Motivaatiohan se on tuokin.henkkaize kirjoitti:Sen kun saa valmiiksi sitä ei enään tarvii miettiäVatkaaja kirjoitti:Osaakos joku kertoa, miten saisi motivaatiota päättötyön kirjoitteluun?auttaako?
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Vatkaaja
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Vatkaaja »
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Miten pitää menetellä jos haluaa myydä vanhan iPhonensa eteenpäin. Luonnollisesti ensin palautetaan tehdasasetukset, mutta miten saa operaattorilukituksen pois kun uusi on jo hommattu tilalle? Pitääkö laite viedä sonerapisteeseen, vai voivatko he purkaa etänä lukituksen siihen?
-
jomppeli
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Tauvo kirjoitti:Apua tarvitaan neuvon muodossa.
Miten pitää menetellä jos haluaa myydä vanhan iPhonensa eteenpäin. Luonnollisesti ensin palautetaan tehdasasetukset, mutta miten saa operaattorilukituksen pois kun uusi on jo hommattu tilalle? Pitääkö laite viedä sonerapisteeseen, vai voivatko he purkaa etänä lukituksen siihen?
Sehän pitäis olla automatisoitu ainaskin soneralla.
Edit. http://macmaa.com/2011/05/26/sonera-kaa ... attisesti/
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Toimii ainakin soittamalla surinan asiakaspalveluun. Sieltä käskevät yhdistää iTunesiin jne.Tauvo kirjoitti:Apua tarvitaan neuvon muodossa.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Tauvo
Seuraava käyttäjä taas ei ole Soneran asiakas, tuleekohan siitä jotain purkuun liittyvää ongelmaa?
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Homo?Thoth kirjoitti:Huomasin juuri, että usein miettiessäni laitan käteni leukaani siten, että pikkurilli on pystyssä! Se tapahtuu automaattisesti ja miettimättä. Pitäisikö huolehtua?
-
Thoth
Ammun uudestaan ritsalla päähän.KunkkuJ kirjoitti:Homo?Thoth kirjoitti:Huomasin juuri, että usein miettiessäni laitan käteni leukaani siten, että pikkurilli on pystyssä! Se tapahtuu automaattisesti ja miettimättä. Pitäisikö huolehtua?
Edit: En ole homo, vaikka kyllähän pari "kokeilua" oli nuorella iällä. Olen esimerkiksi suudellut miestä.
-
Tauvo
Yäk. Minne?Thoth kirjoitti:Olen esimerkiksi suudellut miestä.
-
Thoth
Hehe, suulle, mutta en mennyt alemmaksi.Tauvo kirjoitti:Yäk. Minne?Thoth kirjoitti:Olen esimerkiksi suudellut miestä.
-
KunkkuJ
PTHYI! Ja nytkö et enää ole nuori?Thoth kirjoitti:
Edit: En ole homo, vaikka kyllähän pari "kokeilua" oli nuorella iällä. Olen esimerkiksi suudellut miestä.
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
No jos kukaan muu ei aio tehdä tätä, minun kai pitää...Thoth kirjoitti:Hehe, suulle, mutta en mennyt alemmaksi.Tauvo kirjoitti:Yäk. Minne?Thoth kirjoitti:Olen esimerkiksi suudellut miestä.
-
Thoth
Olen nuori vain sen aikaisemman määrityksen mukaan, jossa pitää olla tehnyt vähintään vuosi työtä. 8)KunkkuJ kirjoitti:PTHYI! Ja nytkö et enää ole nuori?Thoth kirjoitti:
-
KunkkuJ
Eli tästä kaikesta voi tehdä sen johtopäätelmän, että sinä olet sukupuolisesti kieroutunut yhteiskunnan tukien varassa elävä työtä pakoileva loiseläjä?Thoth kirjoitti:Olen nuori vain sen aikaisemman määrityksen mukaan, jossa pitää olla tehnyt vähintään vuosi työtä. 8)
-
Thoth
LOL, ehkäpä, paitsi että käyn töissä. Vain kuusi tuntia päivässä, se riittää minulle. Kun tekee tarpeeksi hyvää työtä, niin riittää vähempikin.KunkkuJ kirjoitti:Eli tästä kaikesta voi tehdä sen johtopäätelmän, että sinä olet sukupuolisesti kieroutunut yhteiskunnan tukien varassa elävä työtä pakoileva loiseläjä?Thoth kirjoitti:Olen nuori vain sen aikaisemman määrityksen mukaan, jossa pitää olla tehnyt vähintään vuosi työtä. 8)
Muinaiset kreikkalaisetkin halveksivat töitä.
Edit: Whoops, en huomannutkaan tuota typoani. Tarkoitin, että en ole tehnyt vähintään vuoden *ruumiillista* työtä!
-
KunkkuJ
No just! Oikeat ihmiset tekevät vähintään 8 tuntia päivässä töitä. Muinainen kreikkalainen yhteiskuntakin tuhoutui, kun miehet vain riettailivat, eivätkä halunneet tehdä töitä. 8)Thoth kirjoitti: Vain kuusi tuntia päivässä, se riittää minulle. Kun tekee tarpeeksi hyvää työtä, niin riittää vähempikin. Muinaiset kreikkalaisetkin halveksivat töitä.
-
Thoth
Niin, mutta mitä mieltä olet siitä, että olen tehnyt vuosia "aivotöitä", mutta vain kuukauden ruumiillista työtä. Onko sekin paha?KunkkuJ kirjoitti:No just! Oikeat ihmiset tekevät vähintään 8 tuntia päivässä töitä. Muinainen kreikkalainen yhteiskuntakin tuhoutui, kun miehet vain riettailivat, eivätkä halunneet tehdä töitä. 8)Thoth kirjoitti: Vain kuusi tuntia päivässä, se riittää minulle. Kun tekee tarpeeksi hyvää työtä, niin riittää vähempikin. Muinaiset kreikkalaisetkin halveksivat töitä.
-
KunkkuJ
Viestiesi perusteella en ole varma, onko sinun tekemästä aivotyöstä ollut enemmän hyötyä vai haittaa. Sen ruumiillisen työn hyöty olisi paljon helpommin arvioitavissa.Thoth kirjoitti: Niin, mutta mitä mieltä olet siitä, että olen tehnyt vuosia "aivotöitä", mutta vain kuukauden ruumiillista työtä. Onko sekin paha?
-
Thoth
Ammun siten sinua kolme kertaa päähän ritsalla. Hähä.KunkkuJ kirjoitti:Viestiesi perusteella en ole varma, onko sinun tekemästä aivotyöstä ollut enemmän hyötyä vai haittaa. Sen ruumiillisen työn hyöty olisi paljon helpommin arvioitavissa.Thoth kirjoitti: Niin, mutta mitä mieltä olet siitä, että olen tehnyt vuosia "aivotöitä", mutta vain kuukauden ruumiillista työtä. Onko sekin paha?
-
Pomzzi
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
-
Tauvo
Tärkeää olisi saada myyjältä opastusta ekan Macin kanssa (ruotsinkielisyys plussaa, mutta ei varmaankaan välttämättömyys)?
Hyvä olisi myös jos saisi koneen heti mukaansa, vai onko se enää nykyään edes mahdollista?
-
Mikael K.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Niitä pahvimukeja myydään kaupoissa.Pomzzi kirjoitti:Onko StarBuckeseja Suomessa, vai ovatko vasta tulossa? Eilen Kävelykadulla tarjottiin Starbucksin mitälie jääkahveja.
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Normaaliolosuhteissa kyllä, mutta aina on toki mahdollista, että kyseinen kone sattuu olemaan kyseisestä liikkeestä loppu. Erikoisemmat kokoonpanot (suuremmat kovalevyt, paremmat näyttikset etc.) menee yleensä tilaustavarana, mutta ilmeisesti ei olla mitään spesiaalimpaa kokoonpanoa rakentelemassa?Tauvo kirjoitti:Hyvä olisi myös jos saisi koneen heti mukaansa, vai onko se enää nykyään edes mahdollista?
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Eikä ainakaan näillä näkymin ole itse kuppiloita edes tulossa.Mikael K. kirjoitti:Niitä pahvimukeja myydään kaupoissa.Pomzzi kirjoitti:Onko StarBuckeseja Suomessa, vai ovatko vasta tulossa? Eilen Kävelykadulla tarjottiin Starbucksin mitälie jääkahveja.
-
Paapa
Viesti Kirjoittaja Paapa »
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka