Ei mun päässä ole mitn vikaa. Miksi kaikkien pitäisi olla orgasmin partaalla keittiössä pipertäessä?eskofot kirjoitti:........ongelmasi vaikuttaa pään sisäiseltä enemmän kuin pragmaattiselta. No offence.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei mun päässä ole mitn vikaa. Miksi kaikkien pitäisi olla orgasmin partaalla keittiössä pipertäessä?eskofot kirjoitti:........ongelmasi vaikuttaa pään sisäiseltä enemmän kuin pragmaattiselta. No offence.
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Sulle pitäisi lähettää Gordon Ramsay sinne keittiöön opettamaanhatey kirjoitti:Ei mun päässä ole mitn vikaa. Miksi kaikkien pitäisi olla orgasmin partaalla keittiössä pipertäessä?eskofot kirjoitti:........ongelmasi vaikuttaa pään sisäiseltä enemmän kuin pragmaattiselta. No offence.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kumpikohan meistä sitten riitelisi enämpi?paulaw kirjoitti: Sulle pitäisi lähettää Gordon Ramsay sinne keittiöön opettamaan
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Ei niin olekaan sanottu,hatey kirjoitti:Ei mun päässä ole mitn vikaa. Miksi kaikkien pitäisi olla orgasmin partaalla keittiössä pipertäessä?eskofot kirjoitti:........ongelmasi vaikuttaa pään sisäiseltä enemmän kuin pragmaattiselta. No offence.
Kokeile paistamista voissa (+öljyä ja sipilia ja valkosipulia ja...) tai ihan höyryttämistä.Jamac kirjoitti:Sekavihannekset, siis se missä on porkkanaa, herneitä, papuja ja kukkakaalia..
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Kouluruoka pilasi tämänkin.Kain kirjoitti:Tonnikalapastaa, om nom om om…
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
No, eipä siitä juuri vaivaa ole, ja se mikä on on rentouttavaa. En edes ymmärrä puhetta ruoan hajusta. Tuoksuhan se on. Ja miten pihvistä nyt niin hajua tulee, ohueksi nuijittu naudanlihapihvihan esim. on sellainen että pannua vain näytetään sille. Lohi uuniin ja smetaanaa päälle. Missä se vaiva on? Ehkä einesseikassa on kyse muustakin: TV-dinner -tyyppisestä instant gratifikaatiosta vs. tarpeentyydytyksen lykkääminen. Sokerihumala vs. low-carb. Jyrkkä ehkä.M.P.T kirjoitti: Mietin, että millainen työ teillä ruuan laittajilla on? En usko ainakaan kovin raskasta olevan, koska itselläni ei ole juuri energiaa päivän jälkeen. Kaikki ylimääräinen kotityö on myrkkyä. Mieli kyllä tekisi syödä terveellistä ja lisäaineetonta sapuskaa. Samalla voisi ruveta kunnolla karppaamaan ja syömään kasviksiakin enemmän. Kuola valuu suupielistä kun kuvitteleekin, että saisi syödä lihaa joka päivä.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Itse en juuri syö TV:n ääressä, koska se ei oikein ole järkevää. Itse paistan pihvin kesäviikonloppuna parillalla. Se käry menee muualla silloin, mutta sisällä en kehtaa pihviä paistaa. Munatkin paistan mikrossa ja keitän myös. Leivänkin paistan mikrossa kun löysin nopean reseptin. Jo ranskalaisten uuniin laittaminenkin on liian työlästä ja toisaalta se on epäterveellistä. Toisaalta ei viitsi pihatöitäkään lykätä pitkälle. Ennemmin jätän sen ruuanlaiton. Kyllä itse näen työlääksi edes käyttää uunia. Hauduttaminen kyllä sopii, koska sen voi jättää vahtimatta. Pitäisi keksiä vaan kaikkea mitä niin voi tehdä.eskofot kirjoitti:No, eipä siitä juuri vaivaa ole, ja se mikä on on rentouttavaa. En edes ymmärrä puhetta ruoan hajusta. Tuoksuhan se on. Ja miten pihvistä nyt niin hajua tulee, ohueksi nuijittu naudanlihapihvihan esim. on sellainen että pannua vain näytetään sille. Lohi uuniin ja smetaanaa päälle. Missä se vaiva on? Ehkä einesseikassa on kyse muustakin: TV-dinner -tyyppisestä instant gratifikaatiosta vs. tarpeentyydytyksen lykkääminen. Sokerihumala vs. low-carb. Jyrkkä ehkä.M.P.T kirjoitti: Mietin, että millainen työ teillä ruuan laittajilla on? En usko ainakaan kovin raskasta olevan, koska itselläni ei ole juuri energiaa päivän jälkeen. Kaikki ylimääräinen kotityö on myrkkyä. Mieli kyllä tekisi syödä terveellistä ja lisäaineetonta sapuskaa. Samalla voisi ruveta kunnolla karppaamaan ja syömään kasviksiakin enemmän. Kuola valuu suupielistä kun kuvitteleekin, että saisi syödä lihaa joka päivä.