Motivaatiohan se on tuokin.henkkaize kirjoitti:Sen kun saa valmiiksi sitä ei enään tarvii miettiäVatkaaja kirjoitti:Osaakos joku kertoa, miten saisi motivaatiota päättötyön kirjoitteluun?auttaako?

Viesti Kirjoittaja Vatkaaja »
Motivaatiohan se on tuokin.henkkaize kirjoitti:Sen kun saa valmiiksi sitä ei enään tarvii miettiäVatkaaja kirjoitti:Osaakos joku kertoa, miten saisi motivaatiota päättötyön kirjoitteluun?auttaako?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Tauvo kirjoitti:Apua tarvitaan neuvon muodossa.
Miten pitää menetellä jos haluaa myydä vanhan iPhonensa eteenpäin. Luonnollisesti ensin palautetaan tehdasasetukset, mutta miten saa operaattorilukituksen pois kun uusi on jo hommattu tilalle? Pitääkö laite viedä sonerapisteeseen, vai voivatko he purkaa etänä lukituksen siihen?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Toimii ainakin soittamalla surinan asiakaspalveluun. Sieltä käskevät yhdistää iTunesiin jne.Tauvo kirjoitti:Apua tarvitaan neuvon muodossa.
Miten pitää menetellä jos haluaa myydä vanhan iPhonensa eteenpäin. Luonnollisesti ensin palautetaan tehdasasetukset, mutta miten saa operaattorilukituksen pois kun uusi on jo hommattu tilalle? Pitääkö laite viedä sonerapisteeseen, vai voivatko he purkaa etänä lukituksen siihen?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Homo?Thoth kirjoitti:Huomasin juuri, että usein miettiessäni laitan käteni leukaani siten, että pikkurilli on pystyssä! Se tapahtuu automaattisesti ja miettimättä. Pitäisikö huolehtua?
Ammun uudestaan ritsalla päähän.KunkkuJ kirjoitti:Homo?Thoth kirjoitti:Huomasin juuri, että usein miettiessäni laitan käteni leukaani siten, että pikkurilli on pystyssä! Se tapahtuu automaattisesti ja miettimättä. Pitäisikö huolehtua?
Yäk. Minne?Thoth kirjoitti:Olen esimerkiksi suudellut miestä.
Hehe, suulle, mutta en mennyt alemmaksi.Tauvo kirjoitti:Yäk. Minne?Thoth kirjoitti:Olen esimerkiksi suudellut miestä.
PTHYI! Ja nytkö et enää ole nuori?Thoth kirjoitti:
Edit: En ole homo, vaikka kyllähän pari "kokeilua" oli nuorella iällä. Olen esimerkiksi suudellut miestä.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
No jos kukaan muu ei aio tehdä tätä, minun kai pitää...Thoth kirjoitti:Hehe, suulle, mutta en mennyt alemmaksi.Tauvo kirjoitti:Yäk. Minne?Thoth kirjoitti:Olen esimerkiksi suudellut miestä.
Olen nuori vain sen aikaisemman määrityksen mukaan, jossa pitää olla tehnyt vähintään vuosi työtä. 8)KunkkuJ kirjoitti:PTHYI! Ja nytkö et enää ole nuori?Thoth kirjoitti:
Edit: En ole homo, vaikka kyllähän pari "kokeilua" oli nuorella iällä. Olen esimerkiksi suudellut miestä.
Eli tästä kaikesta voi tehdä sen johtopäätelmän, että sinä olet sukupuolisesti kieroutunut yhteiskunnan tukien varassa elävä työtä pakoileva loiseläjä?Thoth kirjoitti:Olen nuori vain sen aikaisemman määrityksen mukaan, jossa pitää olla tehnyt vähintään vuosi työtä. 8)
LOL, ehkäpä, paitsi että käyn töissä. Vain kuusi tuntia päivässä, se riittää minulle. Kun tekee tarpeeksi hyvää työtä, niin riittää vähempikin.KunkkuJ kirjoitti:Eli tästä kaikesta voi tehdä sen johtopäätelmän, että sinä olet sukupuolisesti kieroutunut yhteiskunnan tukien varassa elävä työtä pakoileva loiseläjä?Thoth kirjoitti:Olen nuori vain sen aikaisemman määrityksen mukaan, jossa pitää olla tehnyt vähintään vuosi työtä. 8)
No just! Oikeat ihmiset tekevät vähintään 8 tuntia päivässä töitä. Muinainen kreikkalainen yhteiskuntakin tuhoutui, kun miehet vain riettailivat, eivätkä halunneet tehdä töitä. 8)Thoth kirjoitti: Vain kuusi tuntia päivässä, se riittää minulle. Kun tekee tarpeeksi hyvää työtä, niin riittää vähempikin. Muinaiset kreikkalaisetkin halveksivat töitä.
Niin, mutta mitä mieltä olet siitä, että olen tehnyt vuosia "aivotöitä", mutta vain kuukauden ruumiillista työtä. Onko sekin paha?KunkkuJ kirjoitti:No just! Oikeat ihmiset tekevät vähintään 8 tuntia päivässä töitä. Muinainen kreikkalainen yhteiskuntakin tuhoutui, kun miehet vain riettailivat, eivätkä halunneet tehdä töitä. 8)Thoth kirjoitti: Vain kuusi tuntia päivässä, se riittää minulle. Kun tekee tarpeeksi hyvää työtä, niin riittää vähempikin. Muinaiset kreikkalaisetkin halveksivat töitä.
Viestiesi perusteella en ole varma, onko sinun tekemästä aivotyöstä ollut enemmän hyötyä vai haittaa. Sen ruumiillisen työn hyöty olisi paljon helpommin arvioitavissa.Thoth kirjoitti: Niin, mutta mitä mieltä olet siitä, että olen tehnyt vuosia "aivotöitä", mutta vain kuukauden ruumiillista työtä. Onko sekin paha?
Ammun siten sinua kolme kertaa päähän ritsalla. Hähä.KunkkuJ kirjoitti:Viestiesi perusteella en ole varma, onko sinun tekemästä aivotyöstä ollut enemmän hyötyä vai haittaa. Sen ruumiillisen työn hyöty olisi paljon helpommin arvioitavissa.Thoth kirjoitti: Niin, mutta mitä mieltä olet siitä, että olen tehnyt vuosia "aivotöitä", mutta vain kuukauden ruumiillista työtä. Onko sekin paha?
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Niitä pahvimukeja myydään kaupoissa.Pomzzi kirjoitti:Onko StarBuckeseja Suomessa, vai ovatko vasta tulossa? Eilen Kävelykadulla tarjottiin Starbucksin mitälie jääkahveja.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Normaaliolosuhteissa kyllä, mutta aina on toki mahdollista, että kyseinen kone sattuu olemaan kyseisestä liikkeestä loppu. Erikoisemmat kokoonpanot (suuremmat kovalevyt, paremmat näyttikset etc.) menee yleensä tilaustavarana, mutta ilmeisesti ei olla mitään spesiaalimpaa kokoonpanoa rakentelemassa?Tauvo kirjoitti:Hyvä olisi myös jos saisi koneen heti mukaansa, vai onko se enää nykyään edes mahdollista?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Eikä ainakaan näillä näkymin ole itse kuppiloita edes tulossa.Mikael K. kirjoitti:Niitä pahvimukeja myydään kaupoissa.Pomzzi kirjoitti:Onko StarBuckeseja Suomessa, vai ovatko vasta tulossa? Eilen Kävelykadulla tarjottiin Starbucksin mitälie jääkahveja.
Viesti Kirjoittaja Paapa »