassa (WoWia)? Vai mikä oli pointti. 8)Erño kirjoitti:Mrhh... aamut on saakutti. Yötkin, jos wow-mönjät nakuttavat näppäimistöjään ja huutelevat toisilleen viereisissä huoneissa.
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Pointti oli se, että WoW-mönjät pelaavat yöt ja päivätkin, eivätkä anna normaaleille ihmisille rauhaa nukkua. Itse en pelaisi tuota peliä, vaikka siitä maksettaisiin minulle. Korkeintaan laittaisin jonkun kiinalaisen pelaamaan puolestani.thompzon kirjoitti:Et saa ilmeisesti itse pelata rauhassa (WoWia)? Vai mikä oli pointti. 8)Erño kirjoitti:Mrhh... aamut on saakutti. Yötkin, jos wow-mönjät nakuttavat näppäimistöjään ja huutelevat toisilleen viereisissä huoneissa.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
jackdanieels
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Wowi hyi maanalainen paikka, aikoinaan kaveri yritti saada mun kortin numeroa, että voisi maksaa omat wowitukset ja nykyään hän on homoseksuaaliErño kirjoitti:Pointti oli se, että WoW-mönjät pelaavat yöt ja päivätkin, eivätkä anna normaaleille ihmisille rauhaa nukkua. Itse en pelaisi tuota peliä, vaikka siitä maksettaisiin minulle. Korkeintaan laittaisin jonkun kiinalaisen pelaamaan puolestani.thompzon kirjoitti:Et saa ilmeisesti itse pelata rauhassa (WoWia)? Vai mikä oli pointti. 8)Erño kirjoitti:Mrhh... aamut on saakutti. Yötkin, jos wow-mönjät nakuttavat näppäimistöjään ja huutelevat toisilleen viereisissä huoneissa.
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa..?jackdanieels kirjoitti:Wowi hyi maanalainen paikka, aikoinaan kaveri yritti saada mun kortin numeroa, että voisi maksaa omat wowitukset ja nykyään hän on homoseksuaali
-
Peitsamo
Missä se kunkku nyt viipyy
-
Mailia
...miten? Minä olen kohdannut enemmän heteromiehiä pelatessani.Peitsamo kirjoitti:^ Täällä se neiti taas esittää. Totta maanalainen paikka wowittaminen ja alan miehet liittyvät yhteen!
-
Peitsamo
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mistäs hemmetistä sinä sen tiedät?Mailia kirjoitti:Minä olen kohdannut enemmän heteromiehiä pelatessani.
-
Peitsamo
-
Mailia
Yleensä mainostavat tyttöystäviään.Macco kirjoitti:Mistäs hemmetistä sinä sen tiedät?Mailia kirjoitti:Minä olen kohdannut enemmän heteromiehiä pelatessani.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
No homomiehillähän niitä tyttö-ystäviä vasta onkin.Mailia kirjoitti:Yleensä mainostavat tyttöystäviään.Macco kirjoitti:Mistäs hemmetistä sinä sen tiedät?Mailia kirjoitti:Minä olen kohdannut enemmän heteromiehiä pelatessani.
-
Aperture
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
On ne tuolla jokkut pilkilläkin, holotnaa puuhaa. Minä juon aamukahvia.
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Holotnasta tiedä, mutta hullua. Parhaassa tapauksessa sieltä saa pieniä ja kylmiä sinttejä. Minä luotan passiiviseen tehokalastukseen! Verkot veteen ja kotiin kattomaan telkkaria, se vasta on kalastusta. Eipä silti, aion kokeilla pilkkimistä parin viikon päästä. Sikäli kun päästään saareen. Onko jollain antaa vinkkiä, olisiko morri paras vai vedänkö pystypilkillä? Tarkoitus olisi kalastaa isoja kaloja.amanita kirjoitti:On ne tuolla jokkut pilkilläkin, holotnaa puuhaa. Minä juon aamukahvia.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka