Käsi alkaa jo kestää normipainot.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mun ei tarvi todistella mitään. 8) Treenaaminen nyt vaan on kivaa, ainakin paljon kivempaa kuin koneen ääressä nysvääminen tai juopottelu.KunkkuJ kirjoitti:^ Kolmekymppisenä tuo mies on kropaltaan kuin vanhus; joka paikkaa kolottaa, kävely sujuu vain kepin kanssa, ilman kipulääkkeitä ei voi elää. Ja miksi tuo kaikki? No kun piti yrittää todistella olevansa enemmän kuin oikeasti on....
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja Hellhammer »
Ihan tällee mielenkiinnosta, minkälaista vatsasettiä heität kun melkee joka päivä teet? Oma vatsatreeni tuntuu välillä jotenki niin ideaköyhältä ni ois kiva saada vähän vaihteluaErño kirjoitti:Iltapäivästä salitreeni: ojentajat, olkapäät ja vatsat. Illasta jujuilu. Parhaat sparrit ikinä, ei yhtään häviötä ja voitot tuli kaikki lukoilla.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Taisit juosta? Ei sovi ihmiselle tuo liikuntamuoto.arttula kirjoitti:Auts... Taas tuli todistettua, ettei kuntoilu kertakaikkiaan sovi minulle. Ei terve ruumis liikuntaa kaipaa. Pari viikkoa tuli ryynättyä vähän enemmän. Cooperin testikin juostua. Nyt sattuu joka paikkaan. Polvilumpion sisäpinnan kuluma vihoittelee, ja jalkapöydässä on kipeä jännetupintulehdus.
Olen kävellyt, juossut, kontannut, ryöminyt ja rämpinyt. Mikään noista ei ole ihmiselle soveltuva etenemismuoto.Erño kirjoitti:Taisit juosta? Ei sovi ihmiselle tuo liikuntamuoto.arttula kirjoitti:Auts... Taas tuli todistettua, ettei kuntoilu kertakaikkiaan sovi minulle. Ei terve ruumis liikuntaa kaipaa. Pari viikkoa tuli ryynättyä vähän enemmän. Cooperin testikin juostua. Nyt sattuu joka paikkaan. Polvilumpion sisäpinnan kuluma vihoittelee, ja jalkapöydässä on kipeä jännetupintulehdus.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Joo, kyllä takapenkillä istuminen on paras siirtymismuoto sijaintien välillä. Mieluiten sellaisessa autossa, jossa saa etu- ja takapenkkien väliin äänieristetyn seinän. Kuitenkin ilman käsirautoja ja vapaaehtoisesti olisi tämä matkanteko taitettava, jotta se olisi mielekästä.arttula kirjoitti:
Olen kävellyt, juossut, kontannut, ryöminyt ja rämpinyt. Mikään noista ei ole ihmiselle soveltuva etenemismuoto.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olen joskus matkustanut tuollaisessa luksusautossa, siinä oli tummennetut ikkunat, sisustus oli kyllä aika ankea. Kuljettajan lisäksi autossa oli apukuljettaja, vai oliko tuo sitten adjutantti? Virkapuvut heillä ainakin oli.Tauvo kirjoitti:Joo, kyllä takapenkillä istuminen on paras siirtymismuoto sijaintien välillä. Mieluiten sellaisessa autossa, jossa saa etu- ja takapenkkien väliin äänieristetyn seinän. Kuitenkin ilman käsirautoja ja vapaaehtoisesti olisi tämä matkanteko taitettava, jotta se olisi mielekästä.arttula kirjoitti:
Olen kävellyt, juossut, kontannut, ryöminyt ja rämpinyt. Mikään noista ei ole ihmiselle soveltuva etenemismuoto.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mikä toinoi, toi tommonen polvilumpion sisäpinnan kuluma niintoi, mitä sää sanoisit hölkkäilystä sen suhteen? Kun aina se on ylimääräisenä kaverina lenkillä, vaikkei välttämättä varsinaista kipua ilmenekään. Mutta tänään asioilla kaupungissa ja tuntu et polvi loksuilee vaika miten ja ...no ie kipuile mutta tuntuilee ilkeeltä, ja vänhän kipeeekin kävellessä.. Se ei varmaan parane, mutta paheneeko..arttula kirjoitti:Polvilumpion sisäpinnan kuluma vihoittelee(
Kyse on polvilumpion kondromalasiasta, jossa polvilumpion sisäpinnan rusto on lahoa. Erityisesti polkupyöräily tekee ilkeää. Tai muut toimet, jossa polvilumpio puristuu polviniveltä vasten. Juu, ja ei parane, vaan pahenee iän myötä.Jamac kirjoitti:Mikä toinoi, toi tommonen polvilumpion sisäpinnan kuluma niintoi, mitä sää sanoisit hölkkäilystä sen suhteen? Kun aina se on ylimääräisenä kaverina lenkillä, vaikkei välttämättä varsinaista kipua ilmenekään. Mutta tänään asioilla kaupungissa ja tuntu et polvi loksuilee vaika miten ja ...no ie kipuile mutta tuntuilee ilkeeltä, ja vänhän kipeeekin kävellessä.. Se ei varmaan parane, mutta paheneeko..arttula kirjoitti:Polvilumpion sisäpinnan kuluma vihoittelee(
Joo olin tossa ortoppedillä, ei se mitään kondyloomarasiasta sanonu, mutta kulumaa se meinas ja kuvia näytteli, ja meinas että juosta voi ja että ei kuluisi... mjutta kun ei noista tiedää.. Toisaalta tommonen samanlainen se on ollu jovarmaan kymmenen vuotta..arttula kirjoitti:Ai jaa... Luulin, että puhuttiin minun polvestani.Minulla siis tuollainen kondromalasia, joka ei tuilla parane.