Lainasin ja luin joskus Tompasta tehdyn kirjan. Oikein kiinnostava. Ja hienot kuvat.Jamac kirjoitti:Gakkoselta tulee gohta Tom of Finland -dokkari.
Pakko katsoa, ihan yleissivistysmielessä. Olin joskus Porissa kattomassa näyttelyä ja päivänkakkara että oli kyllä osaava kaveri piirustushommissa, vaikka selkeää liioittelevaa fiktiota kuvisa olikin.. tietty...
Hehkutustopic 2
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: Hehkutustopick 2
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Miten haluat foorumin miesten tähän tietoon reakoivan?Repe Ruutikallo kirjoitti:Lainasin ja luin joskus Tompasta tehdyn kirjan. Oikein kiinnostava. Ja hienot kuvat.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Hehkutus: lomalomalomalomaloma! 8)
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kävin katsomassa joskus kauan sitten Turun taidemuseossa hänen näyttelyn. Olihan ne taidokkaita valokuvia. Malleilla on ollut asennetta myös, kun olivat jaksaneet pitää stondista yllä.arisel kirjoitti:Robert Mapplethorpe kannattanee mainita tässä yhteydessä, jos valokuvataide kiinnostaa; olin joskus aikeissa ostaa hänen teoksensa, mutta kirjakaupassa ei ollut ko. kirjaa, ja myyjän naureskeltua tiedusteluani jotenkin kummallisesti (syy selvisi vasta paljon myöhemmin), jäivät myöhemmät kyselyt sikseen. Tämä siis ajalta paljon ennen internetiä.
Hehkutus: lomalomalomalomaloma! 8)
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
jjari
Viesti Kirjoittaja jjari »
Joo mutta sä et kuulukkaan kohderyhmäänamanita kirjoitti:Minusta ne Suomi-Tommin piirtämät kuvat ovat toki hienosti piirrettyjä, mutta jotenkin liikuttavan ja naurettavan välimuotoja. Taitaa se suomalaisripauksenkin sisältävä Jenkki-Bamsu olla elävä naispuolinen vastine noille piirroshahmoille. "Se jokin" miehessä on korvien välissä, vaikka muut välit puhkuisivat miten pulleina tahansa.
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joo toi olikin vain taidearvostelu.jjari kirjoitti:Joo mutta sä et kuulukkaan kohderyhmäänamanita kirjoitti:Minusta ne Suomi-Tommin piirtämät kuvat ovat toki hienosti piirrettyjä, mutta jotenkin liikuttavan ja naurettavan välimuotoja. Taitaa se suomalaisripauksenkin sisältävä Jenkki-Bamsu olla elävä naispuolinen vastine noille piirroshahmoille. "Se jokin" miehessä on korvien välissä, vaikka muut välit puhkuisivat miten pulleina tahansa.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Repe Ruutikallo
Lämmöllä?Lare kirjoitti:Miten haluat foorumin miesten tähän tietoon reakoivan?Repe Ruutikallo kirjoitti:Lainasin ja luin joskus Tompasta tehdyn kirjan. Oikein kiinnostava. Ja hienot kuvat.
-
Tauvo
Onneksi naapuri oli lähellä. Työnnettiin Pirkka-Volkkari sellaiseen asentoon, että hän pääsee Vitollansa antamaan virtaa. Saatiin tukittua aika hienosti yksi pikkutie
Ei auttanut kuin lähteä paikalliseen autotarvikeliikkeeseen, jossa ei myöskään ollut. Onneksi Loviisassa on kuitenkin Pirkka-Volkkareiden myyntiin ja huoltoon erikoistunut liike, josta saimme kaapelit lainaksi.
Taas samat proseduurit, että Vito saatiin mahtumaan siihen viereen niin että kaapelit yltävät. Tottakai laitettiin kaapelit väärässä järjestyksessä, komeat kipinät lensi ja tuli siinä samalla tapettua avuliaan naapurin Mersu.
Soitin paikalliseen Pirkka-Volkkariliikkeeseen, josta pomo lähti uuden akun kanssa tulemaan. Käynnistettiin sillä minun auto ja samalla hän katseli sitä kärähtänyttä Mersua. Siinä oli mennyt iso (muistaakseni 80 tai 150 A) sulake, jonka hän käski korjata kuparilangalla. Mersu tuli kuntoon ja minä ajelin huoltoon jossa laitettiin autooni uusi akku.
Siinä akkua irroitettaessa putosi vielä yksi työkalu moottorin ja pohjalevyn väliin, jonka vuoksi piti auto nostaa vielä ylös.
Ei olisi ikinä onnistunut Turussa. Uskomatonta, että pomo lähti itse tuomaan akkua ja piti huolen, että pojat laittavat sen paikalle ennen kotiin lähtöään. Sanoi vaan minulle kun kehuin heitä: "Mitäs me muutakaan tehtäisiin? Oltaisiin kotona muijien haukuttavana tai sitten istutaan täällä."
Koko lysti 125€.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ja juuri nyt pitäisi lähteä pihalle katsomaan toimiiko lämmityslaite ja vilkut vai ei...
-
Jone
Viesti Kirjoittaja Jone »
-
Tauvo
Katsellessani kun kaksi koulutettua äijää kiroili ja tappeli sen irroittamisen ja paikalleen laittamisen kanssa lämpimässä hallissa reilu puolituntia. Ei harmittanut yhtään, ettei tullut yritettyä sitä itse huonoilla työkaluilla parinkymmenen asteen pakkasessa ulkona.Jone kirjoitti:^^Eikös ois ollu helpoin hakea sillä kaverin mersulla kaapelien sijaan se uusi akku ja tökätä se suoraan paikalleen?
Edit: Siitä 125 €:n kustannuksesta, oli akun osuus 117 €.
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tää oli muuten yks juttu mitä Touko Laaksonen (eli "Tom of Finland") itse kävi läpi ja analysoi tuossa dokumentissa. Tuo liioittelun kausi tuli siksi (oliko se nyt sitten 60-luvulla?) että kamera- ja valokuvaustekniikka ja -osaaminen olivat tulleet niin hyviksi, että hänen oli ikäänkuin pakko kilpailla "kuvamarkkinoilla" jollain sellaisella mitä kameramiehet ei pystyneet toteuttamaan.amanita kirjoitti:Minusta ne Suomi-Tommin piirtämät kuvat ovat toki hienosti piirrettyjä, mutta jotenkin liikuttavan ja naurettavan välimuotoja. Taitaa se suomalaisripauksenkin sisältävä Jenkki-Bamsu olla elävä naispuolinen vastine noille piirroshahmoille. "Se jokin" miehessä on korvien välissä, vaikka muut välit puhkuisivat miten pulleina tahansa.
Sitten tossa vielä korostettiin juuri sitä miten kaivattua oli homogenressä se että kuvissa miesten välillä näkyy myös tietynlainen välittäminen ja henkinen kontakti. Se oli jotain ihan uutta koko sen ajan homo-kuvastossa. Jotain g-miestä kun haastateltiin, niin hänen koko omakuvansa tms. (?) muuttui Tom of Finlandin kuvien myötä ja sai syvyyttä kun hän tajusi että hänen gay-seksuaalisuuteensa voi kuulua myös toisesta välittäminen.
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Miehet ovat visuaalisemmin orientoituneita.amanita kirjoitti:Minusta ne Suomi-Tommin piirtämät kuvat ovat toki hienosti piirrettyjä, mutta jotenkin liikuttavan ja naurettavan välimuotoja. Taitaa se suomalaisripauksenkin sisältävä Jenkki-Bamsu olla elävä naispuolinen vastine noille piirroshahmoille. "Se jokin" miehessä on korvien välissä, vaikka muut välit puhkuisivat miten pulleina tahansa.
-
Aadee
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Aulassa oli 3 kpl punaisia Eero Saarisen suunnittelemia womb-tuoleja, jotka olivat taivas maanpäällä.
http://www.knoll.com/products/product.jsp?prod_id=145 Tuollainen on kyllä pakko hommata joskus. Rakkaus on saavutettavissa.
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
Lare
Kaikella kunnioituksella Repe-hyvä, mutta kun olen sivusta seurannut sinun viimeisintä ja edellisiä autokauppoja, naisseikkailuja, ja sitten tämä, niin yhteenvetona tulee mieleen että kaikki käy kunhan hinnasta sovitaan.Repe Ruutikallo kirjoitti:Lämmöllä?Lare kirjoitti:Miten haluat foorumin miesten tähän tietoon reakoivan?Repe Ruutikallo kirjoitti:Lainasin ja luin joskus Tompasta tehdyn kirjan. Oikein kiinnostava. Ja hienot kuvat.
Monesti, tiukoissa keskusteluissa, olen tahtonut sanoa sinulle että "kiss my <tiedät mitä>". En kuitenkaan jatkossakaan sano sillä hellä suudelma aiheuttaisi jörössä olemuksessani todennäköisesti hämmenystä. Eniten tietysti pelottaa, jospa pitäisinkin siitä.
-
Lare
On ihmisiä, joiden kotona pysymistä arvostetaan laajalti. Minä olen yksi niistä.Mailia kirjoitti:Kotona oleminen on aliarvostettua.
-
Repe Ruutikallo
Olen koko ajan aavistellut, että nautit jossain asiayhteydessä huomattavaa arvostusta. Ottanet vastaan syvän kunnioitukseni (kumartaa lähes liioitellusti)Lare kirjoitti:On ihmisiä, joiden kotona pysymistä arvostetaan laajalti. Minä olen yksi niistä.Mailia kirjoitti:Kotona oleminen on aliarvostettua.
Mites vaimo, onko tuo niin liikkuvaista ja kodin ulkopuolella viihtyvää sorttia että jakaa tämän arvostuksen hänkin?
-
Lare
Otan vastaan. Mutta noilla sun kumarruksilla on pelottava syvyys ja rutiini.Repe Ruutikallo kirjoitti: Olen koko ajan aavistellut, että nautit jossain asiayhteydessä huomattavaa arvostusta. Ottanet vastaan syvän kunnioitukseni (kumartaa lähes liioitellusti)
Siksi hän onkin liikkuvaista sorttia kun olen paljon kotona. Olemme niin sanottua kahden kerroksen väkeä.Mites vaimo, onko tuo niin liikkuvaista ja kodin ulkopuolella viihtyvää sorttia että jakaa tämän arvostuksen hänkin?
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Repe Ruutikallo
Kokeilisit ennen kuin tuomitset. Olisit yhtä kokemusta rikkaampi ja muuten ehkä köyhempi (edellyttäen että se on mahdollista).KunkkuJ kirjoitti:^Ehkä Repeltä olisi hyvä kysyä, mihin päin hän kumartaa. Noista edellisistä viesteistä jäi jotenkin sellainen olo, etten välttämättä välittäisi olla sen kumarruksen kohteena...
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
No joo, ilmaistahan se liha on jos omaansa käristää, mutta olitko ajatellut sitä kävelypuolta? Se on ikävä, kun nälkä sumentaa ajattelunErño kirjoitti:Jalat mössönä, alennusjauhelihaa käristymässä
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka