Edit. Justin Case voi olla vaikak hiljaa, jos ei oo mitään sanottavaa.. Sulla olis vähän luetunymmärtämisessä petrattavaa. Mitä muka oon tuolle kuulokelähdölle tehnyt, niin että se minun vikani olisi?
Viesti Kirjoittaja Tuttisoturi »
Viesti Kirjoittaja heilei »
Kun laite on saanut jonkinmoisen isomman kolhun (mihin kohtaan tahansa), valmistaja tietysti usein katsoo tämän aiheuttaneen muutkin viat, piti tämä paikkaansa tai ei. Tästä on muistaakseni ennenkin tapeltu tässä ketjussa, eli mikä on kunkin osapuolen todentamisvastuu. Vaikeahan tuota on kenenkään aukottomasti todistaa suuntaan tai toiseen, eli onko kuulokeliitäntä lopulta hajonnut putoamisen seurauksena vai ei. Mahdollista se kuitenkin on.Tuttisoturi kirjoitti:Kyllähän siellä näytti jotain höttöö olevan. Sain osan poistettua neulalla, mutta loppuja yrittäessäni poistaa, niin loppu kuulokelähdöstä kokonaan äänet.
Edit. Justin Case voi olla vaikak hiljaa, jos ei oo mitään sanottavaa.. Sulla olis vähän luetunymmärtämisessä petrattavaa. Mitä muka oon tuolle kuulokelähdölle tehnyt, niin että se minun vikani olisi?
Viesti Kirjoittaja taavis »
Jos haluat tuon kuntoon, niin pistä yksityisviestiä. On hinnat pikkuisen eri luokkaa kuin tuossa edellä mainitsemassasi huoltoliikkeessä.Tuttisoturi kirjoitti:Kyllähän siellä näytti jotain höttöö olevan. Sain osan poistettua neulalla, mutta loppuja yrittäessäni poistaa, niin loppu kuulokelähdöstä kokonaan äänet.
Viesti Kirjoittaja sleepwake »
Viesti Kirjoittaja foo_ »
Viesti Kirjoittaja plainwhite »
Viesti Kirjoittaja pkka »
Viesti Kirjoittaja sleepwake »
Viesti Kirjoittaja Juicce »
Tiivistäen tämän siis kuluma laitettiin sinun omaan piikkiin ja nappivikaa ei havaittu. Näin ollen siis kuluma oli heidän näkulmastaan ainoa tarkastuksen syy ja koska se todettiin aiheettomaksi, peritään sulta nyt tarkastusmaksu.plainwhite kirjoitti:Hohhoij. Vein tuossa torstaina (3.3) iLuuri nelosen tuonne SCF huollon Salon toimipisteeseen. Täältä juttuja lueskelleena en olettanutkaan asioiden sujuvan aivan mutkitta mutta kyllä nyt ottaa aivoon.
Puhelimen home-näppäin lakkasi toimimasta. Saattoi kyllä välillä harvoin ottaa painalluksen. No ajattelin sitten, että eihän tässä hätää takuu auttaa. Kiikutin takuun huoltoon ja juro sälli tiskin takana kokeili myöskin näppäimen toimimattomaksi. Lisäsin sitten vielä vikalistaan kameran linssin, joka jo ensimmäisten käyttöviikkojen aikana naarmuuntui kelvottomaksi. Puhelimella otetut kuvat olivat vain harmaata sumumössöä. Linssi näytti aivan kuin olisi hiomapaperilla vedetty, vaikka puhelin muuten siistissä kunnossa. Sen verran vaan on koholla takakuoresta, että ottaa vastaan ensimmäisenä esim. pöydälle laskettaessa. Ajattelin, että eiköhän tämäkin takuun piikkiin kuuluisi.
No jo seuraavana päivänä sieltä nuori neitonen minulle soitteli ja kertoi, että kameran linssin naarmuisuus on omasta käytöstä johtuvaa, eikä mene takuun piikkiin. Taitava olen ilmeisesti ollut, kun muun takakuoren olen saanut pidettyä naarmuttomana(?). Ja pahin pelkoni toteutui, kun hän ilmoitti home-näppäimen toimivan aivan kuten pitääkin. Eli saisin noutaa puhelimeni huollosta juuri sellaisena, kuin sen sinne kiikutin ja joutuisin vielä maksamaan tarkistusmaksun. Tarjosi vielä tehdashuollettua vaihtolaitetta vajaalla kolmella sadalla eurolla.
Nyt on aika neuvoton olo. Itselleni kun ei ole mitään hyötyä noutaa rikkinäistä puhelinta huollosta ja vielä maksaa siitäkin. Mitä tässä nyt kannattaisi?
Viesti Kirjoittaja Mailikivi »
Viesti Kirjoittaja mikian »
Akkia katsottuna Infocare omien sivujen mukaan hoitaa vain Applen tietokoneiden huoltoa, yhtaan puhelinta niilla ei ollut edes listalla. Ettei olisi myyja vaan kasonut akkia Apple ja pistanyt ekaan firmaan minka loysi... No, kylla se bumerangina sielta takaisin Expertille tulee jos ei huollaMailikivi kirjoitti:Mites tuota, pistin oman puhelimeni (3GS 32gb) Expertin kautta huoltoon ja tässä huoltolähetteessä seisoo Infocare-niminen pulju? Olen tosiaan siinä käsityksessä ollut, että SCF pelkästään korjaisi Soneran puhelimet?
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Voin 100% varmuudella sanoa, että Infocare ei niitä laitteita huolla. IC huoltaa ainoastaan Macit, iPodit ja iPadit, muttei iPhoneja.mikian kirjoitti:Akkia katsottuna Infocare omien sivujen mukaan hoitaa vain Applen tietokoneiden huoltoa, yhtaan puhelinta niilla ei ollut edes listalla. Ettei olisi myyja vaan kasonut akkia Apple ja pistanyt ekaan firmaan minka loysi... No, kylla se bumerangina sielta takaisin Expertille tulee jos ei huollaMailikivi kirjoitti:Mites tuota, pistin oman puhelimeni (3GS 32gb) Expertin kautta huoltoon ja tässä huoltolähetteessä seisoo Infocare-niminen pulju? Olen tosiaan siinä käsityksessä ollut, että SCF pelkästään korjaisi Soneran puhelimet?
Viesti Kirjoittaja Sasquatch »
Näin juuri tekevät. Tulostuu väärän liikkeen nimi, mutta lähettävät kyllä laitteen oikeaan paikkaan.MasBe kirjoitti: Tokihan Expert saattaa käyttää (ja varmaan käyttääkin) InfoCaren huoltoportaalia Partnerlinea myös omien huoltotöiden seurantaan + hallintaan, joten vaikka siinä lähetteessä lukeekin InfoCare, menee se iPhone oikeasti SCF:lle.
Viesti Kirjoittaja Mailikivi »
Joo niin näkyykin olevan, löytyy jo SCF:n seurannasta IMEI:llä. "Työnalla huollossa".Sasquatch kirjoitti:Näin juuri tekevät. Tulostuu väärän liikkeen nimi, mutta lähettävät kyllä laitteen oikeaan paikkaan.MasBe kirjoitti: Tokihan Expert saattaa käyttää (ja varmaan käyttääkin) InfoCaren huoltoportaalia Partnerlinea myös omien huoltotöiden seurantaan + hallintaan, joten vaikka siinä lähetteessä lukeekin InfoCare, menee se iPhone oikeasti SCF:lle.
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Viesti Kirjoittaja xVille »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mulla oli vastaavaa nelosessa ja se meni takuuseen. Varmista kuitenkin vielä varmuuden vuoksi ettei puhelimen nollaus auta tohon ongelmaan.xVille kirjoitti:Mites toimis tämmösen casen kanssa:
iPhone 3GS ostettu heinäkuun loppupuolella Jumbon Stockmannilta eli Soneran kytky, ja siinä on nyt sitten pidemmän aikaa ollut semmonen vika, että äänetön kytkin joko vaihtaa profiilia koko ajan (silleen et tärisee taskus mukavasti -,-)tai sitten lagaa ihan pirusti, mutta vain silloin kun on ns. äänetön asennossa se kytkin. Meneekö takuuseen? Ja onko muilla vastaavaa ongelmaa vai olenko ainoa laatua?
Viesti Kirjoittaja xVille »
Joo ei auta, buutittu useita kertoja iOS 4.3:n takia ja nyt palautettu. Näemmä ihan masiinasta kiinni. Ei viittii viel heittää huoltoon ku ei oo toista kännykkääMasBe kirjoitti:Mulla oli vastaavaa nelosessa ja se meni takuuseen. Varmista kuitenkin vielä varmuuden vuoksi ettei puhelimen nollaus auta tohon ongelmaan.xVille kirjoitti:Mites toimis tämmösen casen kanssa:
iPhone 3GS ostettu heinäkuun loppupuolella Jumbon Stockmannilta eli Soneran kytky, ja siinä on nyt sitten pidemmän aikaa ollut semmonen vika, että äänetön kytkin joko vaihtaa profiilia koko ajan (silleen et tärisee taskus mukavasti -,-)tai sitten lagaa ihan pirusti, mutta vain silloin kun on ns. äänetön asennossa se kytkin. Meneekö takuuseen? Ja onko muilla vastaavaa ongelmaa vai olenko ainoa laatua?
Viesti Kirjoittaja Vaappa95 »
Viesti Kirjoittaja inf »
Kaikkihan nuo vaihdetaan, ei niitä sen enempää suomessa korjata.Vaappa95 kirjoitti:Vein iluuri 4 mustaan pörssiin jotka lähetti nyt sinne huoltoo sen, Vikoja oli että liitintä pitää nostaa ylöspäi et alkaa lataa ja kentät huonot toisee kaverin iluuriin verrattuna, Meneekö korjattavaks vai vaihtaako uuteen? Takuu huolto kysees.
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Viesti Kirjoittaja FO110K »
Viesti Kirjoittaja Ratva »
Viesti Kirjoittaja Ratva »
Vein sitten tänään tuon huoltoon. Soneran myyjätyttösen mukaan kaikki ok. Saa nähdä onko todellakin näin. Parasta toivotaan.Ratva kirjoitti:Hei!
Minulla on Soneran kytky Iphone 4 josta on SIM-lukitus purettu. Olen laitteen toinen omistaja. Alkuperäisen omistajan tiedot, hetut ja liittymän puhelinnumerot on tallessa. Laitteessa on ilmennyt Home-nappula vika, eli näppäin toimii vain jos painaa vasemmasta yläreunasta. Siitä toimii virheettömästi, muualta vaihtelevasti. Kyllähähän tuon kanssa elää mutta olisihan se nyt kiva saada kuntoon. Millaisilla tiedoilla puhelin pitäisi jättää huoltoon ja ennen kaikkea saanko tuon saman takaisin vai vaihdetaanko puhelin. Ja jos puhelin vaihdetaan, antaako huolto minulle automaattisesti lukottoman puhelimen takaisin vai mitä tapahtuu? Täytyykö ruveta sotkemaan Soneran kanssa?
Edit. Eli uuden puhelimenhan ne toimittaa, joten tämä lukituskysymys askarruttaa kovasti.
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”